Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
żuwik - Renault 21 TXI 2.0 12V '91r
Moderator: Moderatorzy
Ok, żeby nie było, że do 21 nie trzeba dokładać.
Wymieniłem krokowy, wystroiłem i silnik bardzo ładnie pracował. Skończyło się wiele problemów. Jednak spalanie w cyklu miejskim (do pracy i nazad) dawało średnią 13l/100km. Poza miastem lepiej. Średnia w cyklu ok. 60:40 wieś:miasto dała wynik realny 9,5, na komputerze 9,7. Przyszedł czas na sondę lambda (której padła grzałka). W mieście wyszło lekko ponad 11 (po resecie komputera wtrysk jeszcze się "uczył") na dystansie 30km. Potem zrobiłem 220km po wsiach i po Krakowie, komp pokazuje 7,9l/100km. Co daje zużycie czysto z tego dystansu 7,5l/100km. Znając charakterystykę przemieszczania się po Krakowie - git.
Zaznaczyć trzeba jeden fakt. Po wymianie lambdy i nauczeniu się komputera auto zaczęło tak grzać z niskich obrotów, że wykorzystuję to częściej niż wypada
Znalazły się i nowe mankamenty. Oba tylne łożyska liche, drążek kierowniczy stuka, no i ostatnie - wycieki. Tu pytanko:
Jeśli ktoś wie, gdzie poza ASO i za ile można dostać uszczelniacze wału z obu stron oraz uszczelniacze wyjść półosi z korpusu skrzyni - niech da znać
Wymieniłem krokowy, wystroiłem i silnik bardzo ładnie pracował. Skończyło się wiele problemów. Jednak spalanie w cyklu miejskim (do pracy i nazad) dawało średnią 13l/100km. Poza miastem lepiej. Średnia w cyklu ok. 60:40 wieś:miasto dała wynik realny 9,5, na komputerze 9,7. Przyszedł czas na sondę lambda (której padła grzałka). W mieście wyszło lekko ponad 11 (po resecie komputera wtrysk jeszcze się "uczył") na dystansie 30km. Potem zrobiłem 220km po wsiach i po Krakowie, komp pokazuje 7,9l/100km. Co daje zużycie czysto z tego dystansu 7,5l/100km. Znając charakterystykę przemieszczania się po Krakowie - git.
Zaznaczyć trzeba jeden fakt. Po wymianie lambdy i nauczeniu się komputera auto zaczęło tak grzać z niskich obrotów, że wykorzystuję to częściej niż wypada
Znalazły się i nowe mankamenty. Oba tylne łożyska liche, drążek kierowniczy stuka, no i ostatnie - wycieki. Tu pytanko:
Jeśli ktoś wie, gdzie poza ASO i za ile można dostać uszczelniacze wału z obu stron oraz uszczelniacze wyjść półosi z korpusu skrzyni - niech da znać