Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Remont 1,7 turbo

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

Karol

Remont 1,7 turbo

Post autor: Karol »

A więc nie znam się na remontach silników więc każda pomoc, informacja, wskazówka się przyda
potrzebuję jak najwięcej informacji co i jak. Jakie elementy najlepiej kupić i takie tam
Z góry dzięki za pomoc
Arti

Post autor: Arti »

a masz już ten motor czy gdybamy?
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

rozkręcasz na części pierwsze
1. oddajesz głowice, wał korbowy, wałek rozrządu, tłoki,tuleje ( jeżeli są mokre albo cały blok jak suche) do sprawdzenia i w zależności od tego co powiedzą to kupujesz panewy itp. (albo nie)
3. wyważanie wału i korbowodów
2. komplet nowych uszczelek (pod głowice jakaś dobrą)
3. sprawdzenie pompy oleju (ciśnienie na pracującym silniku albo oddajesz do jakiegoś zakładu ja tak owego nie znalazłem) i szczelinomierzem
4.rozrząd (pasek/łańcuch, napinacz)
5. sprawdzenie pompy wody
6. regulacja zaworów
7. sprawdzenie wtrysków i pompy paliwa
8. świece
9. i inne pierdy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16 grudnia 2008, 22:53 przez nikos, łącznie zmieniany 1 raz.
Arti

Post autor: Arti »

nie żebym się czepiał :-P
pkt Ci się wymięszały i masz dwa razy pompę wody...
pewnie na 3 powinna być oliwy
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

hehehe fakt :d
Karol

Post autor: Karol »

hmm
bo mam okazje kupić kompletny silnik za 400-500zł i się zastanawiam czy warto ;-)
muszę to sobie dobrze przemyśleć
jjmag

Post autor: jjmag »

podstawa sprawdzić turbinę, żeby nie wsadzić się na mukę
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

podstawa sprawdzic kompresje... turbina jest tania i latwo wymienna... tulejowanie bloku albo jego szlif + nowe tloki zdecydowanie nie sa tanie i latwe do zrobienia...
podstawa zdrowe bebechy a nie osprzet ;-)
Karol

Post autor: Karol »

no to trzeba będzie sprawdzić ;-)
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

jeżeli ma jeździć długo i szczęśliwie to musisz sprawdzić wszystko bo jak pominiesz coś i zaoszczędzisz 100zl potem może (nie musi)cię kosztować znacznie więcej.
I jeszcze 1 dobra rada jak nie będziesz tego robił sam to musisz pilnować "mechaników" na każdym kroku. Mi włożyli brudny wał korbowy i teraz musiałem wymienić na inny :-/
Karol

Post autor: Karol »

jeżeli już bym robił remont to tylko sam ;-) , zawiodłem się nie raz na machanikach
ODPOWIEDZ