Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Licznik- zegary, co pasuje BEZ PROBLEMU

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

A czasem wszystkie 1,4 nie miały wiązki plug&play. do poziomu oleju jest taka wtyczka 2 pinowa i moim zdaniem powinieneś ją mieć gdzieś gdzie są te złącza do zegarów poszukaj głębiej bo są gdzieś na pewno .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

na wiązce przy silniku jest jakby wtyczka do czujnika, właśnie przy misce olejowej niedaleko wentylatora. Wtyczka ta jest nieużywana! Natomiast czy jest jakaś wtyczka pod zegarami to nie wiem, kiedyś jak rozbierałem w celu wymiany żaróweczek to nie widziałem nic takiego...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

a masz korek na boku miski? jeśli tak to kupujesz tylko miernik poziomu oleju .
przewody są na pewno wygnij zegary kompletnie i poszukaj głębiej czarna albo brązowa wtyka
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Miernik mam bo mono miały seryjnie:) Mam jeszcze dwa luzem jakby ktoś chciał!:)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Skoro masz kabelki przy misce, to do zrgarów napewno idą.
Po podłączeniu do miernika poziomu powinno działać, nie trzeba nic wpinać do zegarów.
A kabelki możesz sprawdzić czy to napewno te do poziomu oleju.
Na wtyczce z przodu auta, pod lampą powinny być na miejscach 2B (pomarańczowy) i 4B (brązowy).
Patrząc na wtykę od góry to będzie drugi od prawej na dole (2B) i na środku wtyki (4B).
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Mówisz... No jak tak to wiele to wyjaśnia:)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Zegarów się nie udało przełożyć... Nie działa paliwo i też świecą nie te lampki co trzeba:) zamiast postojowych to długie itd. zafundowałem sobie tylko rozgrzebanie auta, teraz nie wiem czy jakiś elektryk umiałby to zrobić, no jakby coś to wrócę do poprzedniego stanu..:)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Przecież wystarczy piny we wtyczkach pozamieniać.
Bierzesz stare zegary i rozpisujesz gdzie co przychodzi na kartce i tak samo w nowych porównujesz i zamieniasz miejscami te które nie pasują robota na MAX godzinę czasu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

No właśnie sobie rozpisałem, ale jednak są jakieś większe różnice, których ja nie ogarniam niestety... Teraz pozostaje mi tylko zrobić coś z obudową, a resztą to zajmie się jakiś elektryk, ponoć są tacy co wręcz kochają kabelki :lol:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Ja lubię takie zabawy w zeszłym roku zmieniałem całą instalacje elektryczną w małym fiacie przy -15 . jak coś to wlep te rozpiski na forum to ci jakoś pomogę i zaoszczędzisz siana na elektryka bo 100 czy 200zł piechotą nie chodzi.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Zamieszczałem schematy instalacji elektrycznej wszystkich wersji benzynowych :]
Wystarczy przejrzeć, znaleźć swój model, potem model z którego pochodzą zegary i po problemie. :lol:

[ Dodano: 11 Grudzień 2010, 12:33 ]
Albo zrób foty swoich zegarów (przód i tył), zegarów które chcesz zamontować .
To się pomoże ;)
Kasjan Kamiñski
Posty: 4
Rejestracja: 3 lipca 2011, 20:50
Lokalizacja: Czêstochowa

Zegary z R 19 do gtr 5

Post autor: Kasjan Kamiñski »

Wiatm.
Również planuje taką zmianę zegarów, z tego co czytałem to pasują te z r19 z pomarańczowym podświetleniem do piątki. Samemu cięzko byłoby mi to zmienić, ale może pomoglibyście mi Wy, jeśli mieszkacie gdzieś niedaleko mnie chętnie się spotkam, mieskzam niedalego Częstochowy, mogę dojechać w miarę rozsądnie niedaleką trasę, albo jest jeszcze inne wyjście: może znacie elektryka nieopodal gdzieś Częstochowy, tylko dobrego, żeby zrobił to odpowiednio a nie spierdo...
mar244
Posty: 36
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 18:50
Lokalizacja: Czêstochowa

Post autor: mar244 »

kolego ja jestem z Częstochowy i właśnie się po trochu zbieram za tego moda z zegarami ale puki co czekam na paczkę z zegarami wiec projekt stoi :)
Kasjan Kamiñski
Posty: 4
Rejestracja: 3 lipca 2011, 20:50
Lokalizacja: Czêstochowa

Post autor: Kasjan Kamiñski »

Przypomnij z jakiego samochodu przekładasz te zegary, kiedy już je będziesz miał sam sobie z tym poradzisz? Jak coś to daj znać, zrobimy pracę zespołową.
Awatar użytkownika
wader600
Posty: 103
Rejestracja: 10 marca 2011, 12:06
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: wader600 »

Kolego ja mam z r 19 wszystko pasuje oprocz szybki tzn pasuje ale troche odstaje a z podlaczeniem nie ma problemu wszystko pasuje.... Ja mialem org bez obrotomierza teraz mam z wystarczylo poprowadzic sygnal z modulu...Tak samo mialem z temp. Mialem tylko kontrolke ze sie zaswieci w razie przegrzania teraz mi pokazuje :))
WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825

Renault 5 1.4 gtr 88r
ODPOWIEDZ