Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

GTT- CLIO 172 SPORT

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

GTT

GTT- CLIO 172 SPORT

Post autor: GTT »

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 1 kwietnia 2008, 23:31 przez GTT, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1364
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

fajne może więcej fotek ;-)
GTT

Post autor: GTT »

pewnie zaraz wrzuce
GTT

Post autor: GTT »

Trochę więcej fotek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a moze troche tekstu......
GTT

Post autor: GTT »

NO pewnie a wiec renault clio 172 cup z roku 2000 76 tys mil stam bdb malutkie wgnieciątko na tylnym lewym błotniku dalem za auto 2300 funtów to daje jakies 10.100 zł a wiec nie duzo za tanie auto w wyposazeniu 4 poduchy abs centralny zamek wspomaganie kierownicy alarm imobiliser el szyby klimatyzacja no i co najwazniejsze silnik 2litry 172 konie

Dane techniczne:

Engine

Capacity: 1998cc - Cylinders: 4
Valves: 16 with Variable Valve Timing
Maximum power: 172 bhp DIN (at 6250 rpm)
Maximum torque: 200 Nm ISO (at 5400 rpm)

Brakes

Servo-assisted, diagonally split braking system with
ventilated disc brakes with ABS anti-lock braking system.

Suspension

Front: Mac Pherson struts.
Rear: Semi-independent trailing arms.

Tyres

Size and profile: 195/50/R15

Performance

0-100 kph / 0-62 mph: 6.8 secs
Maximum speed: 138 mph / 220 kph

Fuel Economy

Fuel tank: 11 gallons / 50 litres
Urban (cold): 26.9 mpg / 10.8 litres/100km
Extra-Urban: 44.1 mpg / 6.4 litres/100km
Combined: 35.8 mpg / 7.9 litres/100km
CO2 emission: 189 g
Hormon

Post autor: Hormon »

Bardzo ładne autko i za małą kasę :)
Qucor

Post autor: Qucor »

Nie wiem jak Ci to powiedzieć ale...

Masz kierownice nie po tej stronie :lol: :mrgreen: :lol:

A tak poza tym to fajne autko :-D
Alkapone

Post autor: Alkapone »

Fajny, fajnie musi latać z tym silniczkiem i niedrogi tylko szkoda, że kierownica nie teges :P
Ale myślę, ze na brytyjskim rynku to taka normalna cena za takie auto ?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

malinka - i taniutko :-) gratuluje autka :-)
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

zajebiste auto!!!
arex2006

Post autor: arex2006 »

niestety bez przyszłości w PL. OD kilku miesięcy nie można rejestrować pojazdów po przekładkach :/

Ale fajuchne tak czy inaczej
gratuluję!!!

PS kolega przyjechal z UK Xsarą VTS z 99 roku na kołach 17". Zapłacił za nią 1100 funtów. W polsce sprzedał koła z oponami i kilka bzdetów i się "prawie" zwróciła
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Fajna ściema, ale auto zacne :)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

clio nadaje sie do rejestracji w polsce :) bo ma przegrode przystosowana do przekladki

druga sprawa to nie jest 172 CUP

do 2001 roku bylo clio sport
172 CUP byly po liftingu czyli po 2001
pozniej znowu po lifcie drobnym powstalo 182


hmm popatrzylem u angoli i oni ta wersje tez nazywaja 172 :P
arex2006

Post autor: arex2006 »

szwagier sprowadza samochody i się orientuje w przepisach dość dobrze. Bodajże od 1 grudnia 2007 auto które miało ingerencję w fabryczny układ kierowniczy nie posiada prawa rejestracji w PL. Nie wiem dokładnie jak się interpretuję " ingerencję w fabryczny układ kierowniczy". Wymiana drążków org. na zamienniki to też niejako ingerencja w fabryczny układ kierowniczy :P
ODPOWIEDZ