Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5 GTE 1,7 Turbo z Volvo 480 turbo

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

Zbyszek

R5 GTE 1,7 Turbo z Volvo 480 turbo

Post autor: Zbyszek »

Ostatnio miałem okazję spotkać znajomego,który przyprowadził z Norwegi piąteczkę GTE do naprawy w Polsce.Miałem okazję się przejechać,wrażenia bardzo dobre.Ciągnie i rozpędza się bardzo dobrze,a przy tym jest jakby bardziej elestyczna (tak mi się przynajmniej wydaje).Zapodaje trochę zdjęć.W Polsce będzie około miesiąca,jak ktoś będzie potrzebował jakiś szczegółów,to mogę zrobić odpowiednie zdjęcia.Kolega nie wiele wie na temat tego swapa.Mówił tylko,że stało całe Volvo i z niego były przekładane części,między innymi wiązki elektryczne.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 czerwca 2008, 19:39 przez Zbyszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Arti

Post autor: Arti »

wycieraczki reflektorów
ciekawa sprawa :mrgreen:
supermonster

Post autor: supermonster »

nie wierzę że to było za dopłatą dostępne w salonie...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a na jakicha tam stronkach pieprzyli ze nie wchodzi turbo z kolektorem do R5......
a u prosze... i jeszce miejsce jest
gufner

Post autor: gufner »

Ehh juz mi sie marza takie swapy :) Ladnie musi latac :D Czasowo pewnie niewiele potrzzeba, jedynie niczyjego Volvo :)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

w wawie przeciez tez taka jest :) nawet na miedziance byl i upolowal ladnego szerszenia :P

a sam r5 gdzie ona nie byla :P njpierw w wawie pozniej lodz koluszki i znow wawa troszke sie wlasciciele zmienialoi :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale to bylo uturbiane GTE a nie silnik volvo :-P

widac turbo z kolektorem wlaza do R5... a ja gdizes czytalem na necie jna stronce zagranicznej ze trzeba robic jak w GTT bo ten z volvo nie wlazi...
i tak komus ostatnio powiedzialem jak pytal co trzeba robic.. ups :-D

pod maska nasrane... bleeee wydech owijal chyba na sucho...szpary, dziury, pomarszczeone...
filtr powietrza gabka - ale jaki uwalony..... jakies smieszne weze... no brzydko zrobione... ale wazne ze dziala ;-)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

hmmm bodzis mial kolektor z volvicy na 100%

tylko takie foto znalalzem

Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ale właśnie ten silnik jest raczej w pion postawiony żeby sie turbo zmieściło ...
a normalne 1.7 jest głowa bardziej przy komorze ciekawe jak rozwiązali problem z dzwignią biegów
ps.
co w niej zepsute :?:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wiem ze kolektor mial z volvo - mowil ze ten z GTE jest do bani ;-)

a tutaj silnik wcale nie jest "w pionie" - jest normalnie - widac wyraznie po polozeniu kola walka rozrzadu wzgledem kielicha
Zbyszek

Post autor: Zbyszek »

wsmpw pisze: ps.
co w niej zepsute :?:
To puknięcie jak widać na zdjęciu.Ma też uwalone zasilanie pompy paliwa.Zasilanie pompy paliwa jest chwilowo z gniazda zapalniczki :shock: z taką kontrolką pokazującą,że pompa chodzi.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Jak dla mnie bomba! To ja pytalem o tego SWAPA 1.7T VOLVO, a tu prosze bardzo. Juz martwilem sie ze trzeba bedzie mocno kombinowac aby wszedl.
Zatem moja decyzja o kupnie silnika z przyleglosciami nabiera rumiencow.

Sprobuj od goscia wyciagnac jak najwiecej informacji - na pewno nie tylko mnie sie przyda ale po tej prezentacji niejeden pomysli o takim SWAPie. Skrzynie biegow ma z VOLVO czy z GTE? Prosba - porob jak najwiecej zdjec czego sie da - moze jak by znajomemu przedluzyl sie pobyt do podjechal by na zlot? :)

Auto do zobaczenia jest w Twoich okolicach?

Nie wiem czy zauwazyliscie ale dmuchawe tez ma taka jak w R9, albo to jest R5 z klima.
Ostatnio zmieniony 19 czerwca 2008, 21:50 przez tommies, łącznie zmieniany 1 raz.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie bylo R5 z klima wg moich wiadomosci ;-)
skrzynia z R5... JB3
el_palindo

Post autor: el_palindo »

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Byla klima, byla. Nawet na starym forum jest to opisane i ktos foto wstawil - regulacja galka pomiedzy przyciskami od elektryki szyb.

http://www.renault5.fora.pl/dzial-techniczny,2/r5-z-klimatyzacja,2844.html
ODPOWIEDZ