Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
SWAP z Renault Clio RSI (110 KM)
Moderator: Moderatorzy
chłodnica z R5 GTE albo R5 1,6 DIESEL - koniecznie z dużym wiatrakiem (były 2 typy)
układ paliwowy - potrzebujesz pompę paliwa montowaną na zewnątrz baku pod autem z R5 1,7 na wtrysku i zaraz za pompa filtr paliwa i wymienić przewody paliwowe... zasilanie 8mm powrót 6mm - ja zrobiłem tak, że dałem nowe zasilanie 8mm, a zasilanie oryginalne wykorzystałem jako powrót
z resztą o swapie na 1,7 było dużo to poczytaj...
co do F7P i spalania - jak się mu depie to też ciągnie kosmiczne ilości paliwa pamiętam jak kabar mówił jak wsadzili go w rajdówkę białą - 15-17 było normą
z reguły słabsze silniki są oszczędniejsze przy spokojnej jeździe, a przy deptaniu jak noga w podłodze to piją i piją a mocniejsze palą mniej, bo nie trzeba ich tak deptać, żeby osiągnąć takie parametry jazdy jak przy słabszym silniku, ale jak się depta i wykorzystuje maksymalne osiągi to nie ma cudów - konie z powietrza się nie biorą
1,7 palił mi w R5 około 10 gazu... tyle samo co 1,4 hehehe
układ paliwowy - potrzebujesz pompę paliwa montowaną na zewnątrz baku pod autem z R5 1,7 na wtrysku i zaraz za pompa filtr paliwa i wymienić przewody paliwowe... zasilanie 8mm powrót 6mm - ja zrobiłem tak, że dałem nowe zasilanie 8mm, a zasilanie oryginalne wykorzystałem jako powrót
z resztą o swapie na 1,7 było dużo to poczytaj...
co do F7P i spalania - jak się mu depie to też ciągnie kosmiczne ilości paliwa pamiętam jak kabar mówił jak wsadzili go w rajdówkę białą - 15-17 było normą
z reguły słabsze silniki są oszczędniejsze przy spokojnej jeździe, a przy deptaniu jak noga w podłodze to piją i piją a mocniejsze palą mniej, bo nie trzeba ich tak deptać, żeby osiągnąć takie parametry jazdy jak przy słabszym silniku, ale jak się depta i wykorzystuje maksymalne osiągi to nie ma cudów - konie z powietrza się nie biorą
1,7 palił mi w R5 około 10 gazu... tyle samo co 1,4 hehehe
No to widzę, że jednak 1.7 MPI to najlepsze rozwiązanie. Takie pośrodku.
Tylko problem aby znaleźć dobrą sztukę aby od razu remontu nie trzeba było robić.
Jak coś w dziale kupię ogłoszenie dalej wisi
Znalazłem kompletny z R19 za 300 zł + 200 zł przesyłka bo strasznie daleko i sprzedawca zaznaczał, że jest w nim wszystko i kompletne i mam dylemat. Wiadomo, że paru rzeczy tak jak to było opisywane brakować będzie, ale sądzę że nie jest to przeszkodą.
A tak z ciekawych rzeczy mój obecny silnik zaczął palić jak smok przy oponach 175/65/13
Całość jak znajdę chwile to opiszę w dziale nasze piątki.
Tylko problem aby znaleźć dobrą sztukę aby od razu remontu nie trzeba było robić.
Jak coś w dziale kupię ogłoszenie dalej wisi
Znalazłem kompletny z R19 za 300 zł + 200 zł przesyłka bo strasznie daleko i sprzedawca zaznaczał, że jest w nim wszystko i kompletne i mam dylemat. Wiadomo, że paru rzeczy tak jak to było opisywane brakować będzie, ale sądzę że nie jest to przeszkodą.
A tak z ciekawych rzeczy mój obecny silnik zaczął palić jak smok przy oponach 175/65/13
Całość jak znajdę chwile to opiszę w dziale nasze piątki.
czyli kupisz za 500 1.7 MPI a ja np sprzedałem swój F7P za 600 też w komplecie ze skrzynią, kompem, alternatorem itd. za 300 to co innego, poszukaj lepiej gdzieś bliżej, na szrotach jest sporo R19
PS http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... sc&start=0
chyba już cena spadła bo właściciel montuje mocniejszy motor i mu się spieszy
PS http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... sc&start=0
chyba już cena spadła bo właściciel montuje mocniejszy motor i mu się spieszy
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
najlepsza opcja cena/efekt to F3P z 19 na wielopunkcie...
cena bardzo zbliżona do F3N, a robiony na innej elektronice i silniku krokowym boscha - nie ma też niektórych wad 1,7, a do tego troszkę więcej mocy...
W SWAP'ie wychodzi jak 1,7... do tego taki silnik jest 10 lat młodszy...
Drugi raz w F3N bym się nie pakował... Jeśli możesz, to dołóż parę złotych i bierz 1,8...
1,7 tylko jeśli priorytetem jest kasa...
pamiętaj o hamulcach i zawieszeniu.... silniki te są wyraźnie cięższe niż CLEON'y a auto jeździ całkiem inaczej (przyspieszenie)
no i oczywiście - szukaj na szrocie tego jest dość dużo i nie opłaca się z allegro targać....
cały zestaw SWAP'owy mieści się w bagażniku R5
cena bardzo zbliżona do F3N, a robiony na innej elektronice i silniku krokowym boscha - nie ma też niektórych wad 1,7, a do tego troszkę więcej mocy...
W SWAP'ie wychodzi jak 1,7... do tego taki silnik jest 10 lat młodszy...
Drugi raz w F3N bym się nie pakował... Jeśli możesz, to dołóż parę złotych i bierz 1,8...
1,7 tylko jeśli priorytetem jest kasa...
pamiętaj o hamulcach i zawieszeniu.... silniki te są wyraźnie cięższe niż CLEON'y a auto jeździ całkiem inaczej (przyspieszenie)
no i oczywiście - szukaj na szrocie tego jest dość dużo i nie opłaca się z allegro targać....
cały zestaw SWAP'owy mieści się w bagażniku R5
No i chyba tak zrobię i będę szukał tylko F3P.
Znalazłem coś takiego i za 650 tylko daleko, ale za tydzień wybieram się na dłuższą przejażdżkę piątką więc będę miał możliwość podjechać.
http://moto.allegro.pl/item642021870_re ... 4_1_8.html
Trzeba pieniążki przeliczyć i się długo nie zastanawiać.
Co do zawieszenia do na pewno będzie trzeba pomyśleć jednak po założeniu lepszych oponek i poprawie zawieszenia jest lepiej i to dużo.
Hamuje przyzwoicie jednak trochę pedał mi wpada więc przydało by się wymienić płyn i odpowietrzyć. Wczoraj szybciej wyhamowałem z pasażerem niż kolega GTT sam. No tylko on na zimówkach. Więc poczekam jak założy oponki i zobaczymy wtedy.
Znalazłem coś takiego i za 650 tylko daleko, ale za tydzień wybieram się na dłuższą przejażdżkę piątką więc będę miał możliwość podjechać.
http://moto.allegro.pl/item642021870_re ... 4_1_8.html
Trzeba pieniążki przeliczyć i się długo nie zastanawiać.
Co do zawieszenia do na pewno będzie trzeba pomyśleć jednak po założeniu lepszych oponek i poprawie zawieszenia jest lepiej i to dużo.
Hamuje przyzwoicie jednak trochę pedał mi wpada więc przydało by się wymienić płyn i odpowietrzyć. Wczoraj szybciej wyhamowałem z pasażerem niż kolega GTT sam. No tylko on na zimówkach. Więc poczekam jak założy oponki i zobaczymy wtedy.
He he. Baba... Liczę siły na zamiary i chcę pojeździć a nie zajeździć lub na dachu wylądować.
Tak precyzując. Uważam, że 120 KM w R5 jak dla mnie by było ok nie więcej.
Nie potrzebuje nie wiadomo ile pod maską to mi nic nie zmienia.
Szukam ultimatum i tyle. Kupić zajeżdżony 1.8 16V sądze żaden problem a raczej nie o to chodzi
Mówisz dużo ? No uważam, że nikt zdrowego silnika nie sprzeda za grosze bo po co.
Wolę zapłacić i mieć niż za 3 miechy wymieniać bo remont się nie opłaca.
Tak precyzując. Uważam, że 120 KM w R5 jak dla mnie by było ok nie więcej.
Nie potrzebuje nie wiadomo ile pod maską to mi nic nie zmienia.
Szukam ultimatum i tyle. Kupić zajeżdżony 1.8 16V sądze żaden problem a raczej nie o to chodzi
Mówisz dużo ? No uważam, że nikt zdrowego silnika nie sprzeda za grosze bo po co.
Wolę zapłacić i mieć niż za 3 miechy wymieniać bo remont się nie opłaca.
Podepne się tutaj. Silnik z allegro z Clio - F16 i.e.
http://moto.allegro.pl/item882919607_si ... _16_v.html
Pytanko mam o problemu ze swapem. Jakie koszta jeszcze doliczyc do ceny silnika? Dziekować za podpowiedzi.
http://moto.allegro.pl/item882919607_si ... _16_v.html
Pytanko mam o problemu ze swapem. Jakie koszta jeszcze doliczyc do ceny silnika? Dziekować za podpowiedzi.