Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
żuwik - Renault 21 TXI 2.0 12V '91r
Moderator: Moderatorzy
No i nic się w sumie nie działo, poza nieustannym strojeniem się. Ciągle było nie tak aż w końcu dotarło do mnie jak to zrobić. A i tak komp ustawił się jak chciał
Więc ostatecznie pali 10l/100km po mieście, ok. 7l/100km po wsiach, ok. 8l/100km w jeździe autostradowej. Jest jedno ale. Noga już nie lekka, pali trochę więcej niż przy "dziadkowaniu" a frajda nie ta Przy lekkiej nodze zejdę do 9l po mieście i nawet 6l na trasie, ale jakoś nie umiem... Ponieważ auto jest łatwo rozpoznawalne na bielskich drogach, coraz mniej panów w Golfach poniżej GTI się do mnie przystawia
Miała być troska o styl i 17 cali, ale znów wygrał rozsądek. W najbliższym czasie nastąpi wymiana drążka kierowniczego, łożysk tylnych, uszczelnienie skrzyni biegów i silnika, regulacja luzu zaworowego, może również się uda położyć lakier na felerną srebrną ćwiartkę i felgi. Do miedzianej auto musi przede wszystkim pewnie jeździć (nie ukrywam, że znów mam smaka na "pudło" ).
Więc ostatecznie pali 10l/100km po mieście, ok. 7l/100km po wsiach, ok. 8l/100km w jeździe autostradowej. Jest jedno ale. Noga już nie lekka, pali trochę więcej niż przy "dziadkowaniu" a frajda nie ta Przy lekkiej nodze zejdę do 9l po mieście i nawet 6l na trasie, ale jakoś nie umiem... Ponieważ auto jest łatwo rozpoznawalne na bielskich drogach, coraz mniej panów w Golfach poniżej GTI się do mnie przystawia
Miała być troska o styl i 17 cali, ale znów wygrał rozsądek. W najbliższym czasie nastąpi wymiana drążka kierowniczego, łożysk tylnych, uszczelnienie skrzyni biegów i silnika, regulacja luzu zaworowego, może również się uda położyć lakier na felerną srebrną ćwiartkę i felgi. Do miedzianej auto musi przede wszystkim pewnie jeździć (nie ukrywam, że znów mam smaka na "pudło" ).
No i walnęła focha...
Wymieniałem łożysko (czyli całą piastę). Nie mogłem zbić zacisku z tarczy, bo miała rant a tłoczka nie mogłem cofnąć. Zacisk generalnie w kiepskim stanie, ale działa. Nowe piasty niestety nie mają pierścieni od ABSu, bo za ten niuans musiałbym zapłacić o 400zł więcej na sztuce. No i wszystko fajnie, gdyby nie fakt, iż nowa piasta zahacza o czujnik. Czujnik nie wyszedł, więc już go nie ma. Chyba finalnie TXI straciła ABS. Przeszedłem więc na drugą stronę, w celu popsikania WD miejsc kłopotliwych. Ściągnąłem linkę ręcznego z dźwigni zacisku i przy montażu CHLAST.... poszło gdzieś, ale chyba nie linka. Albo regulator naciągu, albo linka od dźwigni.... Nie mam ręcznego... Masakra....
Wymieniałem łożysko (czyli całą piastę). Nie mogłem zbić zacisku z tarczy, bo miała rant a tłoczka nie mogłem cofnąć. Zacisk generalnie w kiepskim stanie, ale działa. Nowe piasty niestety nie mają pierścieni od ABSu, bo za ten niuans musiałbym zapłacić o 400zł więcej na sztuce. No i wszystko fajnie, gdyby nie fakt, iż nowa piasta zahacza o czujnik. Czujnik nie wyszedł, więc już go nie ma. Chyba finalnie TXI straciła ABS. Przeszedłem więc na drugą stronę, w celu popsikania WD miejsc kłopotliwych. Ściągnąłem linkę ręcznego z dźwigni zacisku i przy montażu CHLAST.... poszło gdzieś, ale chyba nie linka. Albo regulator naciągu, albo linka od dźwigni.... Nie mam ręcznego... Masakra....
Nad szafą dumam od dawna. Akurat mam zapewne jedyną i niepowtarzalną już okazję nabyć biturbo, ale póki co się jej boję. No i rocznik starszawy, z kredytem będzie ciężko.
Niby szafa jak szafa, silnik prostszy niż L7X, łańcuchowany, most i wał żywotne, no ale taki np. kwiatek. Biturbek było 807 (jeśli dobrze pamiętam) sztuk wyprodukowanych na cały świat. Żadne brembo ani nico nie zainteresowało się więc produkcją tarcz i klocków, a za taki komplet tarczek w ASO wychodzi 2600. Dla mnie prawię połowę mniej - ale to marne pocieszenie. Chłopaki z SKP rzeźbią tarcze z VelSatisa, ale tak mocno kocham Biturbo, że nie będę udawał że mnie na nią stać. Jeszcze się waham, ale pseudo kryzys w pracy i wypłaty obcinają, mogę nie wydoić.....
Rozglądam się stale za 2.5 w wysokiej opcji.
A 21? Heh... Coś wyje (może opony), dziś miałem nagłą regenerację alternatora, a wyjąć go, łohoho, ludzie nie wyobrażacie sobie jaka to była rzeź. Prawie tak jak podaje serwisówka - wykręć śrubę B i C. Prawie....
Drugi temat jest w czasie diagnozy. Pewnego pięknego dnia skończył się płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wsysło go, bo silnik suchy. 2 dni zapałał na 3 garki. wczoraj nocował pod ASO i z rana blok był zalany płynem chłodniczym. Wyciek zlokalizowano na wyjściu z pompy, wycisnęło wodę spod węża. Opaska zaciskowa wymieniona. Jest tylko jedno ale: czemu wcześniej blok był suchy? Bo był gorący? Nie wiem. Wiem tylko, że dziura w uszczelce głowicy mogła zrobić ciśnienie i przy zamkniętym termostacie wycisnąć płyn. Dla niepoznaki płyn wyciekł po 12h od odpalania a dziś odpalił na 4 gary. W razie czegoś uszczelka + pasek nierządu + planowanie = 250zł. Dziś poszło 250zł. Tak wygląda zbieranie na Safrane
Uf, trochę sobie odreagowałem.
Niby szafa jak szafa, silnik prostszy niż L7X, łańcuchowany, most i wał żywotne, no ale taki np. kwiatek. Biturbek było 807 (jeśli dobrze pamiętam) sztuk wyprodukowanych na cały świat. Żadne brembo ani nico nie zainteresowało się więc produkcją tarcz i klocków, a za taki komplet tarczek w ASO wychodzi 2600. Dla mnie prawię połowę mniej - ale to marne pocieszenie. Chłopaki z SKP rzeźbią tarcze z VelSatisa, ale tak mocno kocham Biturbo, że nie będę udawał że mnie na nią stać. Jeszcze się waham, ale pseudo kryzys w pracy i wypłaty obcinają, mogę nie wydoić.....
Rozglądam się stale za 2.5 w wysokiej opcji.
A 21? Heh... Coś wyje (może opony), dziś miałem nagłą regenerację alternatora, a wyjąć go, łohoho, ludzie nie wyobrażacie sobie jaka to była rzeź. Prawie tak jak podaje serwisówka - wykręć śrubę B i C. Prawie....
Drugi temat jest w czasie diagnozy. Pewnego pięknego dnia skończył się płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wsysło go, bo silnik suchy. 2 dni zapałał na 3 garki. wczoraj nocował pod ASO i z rana blok był zalany płynem chłodniczym. Wyciek zlokalizowano na wyjściu z pompy, wycisnęło wodę spod węża. Opaska zaciskowa wymieniona. Jest tylko jedno ale: czemu wcześniej blok był suchy? Bo był gorący? Nie wiem. Wiem tylko, że dziura w uszczelce głowicy mogła zrobić ciśnienie i przy zamkniętym termostacie wycisnąć płyn. Dla niepoznaki płyn wyciekł po 12h od odpalania a dziś odpalił na 4 gary. W razie czegoś uszczelka + pasek nierządu + planowanie = 250zł. Dziś poszło 250zł. Tak wygląda zbieranie na Safrane
Uf, trochę sobie odreagowałem.