Strona 1 z 1
Wymiana drążków(całych)
: 12 października 2008, 10:10
autor: jacekplacek
Witam, czy ktoś ma pomysł jak się dobrać do drążków w przekładni kierowniczej? Wyjąłem przekładnie, wiem że przy przegubach są blaszki zabezpieczające, ale nie mogę się do nich dostać i nie wiem jak bardzo mogę użyć siły. Jest przegub kulowy jest podkładka i nawet klucza nie można założyć na spłaszczenie na listwie bo zasłaniają ją "garby" na podkładce. Podpowiedzcie coś bo nie chciałbym czegoś pogiąć. W nowych które kupiłem ta zębata podkładka jest widoczna i można się do niej jakoś dobrać, ale w tych co mam w samochodzie podkładka ściśle przylega do przegubu.
: 12 października 2008, 16:57
autor: Bartek_R5
ja miałem taki patent w Golfie, ze sciagałem gumy z magłownicy te pod ktorymi sa te przegoby i spawałem drazek z przegobem i odkrecałem całosc

ale niewiem jak to wyglada w R5 bo jeszcze nie majstrowałem przy tym

: 12 października 2008, 18:51
autor: kuba
kup sobie pożądne kleszcze samozaciskowe i odkrecisz bez problemu a potem tak samo dokrec i git
: 13 października 2008, 06:32
autor: jacekplacek
tak próbowałem, ale przegub się "drze" a nie puszcza. Spróbuję jeszcze raz.
: 13 października 2008, 11:15
autor: jacekplacek
Sprawa wyjaśniona. Podjechałem do kumpla i okazało się że ma klucz do odkręcania drążków. Coś w rodzaju zacisku na mimośrodzie z długą rączką. Generalnie trzeba użyć siły. Myślałem, że może tę podkładkę trzeba jakoś odblokować, ale trzeba ją zerwać.
Tak jak pisał Kuba - dobre kleszcze też dadzą radę.
Po temacie.