Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
3 czerwca - Dzień Pojazdów Zabytkowych
Moderator: Moderatorzy
3 czerwca - Dzień Pojazdów Zabytkowych
Za Classic Auto:
"UWAGA!!! Jeśli posiadasz samochód lub motocykl zabytkowy, w środę 3 czerwca wyciągnij go z garażu i jeździj nim przez cały dzień, jak zwykłym pojazdem. W końcu do tego został kiedyś stworzony. Tego dnia pojedź nim do pracy, do urzędu, załatwić sprawy na mieście. Krążownikiem podjedź do McDonald`sa, Austinem-Healey do Tesco, Mercedesem 190SL do Lidla, Warszawą na pocztę a Fiatem 600 do warzywniaka. Z inspiracji FIVA Automobilklub Beskidzki propaguje akcję Drive it Day, czyli Jeździj nim przez cały dzień. Chodzi o to, żeby jak najwięcej zabytków pojawiło się tego dnia na ulicach. Niech zobaczą, że jest nas dużo. Problemem w Polsce jest to, że właściciele klasycznych i zabytkowych pojazdów nie są postrzegani jako grupa, lobby. Mamy nadzieję, że zabytkowa masa krytyczna 3 czerwca pomoże to zmienić. Grzegorz Chromik "
Ach, żebym tylko mogła prowadzic... Ale moja i tak wyjedzie
"UWAGA!!! Jeśli posiadasz samochód lub motocykl zabytkowy, w środę 3 czerwca wyciągnij go z garażu i jeździj nim przez cały dzień, jak zwykłym pojazdem. W końcu do tego został kiedyś stworzony. Tego dnia pojedź nim do pracy, do urzędu, załatwić sprawy na mieście. Krążownikiem podjedź do McDonald`sa, Austinem-Healey do Tesco, Mercedesem 190SL do Lidla, Warszawą na pocztę a Fiatem 600 do warzywniaka. Z inspiracji FIVA Automobilklub Beskidzki propaguje akcję Drive it Day, czyli Jeździj nim przez cały dzień. Chodzi o to, żeby jak najwięcej zabytków pojawiło się tego dnia na ulicach. Niech zobaczą, że jest nas dużo. Problemem w Polsce jest to, że właściciele klasycznych i zabytkowych pojazdów nie są postrzegani jako grupa, lobby. Mamy nadzieję, że zabytkowa masa krytyczna 3 czerwca pomoże to zmienić. Grzegorz Chromik "
Ach, żebym tylko mogła prowadzic... Ale moja i tak wyjedzie
Konrad nie ubliżając nikomu ale żeby ten twój nie rupieć był na tyle sprawny i zadbany jak nie jeden z tych pojazdów , osobiście miałem parę takich pojazdów i wiem ile czasu i pieniędzy to kosztuje jeżeli za szybę do drzwi musisz zapłacić tysia a koło zamachowe dorabiasz u frezera czy tokarza, niestety czasy przynajmniej dla mnie się pogorszyły i narazie nie stać mnie na coś takiego
pierwszym z aut był ford capri z 78 2,8 w benzynie, później trafiłem na taunusa z 79r., warszawa, wołga, citroen ds, pare motorków przewineło się przez ręce dniepr, ural, junak i ostatni którego najbardziej mi było szkoda to mk z 64 roku, obecnie jestem na drodze zakupu toyoty celici I gen. i mam obczajona czajkę stoi wrośnięta w ziemię od 4 lat ale nie chce dziadek sprzedać, oraz fiata milafiori w wersji rządowej stoi rdzewieje a babcia nie chce sprzedać bo to syna a on teraz mieszka w kanadzie, a jeszcze zapomniałem dodać o reno fuego ale to posiadałem tylko 4 dni i kupiłem pod zamówienie znajomego niemca , Kinga jak lubisz takie zabytki to może wybierzesz się ze mną do niego w wakacje gwarantuje że będziesz oszołomiona jego kolekcją tym bardziej że część moich pojazdów trafiła do niego
pierwsza sprawa to musi minąć 25 lat od zaprzestania produkcji danej serii czyli w przypadku 5 w grę wchodzi tylko babcia druga sprawa pojazd nie może mieć mniej niż 30 lat i posiadać orzeczenie że posiada 75% orginalnych części czyli do tego praktycznie wystarczy orginalny silnik ze skrzynią biegów oraz kompletne nadwozie z licznikami i siedzeniami jakie w tym modelu były produkowane, oczywiście mogą być odnowione przez tapicera i tak dalej ale stelaż posiadać orginalny
w Classic auto jest kolejny artykol z serji zarejestrowania zabytku
tak wiem jest sporo przeciwnosci
tak super 5 jeszcze sie nie nadaje ale za rok bedzie pierwszy rocznik 85 sie nadawal zakonczenie produkcji bylo w 92 o ile sie nie myle
jak ktos bedzie chcial doprowadzenie do orkinalu nie bedzie trudne a tez nie kazdy przeprowadza takie zmiany aby nie mogl cofnac ich wiekszasc ma gtr z obnizonym zawieszeniem kilkoma gadzetami ktore mozna zdemontowac i miec auto za jakis czas rok (dla 85) autko na zabytkowe np. nie typowe wersje z silnikami 1.0 z babci czy ladne gtr
a konserwator dopuszcza zmiany z epoki
oc kiedy chce sobie pojezdzic na zlot placone np na miesiac przy gte bedzie to bardzo wygodne
jeden przeglad i spokoj
fakt wyjechac jest problem zmiany tez moga byc problematyczne ale poto jest zabytek by zostal dla pokolen!!
tak wiem jest sporo przeciwnosci
tak super 5 jeszcze sie nie nadaje ale za rok bedzie pierwszy rocznik 85 sie nadawal zakonczenie produkcji bylo w 92 o ile sie nie myle
jak ktos bedzie chcial doprowadzenie do orkinalu nie bedzie trudne a tez nie kazdy przeprowadza takie zmiany aby nie mogl cofnac ich wiekszasc ma gtr z obnizonym zawieszeniem kilkoma gadzetami ktore mozna zdemontowac i miec auto za jakis czas rok (dla 85) autko na zabytkowe np. nie typowe wersje z silnikami 1.0 z babci czy ladne gtr
a konserwator dopuszcza zmiany z epoki
oc kiedy chce sobie pojezdzic na zlot placone np na miesiac przy gte bedzie to bardzo wygodne
jeden przeglad i spokoj
fakt wyjechac jest problem zmiany tez moga byc problematyczne ale poto jest zabytek by zostal dla pokolen!!