Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.1 czy 1.4

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

renault5

1.1 czy 1.4

Post autor: renault5 »

mam w swojej r5 silnik 1.1 w bardzo kiepskim stanie (urwana szpilka mocujaca glowice do bloku, uszczelka pod glowica, lewe powietrze...) czy warto inwestowac w remont czy wsadzic silnik 1.4, co sie wiaze z taka wymiana i ile to kosztuje ??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

z przelozeniem silnika nawet bez skrzyni biegow w twoim przypadku...
chyba ze zalezy ci na 5 biegach - do miasta zbedne i spokojnie 4 stykaja
w chocby niedalekie trasy - polecam 5 biegow zdecydowanie i wtedy musisz miec tez polosie....
tak czy inaczej jesli nie szkoda ci tych 2 stowek wiecej to wrzucaj kpl ze skrzynia 5...
wydech powinien przypasic... ale przydalaby sie wymiana, 1,4 jest troche wiekszy... jak kupisz wtrysk to trzeba sonde wsadzic w wydech jeszcze...
jesli wtrysk to masz duzo pracy w elektryce pod deska bo w 1,1 jest ubozsza wersja instalacji i moga byc cuda (ale nie koniecznie - w R5 nigdy nic nie wiadomo na 100% ;-) )

no i tyle - generalnie polecam 1,4 na gazniku 2 gardizelowym i wtedy zero prac przy elektryce i jest praktycnzie plug and play :-)
Piotrek
Posty: 998
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

a może od razu 1,7 wstawisz.
jeżeli chodzi o półosie to chyba są takie same przy 4 i 5 biegowej.
Mam do 4 i wydają się być takie same(lecz chyba komuś ostatnio sprzedali do 4 i były problemy). Jak będe robił przy aucie to sprawdzę długości.
tel. 694-451-356
Obrazek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

na oko to chlop w szpitalu umarl ;]
renault5

Post autor: renault5 »

ja bym chciał 1.4 (wtrysk) z 4 biegowa skrzynka ale słyszałem ze komputer z wiązka drogo kosztuje, a może jednak wyremontować stara jednostkę napędową i ciszyć się z jej posiadania?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

renault5 pisze:wyremontować stara jednostkę napędową
szkoda gadać daj na gaźniku jakieś 1.4 z osprzętem od 1.1 i tyle bedzie kasa sie pomyśli nad "i"
renault5

Post autor: renault5 »

a gażnik od 1.1 ??
corey16

Post autor: corey16 »

1.4 jest na gaźniku dwu gardzielowym
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

po co bawić się z małymi litrażami,pomyśl o 1,7mono lub multi(zapewniam ,że jak zmienisz na 1,4 to za jakiś czas będzie ci mało ;-) )
pozdrawiam
Qucor

Post autor: Qucor »

po co bawić się z małymi litrażami,pomyśl o 1,7mono lub multi
Jak to albo Muli albo gaźnik...

Mono jak dla mnie to dziadostwo :-/ jakbym miał takiego szukać to już lepiej jakieś 1.4 na gaźniku...
renault5

Post autor: renault5 »

a ile taki 1.4 na gazniku kosztuje ??
corey16

Post autor: corey16 »

jak dobrze po lukasz to jakieś 300zl + koszty przełożenia, chyba że masz warunki żeby zrobić to samemu
renault5

Post autor: renault5 »

to chyba zainwestuje w nowy motor :PP
Qucor

Post autor: Qucor »

Zrób tak a nie pożałujesz :mrgreen:
feliks

Post autor: feliks »

to jak to wkońcu jest....można te skrzynie 5 biegową wsadzić do 1100...(4 biegi)????
ODPOWIEDZ