Strona 1 z 2

Swap 1.7 na GTT

: 25 marca 2008, 15:06
autor: gufner
Witam. Zaczynamy walke z GTT, czyli ciag dalszy serialu :) Jak sie przeklada z 1,7 na GTT pewnie trzeba zmienic cala wiazke pod silnikiem. Czy jest cos jeszcze co moze sprawic problem ew. wymaga wymiany?Dodam ze przekladac chce w ten sposob, ze odkrecam cale zawieszenie a silnik klade z sankami na palecie czy czyms takim i wkladam do drugiej budy. Bedzie to gites pasowac?

: 25 marca 2008, 16:58
autor: wsmpw
no napewno coś tam będzie innego najlepiej całe kable przełożyć z drugiej budy napewo to zaoszczędzi kłopotów w razie tego że coś nie działa...

: 25 marca 2008, 17:26
autor: gufner
Ale wlasnie chce uniknoac przekladania calej elektryki, bo ta teraz dziala wzorowo. Tyl szyba, ogrzewanie, nadmuch, no wszystko, chce tylko przekladac tyle ile trzeba, czyli aby tylko swiatla dzialaly, wskazniki od GTT i koniec, nic wiecej. Dajcie znac jak sa jakies roznice, bo tak to zostawie cala 1,7 wiazke pod maska i sie nie bede przjemowal, ale jak sa roznice powiedzcie :)

: 25 marca 2008, 20:09
autor: kureckie30
zmieniasz tylko wiazke silnika

: 25 marca 2008, 20:10
autor: wsmpw
no czyli tak jak mi sie zdawało ale nie byłem pewien że pod leflektorem kostke sie wpina i gites..? tylko czy poziom oleju będzie działać... jak zamontuje do tej wiązki zegarki od GTT?

: 25 marca 2008, 21:30
autor: lodoo
tak kostka pod reflektorem tylko.... no i kabel masowy i plusowy :-P reszta elektryki nie ma znaczenia :-)

: 25 marca 2008, 22:04
autor: gufner
No to Wsmpw pomagasz mi z tym swapem bo nie wiem o czym wy gadacie, jaka kostka pod reflektorem hehe :) No ale spoko, jesli tylko to to juz sie biore do roboty, no znaczy sie jak tylko dostane GTT do rąk bo wlasnie poszla na zmiane sprzęgła :)

: 25 marca 2008, 23:17
autor: żuczek
ja miałem zaszczyt robić taką przekładke w sierpniu 2007 z całą elektryką włącznie + montaż el. szyb i instalacji lpg auto praktycznie rozebrałem na części pierwsze i powstał tylko problem ze wskaźnikiem oleju czas operacyjny przekładki 4 dni

: 25 marca 2008, 23:18
autor: -=wasq=-
gufi taka przekladka to pryszcz :)

tylko pogody brak :(

: 26 marca 2008, 08:17
autor: renata
taka przekładka wyjaz z sankami około godziny na auto

czyli masz 2 godzinki roboty,
następnie podłaczenie pierdołek i innych- 2 może 3 piwka

czyli sobota od rana do 16h masz zrobione

to tak na moje oko :-P

: 26 marca 2008, 08:21
autor: wsmpw
no ja z przerwami wydłubałem swój silnik,ale górą w 2-3 godzinki (byłem sam)
teraz musze komore pomalować i wsadzam 1.4
19:48-
gufner, podjedz do mnie kiedyś to wyszarpiemy sprzęty do góry jakiś cały dzionek zejdzie popatrz w mój temat.. :roll:

: 26 marca 2008, 22:09
autor: gufner
No dobra, tu mnie pocieszacie. Ale powiedzci mi po kiego licha jest ta kostka jakas tam :) Co mi nie bedzie dzialac w GTT jak jej nie zrobie? Zalezy mi na wszystkich wskazaniach, wliczajac poziom i cisnienie oleju, ktore mi niedziala teraz. W 1.7 mam poziom a cisnienie lezy caly czas w poziomie, i nie wiem czy to tak ma byc czy ma podskoczyc? Tak czy siak chce to miec w GTT :D Kolejna fajna rzecz w 1.7 to pisk przy zostawionych wlaczonych swiatlach. Bajer ale nie wiem co za to odpowiada a tez nie chce tego zepsuc :) Wiec czy jedyna roznica to ta kostka?

: 26 marca 2008, 23:56
autor: -=wasq=-
qwa to jest kostka ktora wystepuje w kaazdje wersji wiec musi tam byc :D

: 27 marca 2008, 10:18
autor: lodoo
kostka - czyli w tym zlaczka elektryczna instalacji silnika :-P
taka wtycza i gniazdo... w aucue masz gniazdo... w wiazce silnika wtyczka... trzeba odpiac ze sarego silnika i podpiac z nowego :-P i tyle
tam masz kabelki od rozrusznika kontrolek wskaznikow itp....

: 27 marca 2008, 12:03
autor: Hormon
U mnie tez wskaźnik ciśnienia oleju leży, wiec chyba tak ma byc.