Strona 1 z 2
Głowica 1.1 1.2 PROBLEM
: 1 maja 2008, 14:24
autor: t0bin
Wiatm
Niedawno kupilem R5, ale okazalo sie ze ma peknieta glowice zaworow. Niestety poprzedni wlasciciel gustowal w przeszczepach podzespolow i nie jestem pewnien jaki dokladnie zamontowany jest silnik 1.1 czy 1.2...
Jezeli ktos posiada fotki glowic z tych 2 silnikow to prosil bym o zamieszczenie bo nie oplaca mi sie kupowac 2 roznych glowic i sprawdzac ktora jest urzyta w moim aucie
Z gory dziekuje i czekam na odpowiedz.
: 1 maja 2008, 16:24
autor: lodoo
jest taki dzial na forum w ktorym nalezy sie przywitac powiedizec cos o sobie...
w R5 nie ma i nigdy nie bylo silnika 1,2.....
: 1 maja 2008, 18:24
autor: morion
Lodoo pisze:w R5 nie ma i nigdy nie bylo silnika 1,2.....
Lodoo byl silnik 1,2
moc 55 KM
zeby nie byc goloslownym
http://thesupercinq.free.fr/motorisation.htm
pozdro

: 1 maja 2008, 18:39
autor: t0bin
To chyba "cos" takiego mam... a posiada ktos przypadkiem jakies zdjecia glowicy do tego silnika..?
: 1 maja 2008, 21:37
autor: lodoo
ale jajka....
sorki
reke bym dal sobie uciac

: 1 maja 2008, 21:44
autor: el_palindo
Lodoo pisze:ale jajka....
sorki
reke bym dal sobie uciac

skleroza
na poprzednim forum był koleś :V71: czy jakoś tak - chyba nawet z wrocławia i miał też 1.2
: 1 maja 2008, 21:45
autor: lodoo
tomek... eee on nie mial 1,2 a 1,1.. chyba

hehehe
mniejsza o to...
: 1 maja 2008, 21:46
autor: wsmpw
była na allegro taka zeszpecona i miała 1.2 taka do KJS robiona w wiejskim była...
: 2 maja 2008, 10:11
autor: t0bin
W dowodzie rejestracyjnym jest napisane, ze ma 1.1 ale gdy kupilem uszczelke pod glowice okazalo sie, ze w 1.1 cylindry nie sa idealnie okragle (cos w stylu elipsy) i jak sie dowiedzialem zawory w 1.1 maja rozna wieklosc, a w "tym" co mam zawory sa jednakowej wielkosci i gdy zdemontowalem uszczelke i poszedlem z nia do sklepu okazalo sie, ze jest to uszczelka do silnika 1.2...i niestety to nie byla wina tylko uszczelki tylko peknietej glowicy.. i teraz mam problem jaka glowice kupic..

: 2 maja 2008, 11:14
autor: Qucor
Kup silnik

i nie baw się w dokładanie pieniędzy do szrota 1.1 anie to nie ekonomiczny silnik ani dynamiszny...
Zawsze wszstkim tak polecano na forum jak masz zamiar dłubać się z 1.1 i pakować pieniądze to lepiej poszukać silnika większego...
Polecam 1.4 na gaźniku

mam i możesz po nigo przyjechać w każdej chwili...
: 3 maja 2008, 18:05
autor: unikorn
Hehe i znowu to samo
Qucor, zgadzam się z jednym wyjątkiem. Nie polecam 1,4 na gaźniku

no chyba, że silnik igła i nie trzeba nic z nim robić...
: 3 maja 2008, 21:16
autor: Qucor
A czemu to nie 1.4 na gaźniku

Miałeś jakieś przygody
Co do tego co ja mam o kolega zamówił już to jest w fajnym stanie nieduży przebieg chodzi równiutko nie kopci nic w nim nie strzela więc robota przy 1.1 a zakup 1.4 za 400 ze skrzynką i resztą rupieci... bezcenne
Oddałem za tyle bo chcę się go pozbyć i zacząć w końcu złomka rozbierać i partsy segregować

: 4 maja 2008, 00:00
autor: arex2006
Qucorku nie zgadzam się z Tobą że 1.1 nie jest ekonomiczny
kręcę się w towarzystwie posiadaczy pand, sejczentów, czinkłeczentów, felicji, polówek a nawet clio 2 gen
uwierz mi, w porównaniu do tych aut moje 1,1 jest ekonomiczne.
gorzej z dynamiką

: 4 maja 2008, 08:39
autor: unikorn
Qucor pisze:A czemu to nie 1.4 na gaźniku

Miałeś jakieś przygody
Mam przygodę

: 4 maja 2008, 12:49
autor: Qucor
arex2006 pisze:Qucorku nie zgadzam się z Tobą że 1.1 nie jest ekonomiczny
kręcę się w towarzystwie posiadaczy pand, sejczentów, czinkłeczentów, felicji, polówek a nawet clio 2 gen
uwierz mi, w porównaniu do tych aut moje 1,1 jest ekonomiczne.
gorzej z dynamiką

Dobrze jak tam sobie chcesz...
Unikorn ja ze swoim całym autkiem przm jedną wielką przygodę...