Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Sweeper - Renault Scenic 1.9dCi

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Nie rób tego człowieku, po koleżeńsku Ci mówię :) Ale nie, serio... nie rób tego... Z dala od tego silnika.
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

pogratulować :mrgreen: piękne auto seeper!!
pavko

Post autor: pavko »

żuwik pisze:Nie rób tego człowieku, po koleżeńsku Ci mówię :) Ale nie, serio... nie rób tego... Z dala od tego silnika.
Dlaczego powiedz dlaczego?
Ponoć V6 3.0dci to jeden z lepszych pod względem konstrukcyjnym silników zrobionych przez Renault...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

żuwik ma swoje ciekawe teorie i poglądy na temat silników (j.w.) wtrysków (temat o gaźniku unikorna) zawieszeń(belka z drążkami skrętnymi lepsza od sprężyn w zawieszeniu niezależnym) itd ;-)
cały postęp i udane konstrukcje to wymysły ekologów i marketingowców ;-) i w ogóle to co stare jest lepsze od tego co jest teraz (8V lepsze od 16V)

:-P :-P :-P
Sweeper

Post autor: Sweeper »

co do 3.0 dCi słyszałem o nim dotychczas tylko dobre opinie (w przeciwieństwie do 1.9dCi który w Lagunach był masakryczny)
a co do 16V i 8V to bywa różnie
Thalijka 8V ciągła średnio 5,9 litra na 100km a 16V już 6,5...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

aha... to silnik, który mniej pali jest lepszy....
kurde, jakbym wiedział, kupiłbym z tico...
żuwik

Post autor: żuwik »

Zależy czego oczekujesz ;)

Sweep - użytkownicy Espace z P9X to nasi stali klienci, dwóch oddało aut na wymianę, jeden oddał w komis z megarabatem na nowy, auto wystawione w komis po wymianie całego silnika i osprzętu, reszta jeździ i dolewa olej, wymiana rozrządu z demontażem silnika, zacieranie turbiny, przegrzewanie tylnych cylindrów (w VelSatisie np. zakazano stosowania ramek pod tablice rej. bo wtedy brakuje powietrza do chłodzenia silnika), usterki elektroniki wszelkiej maści.

Prezes też miał, pojechał nad morze i wrócił na lawecie.

Przy cenach części na skalę prestiżowej wersji Espace - nie jest to dobra inwestycja.

Ale Lodoo wie lepiej, jego słuchaj :) Widzisz Lodoo, Ty sobie chwalisz performance (mam 75KM w 16V zamiast 60KM w 8V, mam wielowahacz z regulowaną zbieżnością i pochyleniem koła z tyłu), ja wykorzystuję parametry szczytowe tych elementów raz na 1000km, więc bardziej liczy się dla mnie ich trwałość :) Ale nie zezgredziałem do reszty - w końcu mam 12V ;)

A udana konstrukcja to Turbo2 i megamoc z minisilnika, albo np. Honda S2000, a nie 93KM z 1.7 bo zastosowano wielopunktowy wtrysk. Na "wielopunktowym" gaźniku przy zachowaniu właściwości użytkowych masz z 1.4 ponad 100KM przy podobnym koszcie zarówno budowy, utrzymania, jak i eksploatacji co wtrysk. OK, na wtrysku wyciśniesz więcej, przy wysokim koszcie osprzętu (sprzężenie zwrotne, obroty wałka rozrządu) ale tylko przy pogardzeniu ekologią (bogata mieszanka panie). Takich silników na rynku nie ma i nie będzie.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no masz rację mniej więcej :-D
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

krotko

3,0 dci to silnik nissana super konstrukcja ktora sprawdza sie super w nissanie

w renault zeby upchnac do espace zmniejszyli miske olejowa i sie silniki przegrzewaja
i sie sypia

trzeba przerobic chlodznie i bedzie ok
corey16

Post autor: corey16 »

Fuj Zegary na środku :-P :-P :-P
Nienawidzę tego
vino1986

Post autor: vino1986 »

ale w obu przypadkach nowe silniki... ktore i tek pewnie padna za jakies 20.000km... kupa jest ten motor... ja tez nie polecam bo moj wujek mial taki i szybko sie go pozbyl...
Sweeper

Post autor: Sweeper »

wczoraj oglądałem dwa Espace'y
jedne z silnikiem 3.0dCi i jeden z 2.0dCi
pierwszy również ma już wymieniony silnik
a drugi... miodzio :)
2.0dCi - 175KM i zużycie paliwa na poziomie 7 litrów (cykl mieszany)
Espace ma jednak dwie wady:
- cena, bagatela 180 000 zł nowy salonowy
- wysokość siedziska od podłogi z tyłu jest mniejsza niż w Scenicu (na to zwrócił uwagę Kurecki)
Kali___

Post autor: Kali___ »

i do tego wygląda jak z dupy :)
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

Kali___ pisze:i do tego wygląda jak z dupy :)
nie pier... białe vectry z kierowcami w bluzach z IC wygladaja gorzej :P
ODPOWIEDZ