Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Z 1.4 T na 1.7 Pełny wtrysk

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

GTT

Z 1.4 T na 1.7 Pełny wtrysk

Post autor: GTT »

Witam poszedł mi motor turbo chce zalozyc 1.7 na wielopunkcie co trzeba zmienic. Co zostanie a co trzeba dac jesli duzo przerubek to ogloszenie na sprzedaz dalej aktualne. Z gory za info dzieki
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nic ie trzeba przerabiac... jak masz silnik z poduszkami i z wiazka i z kompem to poprostu przekladasz i podpinasz kostki...

skrzynia zostaje, kolo zamachowe i sprzeglo musisz chyba miec z 1,7... w skrzyni sie miesci - spoko ;-)

najwyzej jakies 2 - 3 kabelki trzeba bedize przerobic/dorobic

no i nie wiem jak z cisnieniem pompy paliwa... gtt chyba ma nizsze...

do kompa ze stacyjki trzeba zapodac STARTER SIGNAL - ale nie koniecznie, bez tego tez odpala :-D
GTT

Post autor: GTT »

no to nie duzo ale mam problem bo nie mam wiazki ma ktos moze. A i jeszcze jak jest z rozrusznikiem i alternatorem od gtt podejdzie do gte bo wydaje mi sie ze inny alternator jest co do rozrusznika nie jestem pewien. A co z poduszkami inne sa od silnika. I jeszcze jedno sprzeglo nie podejdzie od gtt do gte
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

rozrusznik pasuje, poduszka prawa przednia nie pasuje, pozostale 2 sa do skrzyni przykrecone, wiec pasuja :-)

alternator nie pasuje - ma inne mocowania

sprzeglo nie wiem - wydaje mi sie ze nie, bo pewnie kolo zamchowe jest inne, ale na 100% nie wiem tego...

przydaloby sie zmienic rozrzad (latwiej przed wlozeniem silnika... ) i oczywiscie olej ;-)

a nie lepiej kupic jakis 1,4 na gazniku? odpada ci problem instalacji EL., pompy paliwa (jest przy silniku, a elektryczna wywalasz) poduszek alternatora......
GTT

Post autor: GTT »

no latwiej ale u mnie w okolicy nie ma same 1.7 na mono oraz na wielopunkcie
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

Kilim teraz odpalił silnik na wielo na pompie z gtt i działa poduszka silnika jest taka sama we wszystkich super 5 łapa silnika prawy przód jest inna rozrusznik musi pasić przykręca się go przecie do skrzyni która zostaje w aucie
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to odpada problem z pompa :-)
supermonster

Post autor: supermonster »

ale co do sprzęgła to sam jestem ciekaw. Bo roi się na ebayu od sprzęgieł High Performance do GTT... może kiedyś będę chciał takie...
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

nie wiem czy krysiun nie przymieżał docisku z 1.7 ale chyba nie pasi
kilimr5

Post autor: kilimr5 »

pompa pailwa zostaje i skrzynia oraz rozrusznik
trzeba wiązke silnka , komputer cewke z modułem, wiązka deski jest prawie taka sama
alternator, chłodnice łape silnika z przodu i jeszcze pare gratów
zależy co masz z silnikiem
jak coś pisz na PW to podpowiem
dzięki pomocy klubowiczów 2 dzień jeżdże :)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

supermonster pisze:ale co do sprzęgła to sam jestem ciekaw. Bo roi się na ebayu od sprzęgieł High Performance do GTT... może kiedyś będę chciał takie...
sprzeglo GTT pasi do f7p czyli 1,8 16V

tylko jednej sprawy nie rozumiem :P czesto te HIGH OERFOMANCE sa tansze niz orginal valeo :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a to ci niespodzianka... czy to znaczy ze na moje lagunowe kolo 215mm tez pasuje??
supermonster

Post autor: supermonster »

a tak w ogóle co do tematu - wreszcie ktoś oprócz Wasq-a i mnie zrozumiał że wolnossący jest lepszy niż GTT :-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie jest lepszy... :-D hehehhe
nie znasz widocznie wszystkich planow wasq'a ;-)
supermonster

Post autor: supermonster »

jak on to uturbi to ja się wypisuję z klubu...
ODPOWIEDZ