Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
GTT- CLIO 172 SPORT
Moderator: Moderatorzy
GTT- CLIO 172 SPORT
Ostatnio zmieniony 1 kwietnia 2008, 23:31 przez GTT, łącznie zmieniany 2 razy.
NO pewnie a wiec renault clio 172 cup z roku 2000 76 tys mil stam bdb malutkie wgnieciątko na tylnym lewym błotniku dalem za auto 2300 funtów to daje jakies 10.100 zł a wiec nie duzo za tanie auto w wyposazeniu 4 poduchy abs centralny zamek wspomaganie kierownicy alarm imobiliser el szyby klimatyzacja no i co najwazniejsze silnik 2litry 172 konie
Dane techniczne:
Engine
Capacity: 1998cc - Cylinders: 4
Valves: 16 with Variable Valve Timing
Maximum power: 172 bhp DIN (at 6250 rpm)
Maximum torque: 200 Nm ISO (at 5400 rpm)
Brakes
Servo-assisted, diagonally split braking system with
ventilated disc brakes with ABS anti-lock braking system.
Suspension
Front: Mac Pherson struts.
Rear: Semi-independent trailing arms.
Tyres
Size and profile: 195/50/R15
Performance
0-100 kph / 0-62 mph: 6.8 secs
Maximum speed: 138 mph / 220 kph
Fuel Economy
Fuel tank: 11 gallons / 50 litres
Urban (cold): 26.9 mpg / 10.8 litres/100km
Extra-Urban: 44.1 mpg / 6.4 litres/100km
Combined: 35.8 mpg / 7.9 litres/100km
CO2 emission: 189 g
Dane techniczne:
Engine
Capacity: 1998cc - Cylinders: 4
Valves: 16 with Variable Valve Timing
Maximum power: 172 bhp DIN (at 6250 rpm)
Maximum torque: 200 Nm ISO (at 5400 rpm)
Brakes
Servo-assisted, diagonally split braking system with
ventilated disc brakes with ABS anti-lock braking system.
Suspension
Front: Mac Pherson struts.
Rear: Semi-independent trailing arms.
Tyres
Size and profile: 195/50/R15
Performance
0-100 kph / 0-62 mph: 6.8 secs
Maximum speed: 138 mph / 220 kph
Fuel Economy
Fuel tank: 11 gallons / 50 litres
Urban (cold): 26.9 mpg / 10.8 litres/100km
Extra-Urban: 44.1 mpg / 6.4 litres/100km
Combined: 35.8 mpg / 7.9 litres/100km
CO2 emission: 189 g
niestety bez przyszłości w PL. OD kilku miesięcy nie można rejestrować pojazdów po przekładkach
Ale fajuchne tak czy inaczej
gratuluję!!!
PS kolega przyjechal z UK Xsarą VTS z 99 roku na kołach 17". Zapłacił za nią 1100 funtów. W polsce sprzedał koła z oponami i kilka bzdetów i się "prawie" zwróciła
Ale fajuchne tak czy inaczej
gratuluję!!!
PS kolega przyjechal z UK Xsarą VTS z 99 roku na kołach 17". Zapłacił za nią 1100 funtów. W polsce sprzedał koła z oponami i kilka bzdetów i się "prawie" zwróciła
szwagier sprowadza samochody i się orientuje w przepisach dość dobrze. Bodajże od 1 grudnia 2007 auto które miało ingerencję w fabryczny układ kierowniczy nie posiada prawa rejestracji w PL. Nie wiem dokładnie jak się interpretuję " ingerencję w fabryczny układ kierowniczy". Wymiana drążków org. na zamienniki to też niejako ingerencja w fabryczny układ kierowniczy