Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

3 czerwca - Dzień Pojazdów Zabytkowych

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Kinga

3 czerwca - Dzień Pojazdów Zabytkowych

Post autor: Kinga »

Za Classic Auto:

"UWAGA!!! Jeśli posiadasz samochód lub motocykl zabytkowy, w środę 3 czerwca wyciągnij go z garażu i jeździj nim przez cały dzień, jak zwykłym pojazdem. W końcu do tego został kiedyś stworzony. Tego dnia pojedź nim do pracy, do urzędu, załatwić sprawy na mieście. Krążownikiem podjedź do McDonald`sa, Austinem-Healey do Tesco, Mercedesem 190SL do Lidla, Warszawą na pocztę a Fiatem 600 do warzywniaka. Z inspiracji FIVA Automobilklub Beskidzki propaguje akcję Drive it Day, czyli Jeździj nim przez cały dzień. Chodzi o to, żeby jak najwięcej zabytków pojawiło się tego dnia na ulicach. Niech zobaczą, że jest nas dużo. Problemem w Polsce jest to, że właściciele klasycznych i zabytkowych pojazdów nie są postrzegani jako grupa, lobby. Mamy nadzieję, że zabytkowa masa krytyczna 3 czerwca pomoże to zmienić. Grzegorz Chromik "

:-D
Ach, żebym tylko mogła prowadzic... Ale moja i tak wyjedzie :-D
konradmk

Post autor: konradmk »

Uuuuu dzień rupiecia. Trzeba będzie przesiąść się na rower :D :D :D
jjmag

Post autor: jjmag »

Konrad nie ubliżając nikomu ale żeby ten twój nie rupieć był na tyle sprawny i zadbany jak nie jeden z tych pojazdów :evil: , osobiście miałem parę takich pojazdów i wiem ile czasu i pieniędzy to kosztuje jeżeli za szybę do drzwi musisz zapłacić tysia a koło zamachowe dorabiasz u frezera czy tokarza, niestety czasy przynajmniej dla mnie się pogorszyły i narazie nie stać mnie na coś takiego ;-(
Kinga

Post autor: Kinga »

jjmag, nie unoś się tak, toż to żart :)

Jakie miałeś klasyki, tak z ciekawości? To mój temat więc zrobię mały ot, a co :-P
Elvis_Presley

Post autor: Elvis_Presley »

O ile obecna Renia będzie jeszcze ze mną to wlewam 43 litry(a co!) i wyjeżdżam wszystko :-)
jjmag

Post autor: jjmag »

pierwszym z aut był ford capri z 78 2,8 w benzynie, później trafiłem na taunusa z 79r., warszawa, wołga, citroen ds, pare motorków przewineło się przez ręce dniepr, ural, junak i ostatni którego najbardziej mi było szkoda to mk z 64 roku, obecnie jestem na drodze zakupu toyoty celici I gen. i mam obczajona czajkę stoi wrośnięta w ziemię od 4 lat ale nie chce dziadek sprzedać, oraz fiata milafiori w wersji rządowej stoi rdzewieje a babcia nie chce sprzedać bo to syna a on teraz mieszka w kanadzie, a jeszcze zapomniałem dodać o reno fuego ale to posiadałem tylko 4 dni i kupiłem pod zamówienie znajomego niemca , Kinga jak lubisz takie zabytki to może wybierzesz się ze mną do niego w wakacje gwarantuje że będziesz oszołomiona jego kolekcją tym bardziej że część moich pojazdów trafiła do niego
Elvis_Presley

Post autor: Elvis_Presley »

jjmag pisze:oraz fiata milafiori w wersji rządowej stoi rdzewieje a babcia nie chce sprzedać bo to syna a on teraz mieszka w kanadzie
A nie Mirafiori? ;-) Swoją droga bardzo mi się zawsze podobały te samochody. A co takiego ciekawego miała wersja rządowa? ;-)
Kinga

Post autor: Kinga »

wow, piękna kolekcja, ten DS...
Celica jest wspaniała, życzę Ci powodzenia :)
Ja miałam widoki na Renault Siete, ale galopujące euro... :evil:
jjmag

Post autor: jjmag »

co do mirafiori pierwsza różnica to serce wzmacniane 2 litry oraz wyposażenie środka przedewszystkim skóra i elektryka
konradmk

Post autor: konradmk »

nie no nie mogę się przestać śmiać :D :D :D to był żarcik ;)
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

ale tak serio to r5 babcia to zabytek i super r5 to za chwile tez wiec zobaczycie jak zaczna nam rosnac autka w klubie na zoltych tablicach!!
konradmk

Post autor: konradmk »

mylisz się, żeby mieć żółte blachy trzeba mieć serię na oryginalnych częściach w jakimś stopniu a tu większość to niezłe przeszczepy :D
jjmag

Post autor: jjmag »

pierwsza sprawa to musi minąć 25 lat od zaprzestania produkcji danej serii czyli w przypadku 5 w grę wchodzi tylko babcia druga sprawa pojazd nie może mieć mniej niż 30 lat i posiadać orzeczenie że posiada 75% orginalnych części czyli do tego praktycznie wystarczy orginalny silnik ze skrzynią biegów oraz kompletne nadwozie z licznikami i siedzeniami jakie w tym modelu były produkowane, oczywiście mogą być odnowione przez tapicera i tak dalej ale stelaż posiadać orginalny
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ale zolte papiery to czesto same przeszkody :)

nie mozna nic zmienci w aucie bez zgody konserwatopra zabytkow
nie mozna wyjechac za grancie bo niby wywozisz nielaegaleni zabytki trzeba zglosic wyjazd za granice kraju

to takie glowne "wady"
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

w Classic auto jest kolejny artykol z serji zarejestrowania zabytku

tak wiem jest sporo przeciwnosci

tak super 5 jeszcze sie nie nadaje ale za rok bedzie pierwszy rocznik 85 sie nadawal zakonczenie produkcji bylo w 92 o ile sie nie myle !!

jak ktos bedzie chcial doprowadzenie do orkinalu nie bedzie trudne a tez nie kazdy przeprowadza takie zmiany aby nie mogl cofnac ich wiekszasc ma gtr z obnizonym zawieszeniem kilkoma gadzetami ktore mozna zdemontowac i miec auto za jakis czas rok (dla 85) autko na zabytkowe np. nie typowe wersje z silnikami 1.0 z babci czy ladne gtr


a konserwator dopuszcza zmiany z epoki
oc kiedy chce sobie pojezdzic na zlot placone np na miesiac przy gte bedzie to bardzo wygodne

jeden przeglad i spokoj

fakt wyjechac jest problem zmiany tez moga byc problematyczne ale poto jest zabytek by zostal dla pokolen!!
ODPOWIEDZ