Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Gufner - Renault Laguna 1.8 - 1994

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Rosic

Post autor: Rosic »

Ładna, fajnie się Lagunką śmiga, ale straszne jest to, że w PL za 8000 kupisz taką, a ja w UK za swoją dałem (po przeliczeniu) 3500zł... 99r. 2.0 16V, Executive - pełna opcja... i to jest cena ZUPEŁNIE normalna...


btw. 69 kW - kilowatów to 93,8 :P km - koni mechanicznych... Gufner - PODSTAWY!
gufner

Post autor: gufner »

Oj nie wypominaj :D Dla mnie to magia. Jak wsiadam w GTT to wiem ze ma ponad 100 kucy, jak siedze w moim 1.7 tez wiem na ile moge sobie pozwolic bez czytania dowodu rej :D Ale w tej Lagunce nie mam pojecia co to kW w dowodzie :D Hehe. Tak czy siak konczac offtopa, kupilem, jezdze, jestem zadowolony i mam nadzieje na kilka lat wystarczy :) Zmienie silnik jak ten padnie, nie predzej :D
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

widzialem ogladalem fajne wozidelko

co wy sie tego silnika uczepiliscie w tamtych latach takie wsadzali i byl to standard

mondeo z tego roku mialo 2,0 115km 1,8 95(jakos tak)
primery 2,0 tez kolo 120-125 1,6 kolo 90-95


wiec na tamte lata stnadard
gufner

Post autor: gufner »

No i potrzeba pomocy moi mili przy lagunce :( Objawy:
- stoje na swiatlach, bieg jałowy, nagle zapalaja mi sie kontrolki: BRAK SMAROWANIA, PRZEGRZANIE SILNIKA, AWARIA UKŁADU HAMULCOWEGO, POTRZEBA NATYCHMIASTOWEGO STOP I UDANIA SIE DO SERWISU!
- temperatura na polowie skali, wiec cos kolo 70%, poziom oleju na maksa wiec o co biega.
- ruszam, dodaje gazu i kontrolki gasną.
- daje na luz i znow sie wszystko zapala.

Macie jakies pomysly co moglo trafic szlag? Dziekowac ogromnie na sygestie.
jjmag

Post autor: jjmag »

odłącz aku na 20 minut lub na serwisie zrestartuj kompa a pozatym kiedy był wymieniany olej bo może przez to ci wywalać błąd lub był wymieniany a nie zrestartowany licznik oleju
przypomniało mi sie jeszcze jedno walnięty czujnik ciśnienia oleju lub poprostu był nalany wcześniej doktor do silnika i dlatego na jałowym pokazuje ci brak smarowania
gufner

Post autor: gufner »

Reset nic nie dał. Po uruchomieniu silnika nic sie nie pali. Po kilku minutach kontrolki zaczynaja migac, a po kolejnych dwóch swieca sie na stale: hamulce, smarowanie i temperatura. Dodaje gazu to gasna, puszczam gaz i znow sie palą. Ma ktoś pomysla? Jak nie to w poniedzialek jade do Carmana. Mam nadzieje ze maja pod co podpiąć moje Renault.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Sprawdź alternator i ładowanie na wolnych obrotach.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

sprwadz masy silnika :)


czyli masa silnik buda aku buda

oraz ogolnie wtyczki do czujnikow do kompa
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

wypnij czujnik cisnienia oleju, jak przestanie migac to jedz zeby ci ktos zmierzył ciśnienie oleju. na koputer nie masz co jechac bo nic to nieda wydasz tylko pieniadze na darmo
gufner

Post autor: gufner »

Posłuchałem Kureckiego i wyszlo sidło z wora :D Wypiąłem czujnik i wszystko pogasło. Polecialem wiec do Wasq, zapłaciłem 18zł za nowy, zamontowałem i jak ręką odjął. Na przyszłość jak macie silniki 1.8 lub inne z kompem i zaczna wam sie świecic wszystkie mozliwe kontrolki łącznie z układem hamulcowym, to wymieńcie czujnik ciśnienia oleju :D No i jazda z powrotem w droge w Lagunce :) Dzieki za pomoc ogromnie.
gufner

Post autor: gufner »

Lagunka zyje. Jak to Lagunka, wozi mnie dzielnie z dnia na dzien. Dorzuciłem jej czujnik cofania i CB. Dupowozik na codzien, nie do grzebania i samoczynnego naprawiania :D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie jechałeś jakoś ostatnio politechniki i na światłach nie stałeś koło mnie? 8-)
gufner

Post autor: gufner »

O stary, bo ja sie na boki rozglądam jak stoje na światłach hehe :) Sorki za naklejki. Wróciłem do zycia więc wysle na dniach. No, koniec OT. Wstawie w weekend zdjęcia Lagunki jakieś.
gufner

Post autor: gufner »

Z życia LAgunki. Eksplodowała mi nagrzewnica, czyli 5 litrów płyny poleciało do kabiny. Smród, błoto, kisiel, znów smród i błoto. Masakra. Bankowo tego nie dosusze nigdy. Zabrałem się za wymiane to oczywiscie po złożeniu wszystkiego nadal cieknie i kolejne 2 litry poleciały do kabiny. W tygodniu najpierw zasmarkam rurki łączące nagrzewnice i reszte układu tym silikonem wysokotemperaturowym, poskładam wsio, jeszcze bradziej zasmarkam i dopiero naleje płynu. Czyli kolejna załamka :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

odłacz węże na lato ????
ODPOWIEDZ