Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Licznik- zegary, co pasuje BEZ PROBLEMU

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

żuwik pisze:Załóż inne opony, inne zegary i multiplikuj błąd. Dobra rada. Jak trafisz niefartownie i powiążesz pierwsze z ostatnim masz 14% różnicy, błahostka. 5% w najlepszym przypadku też jest grubo poza normą.
W czym problem? Fabrycznie licznik nie może zaniżać prędkości, takie są przepisy homologacyjne. Taka ważna jest precyzja wskazania? Ktoś z Was jeździ z dokładnością do 1 km/h? Ja osobiście mogę zrezygnować z prędkościomierza na rzecz obrotomierza.
żuwik

Post autor: żuwik »

Nie ma problemu, jak komuś prędkościomierz niepotrzebny to nie będzie go szukał w innych modelach.
corey16

Post autor: corey16 »

Panowie Dziś w moje Ręce wpadły takie zegary z r19
Obrazek

pytanie moje dotyczy obrotka, z tego co mi wiadomo jest (+) (-) i sterowanie, poprawcie mnie jeśli się mylę

a tu są dwa wejścia
Obrazek
wiec jak to podłączyć i czy dużo jest roboty ze zmianą elektryki?
unikorn

Post autor: unikorn »

Tego gniazda nie podłącza się na gaźniku, natomiast na mono u Eujota taki wtyk był. Nie wiem od czego. On miał też sterowanie wskaźnika ciśnienia oleju ale nie mam pojęcia czy to ta wtyczka.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to wtyczka własnie od poziomu oleju ...
a do obrotomierza szukaj na normalnej kostce tej wsówanej jest na bank tylko sygnał sie podaje bo + - jest na zegarach... ale gdzie to w dieslu podłączyć to nie mam pojęcia..
corey16

Post autor: corey16 »

wsmpw pisze:ale gdzie to w dieslu podłączyć to nie mam pojęcia..
mam benzyniaka zagazowanego
wsmpw

Post autor: wsmpw »

oł siet pomyliło mnie sie jeśli tak to znajdź pin wychodzący na kostke i podłącz ten kabel pod sygnał do cewki (masowy)
corey16

Post autor: corey16 »

ok dzięki będę dziś walczył z serwisówką
Maolat

Post autor: Maolat »

Jak wiadomo Rosic kupil GTE od Supermontera, dostal pelno gratow w tym tez zegary bodaj od r21 ... wpasowalem jedzisdo mojej GTS i dziala mi wszystko jak powinno wlacznie z obrotkiem . nie musialem dawac dodatkowego kabla . a no i przepinki wymaga tylko jeden kabel .. mianowicie kontrolka z diesla (swiece) jest na miejscu ssania (ja mam gaznikowca) ale mnie to nie rpzeszkadza bede kombinowal z tym w przyszlosci :) . Podziekował
corey16

Post autor: corey16 »

a ja mam pytanie, podpiołem wszystko i gra jak trzeba nawet wskaźnik temp. cieczy chłodzącej ale musiałem puścić dodatkowy kabel do obrotka i tu moje pytanie gdzie go podłączyć? jak go owinąłem wokół przewodu WN to podnosił się do 8tyś gdy dodałem gazu to wariował, wiadomo że to tak być nie może, więc gdzie go podłączyć????
Maolat

Post autor: Maolat »

pod cewke we wtyczke ktora idzie do kabiny bodaj to jest prawa na skraju . (masz dwie wtyczki jedna to czuj z kola zamachowego a 2 idzie do kabiny)
corey16

Post autor: corey16 »

ten drugi wtyk mam pusty (pierwszy od góry), tam są trzy piny to jak to?

EDEK
to fota (sorka za jakość BY FON) cewki od boku, ta pusta wtyczka jest od góry, środkowa to czujnik położenia wału, trzecia nie wiem
Obrazek
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

plus ,minus i sygnał na obrotomierz ;-)
Podpytaj Cyp'a on także wymieniał zegary i jak pamiętam to z powodzeniem.
cyp

Post autor: cyp »

corey zlacze 2-pinowe jest jak pisza koledzy chyba od poziomu oleju, od obrotka wychodza 3 sciezki na te duze zlacza przypatrz sie dobrze albo zdejmij plastykowa oslone wychodzi stamtad + - oraz sygnalowy (sygnalowy chyba po srodku ale nie dam za to glowy) ja mialem zegary z r5 odziwo nie podlaczalem + i - tylko sygnalowy i dziala a podlaczasz go do modulu na forum gdzies bylo foto a jak nie to w serwisowce jest na 100% tylko poszukaj dobrze...

EDIT: jak nie na tym to na starym forum jest na pewno poprostu trzeba chciec to znalezc....
sygnalowy podlaczasz do jednego z pinow w module a nie zakrecasz na kablu WN !!!
corey16

Post autor: corey16 »

Ta z dwoma pinami jest od ciśnienia oleju, sterowanie musiałem dorobić tylko moje pytanie dotyczy tego gdzie go podpiac w module, to ze nie owijac wokół przewodu WN to wiem. Przeszukam jeszcze serwisówke może znajdę
ODPOWIEDZ