Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Konkretne pytania o SWAP z F3N na F3R
Moderator: Moderatorzy
No to mam już silnik i z wstępnych oględzin widzę, że mocowanie alternatora to na silniku z Laguny wypada i muszę przełożyć to z 1.7 z R5. Czy pompa wody również będzie pasowała ta z R5? Ponadto miska olejowa mimo iż stalowa, nie ma przewężenia na wzmocnienie rurowe, o którym pisał Lodoo. Jeszcze nie zaglądałem pod swoją piątkę, ale jeżeli się okaże, że u mnie w 1,7 ono występuje, to czy miska olejowa będzie pasowała od silnika F3N do F3R?
Dalej, wtyczki do podłączenia liczników są inne. Ta z wiązki silnika 2.0 jest czterorzędowa, a z tego co widziałem w R5 mam dwurzędową. Ktoś już to przerabiał? Czy będę musiał bawić się w dorabianie kabelków?
Update:
Z tego co sprawdziłem, wymiana pompy wody nic nie da. Trzeba jednak skrócić króciec wychodzący, z bloku silnika aby podłączyć wąż chłodnicy.
Dalej, wtyczki do podłączenia liczników są inne. Ta z wiązki silnika 2.0 jest czterorzędowa, a z tego co widziałem w R5 mam dwurzędową. Ktoś już to przerabiał? Czy będę musiał bawić się w dorabianie kabelków?
Update:
Z tego co sprawdziłem, wymiana pompy wody nic nie da. Trzeba jednak skrócić króciec wychodzący, z bloku silnika aby podłączyć wąż chłodnicy.
tak ta rura jest do skrócenia - ale ona wyjmuje się z pompy - możesz wstawić z 1,7 - jest na wcisk na oringu... sama pompa wody zostaje - to w tych silnikach tylko dekiel z wiatraczkiem i nie ma nic wspólnego z tą rurą... popatrz na zdjęcia z netu jak wygląda pompa do renault...
wiązka cala jest inna - trzeba drutować kabelki i kostkę
mocowanie i alternator i pasek alternatora z R5 1,7
miska z 1,7 nie wiem czy pasi... ale rura powinna pasić z 1,7... mam rurę z 2,0 i nie pasi zbytnio do skrzyni - ale się dopasuje przy pomocy kawałka blachy i spawarki
wiązka cala jest inna - trzeba drutować kabelki i kostkę
mocowanie i alternator i pasek alternatora z R5 1,7
miska z 1,7 nie wiem czy pasi... ale rura powinna pasić z 1,7... mam rurę z 2,0 i nie pasi zbytnio do skrzyni - ale się dopasuje przy pomocy kawałka blachy i spawarki
miernik i jedziesz z kurzem... patrzysz który czujnik idzie w które miejsce kostki i tak całą kostkę... kiedyś to rozpisałem, zobacz u mnie na fotosiku ( fotosik.pl i użytkownik lodoo ) bardzo możliwe, że jest tam zdjęcie z rozpiską za czasów swapa na 1,7... ale coś tam było namieszane z czujnikiem oleju którymś w tej mojej rozpisce... potem poprawiałem...
najlepiej zrób sam
najlepiej zrób sam
standardowy komp itd z laguny
+ czujnik odcinający zapłon przy jeździe na benzynie, po osiągnięciu minimalnego doładowania - troszkę powyżej ciśnienia atmosferycznego
+ czujnik odcinający zapłon przy jeździe na gazie, trochę powyżej ciśnienia, na którym będę chciał jeździć (nie wiem ile to będzie - myślę że coś z zakresu 0,5-0,8 bara)
także będzie można jeździć na paliwie delikatnie, a w razie czego nie stopię tłoków przez nieuwagę
Jazda "na turbo" tylko na LPG - przynajmniej na razie
+ czujnik odcinający zapłon przy jeździe na benzynie, po osiągnięciu minimalnego doładowania - troszkę powyżej ciśnienia atmosferycznego
+ czujnik odcinający zapłon przy jeździe na gazie, trochę powyżej ciśnienia, na którym będę chciał jeździć (nie wiem ile to będzie - myślę że coś z zakresu 0,5-0,8 bara)
także będzie można jeździć na paliwie delikatnie, a w razie czego nie stopię tłoków przez nieuwagę
Jazda "na turbo" tylko na LPG - przynajmniej na razie