Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Sczęki hamulcowe

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

cyp

Sczęki hamulcowe

Post autor: cyp »

Witam, mam nastepujacy problem, niecaly rok temu wymienilem szczeki hamulcowe, obecnie praktycznie z tylu nie ma hamulca pomimo iz okladziny nie zuzyly sie wiele praktycznie nie widac roznicy miedzy tymi a nowymi, nie sa tluste, ani nie wycieka na nie plyn, o recznym to w ogole mozna zapomniec, oczywiscie wszystko wyregulowane jak trzeba. Czy jest jakis sposob zeby to dzialalo normalnie, czy tylko wymiana na nowe a jesli tak to jakie firmy polecacie??

Osobiscie myslalem ze szczeki wymienia sie co kilka lat, a ja nie dosc ze malo jezdzilem to jeszcze recznego prawie wcale nie uzywalem...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

regulacja
cyp

Post autor: cyp »

przeciez napisalem ze sa wyregulowane.... lepiej juz sie raczej nie da ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

da sie - i wtedy hamuja ;-)
jak masz nowe to hamowac musza chyba ze sa zle wyregulowane.... albo nie dotarte... bebny moga miec rowki i szczeki opieraja sie jakos po skosie i nie przylegaja... trzebaby nowe bebny albo podtoczyc te co sa....
Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

u mnie to samo jest. tyle że hamulce słabe bo słabe ale są(tylko na tyle). bębny były toczona a hamulce odpowietrzone i wyregulowane. kumpel mówił że u niego w 19 było tak samo to jakieś dławiki z cylinderków usuwał(dokładnie nie wiem bo u siebie tego nie robiłem bo nie mam czasu).
tel. 694-451-356
Obrazek
kuba

Post autor: kuba »

jesli masz szczeki nowe i regulacja jest ok to najprawdopodobniej masz przytarte cylinderki albo powarznie zapowietrzone
Arti

Post autor: Arti »

możliwe, że cylinderki są z samoregulatorami
przynajmniej tak jest w clio
jak niedomagają, to może to jest problemem
taka sugestia ;-)
cyp

Post autor: cyp »

przytarte cylinderki?? nie bardzo wiem o co chodzi? jeden kupilem rok temu a drugi jest stary ale dziala poprawnie i gumy nie sa przetarte i nie przepuszcza plynu, caly uklad ostatnio odpowietrzylem :-? jedynie bebnow nie mam przetoczonych i jest w nich minimalny rant ale chyba nawet nie ma tam 1mm...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tylk ozapominacie ze cylinderki nie maja nic do recznego... a tu tez reczny jest slaaaaby
Arti

Post autor: Arti »

ok, a w takim razie wiemy jaki jest stan linek?
kuba

Post autor: kuba »

wiec regulacja opisz jak je regulowałes
Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

u mnie możliwe że cylinderki ale też może być i regulacja
tel. 694-451-356
Obrazek
cyp

Post autor: cyp »

linki recznego noweczki, a co do regulacji to sa tam samoregulatory, niestety ze starosci same juz nie dzialaja dlatego recznie wyregulowalem taka odleglosc aby nie obcieraly szczeki o bebny... dziwna sprawa moze juz latwiej bedzie zrobic jakas przerobke na klocki jak jest to z przodu...
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Gadanie bez skałdu. Przy sprawnych samoregulatorach szczęki powinny się ustawiać po każdym hamowaiu tuż przy bębnach W poprzedniej reni miałem wszystko zapieczone i faktycznie nowe szczęki się nie zużywały. W obecnej się dopiero dowiem...za tydzień lub dwa ( bo już brak ręcznego)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przerobka na klocki??
chyba na tarcze przede wszystkim :-D

kpl hamulce z GTE GTT najlepiej wraz z cala belka... linki inne korektory sily hamowania inne
ODPOWIEDZ