Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Swap 1.7 na GTT

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

gufner

Swap 1.7 na GTT

Post autor: gufner »

Witam. Zaczynamy walke z GTT, czyli ciag dalszy serialu :) Jak sie przeklada z 1,7 na GTT pewnie trzeba zmienic cala wiazke pod silnikiem. Czy jest cos jeszcze co moze sprawic problem ew. wymaga wymiany?Dodam ze przekladac chce w ten sposob, ze odkrecam cale zawieszenie a silnik klade z sankami na palecie czy czyms takim i wkladam do drugiej budy. Bedzie to gites pasowac?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no napewno coś tam będzie innego najlepiej całe kable przełożyć z drugiej budy napewo to zaoszczędzi kłopotów w razie tego że coś nie działa...
gufner

Post autor: gufner »

Ale wlasnie chce uniknoac przekladania calej elektryki, bo ta teraz dziala wzorowo. Tyl szyba, ogrzewanie, nadmuch, no wszystko, chce tylko przekladac tyle ile trzeba, czyli aby tylko swiatla dzialaly, wskazniki od GTT i koniec, nic wiecej. Dajcie znac jak sa jakies roznice, bo tak to zostawie cala 1,7 wiazke pod maska i sie nie bede przjemowal, ale jak sa roznice powiedzcie :)
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

zmieniasz tylko wiazke silnika
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no czyli tak jak mi sie zdawało ale nie byłem pewien że pod leflektorem kostke sie wpina i gites..? tylko czy poziom oleju będzie działać... jak zamontuje do tej wiązki zegarki od GTT?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tak kostka pod reflektorem tylko.... no i kabel masowy i plusowy :-P reszta elektryki nie ma znaczenia :-)
gufner

Post autor: gufner »

No to Wsmpw pomagasz mi z tym swapem bo nie wiem o czym wy gadacie, jaka kostka pod reflektorem hehe :) No ale spoko, jesli tylko to to juz sie biore do roboty, no znaczy sie jak tylko dostane GTT do rąk bo wlasnie poszla na zmiane sprzęgła :)
żuczek

Post autor: żuczek »

ja miałem zaszczyt robić taką przekładke w sierpniu 2007 z całą elektryką włącznie + montaż el. szyb i instalacji lpg auto praktycznie rozebrałem na części pierwsze i powstał tylko problem ze wskaźnikiem oleju czas operacyjny przekładki 4 dni
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

gufi taka przekladka to pryszcz :)

tylko pogody brak :(
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

taka przekładka wyjaz z sankami około godziny na auto

czyli masz 2 godzinki roboty,
następnie podłaczenie pierdołek i innych- 2 może 3 piwka

czyli sobota od rana do 16h masz zrobione

to tak na moje oko :-P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no ja z przerwami wydłubałem swój silnik,ale górą w 2-3 godzinki (byłem sam)
teraz musze komore pomalować i wsadzam 1.4
19:48-
gufner, podjedz do mnie kiedyś to wyszarpiemy sprzęty do góry jakiś cały dzionek zejdzie popatrz w mój temat.. :roll:
gufner

Post autor: gufner »

No dobra, tu mnie pocieszacie. Ale powiedzci mi po kiego licha jest ta kostka jakas tam :) Co mi nie bedzie dzialac w GTT jak jej nie zrobie? Zalezy mi na wszystkich wskazaniach, wliczajac poziom i cisnienie oleju, ktore mi niedziala teraz. W 1.7 mam poziom a cisnienie lezy caly czas w poziomie, i nie wiem czy to tak ma byc czy ma podskoczyc? Tak czy siak chce to miec w GTT :D Kolejna fajna rzecz w 1.7 to pisk przy zostawionych wlaczonych swiatlach. Bajer ale nie wiem co za to odpowiada a tez nie chce tego zepsuc :) Wiec czy jedyna roznica to ta kostka?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

qwa to jest kostka ktora wystepuje w kaazdje wersji wiec musi tam byc :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

kostka - czyli w tym zlaczka elektryczna instalacji silnika :-P
taka wtycza i gniazdo... w aucue masz gniazdo... w wiazce silnika wtyczka... trzeba odpiac ze sarego silnika i podpiac z nowego :-P i tyle
tam masz kabelki od rozrusznika kontrolek wskaznikow itp....
Hormon

Post autor: Hormon »

U mnie tez wskaźnik ciśnienia oleju leży, wiec chyba tak ma byc.
ODPOWIEDZ