Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Sweeper pisze:2.0IDE nie było jeszcze w 99 roku tym bardziej w Megi
silniki te były montowane w Lagunie II phI i to przez bardzo krótki okres
z tego co sie orientuje to wlasnie w Megane Coupe swe pierwsze proby przeszedl silnik 2.0 IDE (bezposredni wtrysk, moc 140 KM), zaczeli go montowac pod koniec 1999 roku
Maolat fajna ta Meganka ...heh samochody to zmieniasz jak rekawiczki
Pare fotek ... smiga sie wysmienicie .. spalanie przy normalnej jezdzie okolo 8l (36.5 MPG) ... W trasie zszedłem do 7l troche (srednia 65-70 MPH) ( 40 MPG ) Mnie sie podoba