Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Z 1.4 T na 1.7 Pełny wtrysk

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

misiek pisze:czytaj z uwaga
misiek pisze:musialem wyjac kolki ustalajace ze skrzyni
poco ktos ma 2 razy wkladac skrzynie lepiej wpier przymierzyc i spr ktory to byl kolem na zdjetej skrzyni
Jak koło może haczyć o tuleje ustalające skoro tuleje są w otworach na śruby?
Innych "chaczacych kolkow" nie kojarzę.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jest razem ze szpilką może troche chaczyć ta z tyłu co jest przy wyjściu na linke prędkosciomierza... pod rozrusznikiem a i jeszcze oryginalna blacha osłaniająca koło zamachowe od Jb3 nie pasuje do Jb5 trza ją odkręcić ...
misiek

Post autor: misiek »

a o tej blaszce zapomnialem tez ja usunolem nie bylo innego wyjscia
ODPOWIEDZ