Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rosic - Renault Safrane 2.5 20V Executive auto
Moderator: Moderatorzy
Mały update:
Szafa jeździ, zrobiła już ze mną jakieś 20.000 kilometrów, dwa razy była w PL i raz po drodze w Paryżu. Średnie spalanie na trasie wynosi jakieś 8,5l/100km, a w mieście 13-14l/100km - co mnie bardzo mile zaskoczyło.
Póki co nie sprawiła mi żadnych problemów, a codziennie jazda zawsze sprawia mi ogromną radość.
Dotychczas udało mi się w Szafce wymienić:
- olej i zrobić geometrię kół
- rozrząd
- pasek klinowy
- termostat
- dwukrotnie olej w automacie (teraz jeździ cicho i płynnie)
- poduszkę pod silnikiem
- końcówki drążków kierowniczych
- opony na zimówki
- reflektor przód prawy (urwany regulator wysokości i nie przeszłaby przeglądu)
- tylną lampę lewą (rozbiłem klosz o ławkę przy parkowaniu w PL )
- pospawany wydech
- i jakieś tam pierdołki w elektryce - kontrolki, podłączenie napinacza, alarm.
Auto właśnie przeszło przegląd bez zastrzeżeń. Do zrobienia została tylko linka otwierania maski, która pasie się w bagażniku od listopada
kilka fotek Szafy w różnych sytuacjach:
ps. wczoraj kupiłem felgi 17" (Silverstone z Lagi II) jako letnie paputki
Szafa jeździ, zrobiła już ze mną jakieś 20.000 kilometrów, dwa razy była w PL i raz po drodze w Paryżu. Średnie spalanie na trasie wynosi jakieś 8,5l/100km, a w mieście 13-14l/100km - co mnie bardzo mile zaskoczyło.
Póki co nie sprawiła mi żadnych problemów, a codziennie jazda zawsze sprawia mi ogromną radość.
Dotychczas udało mi się w Szafce wymienić:
- olej i zrobić geometrię kół
- rozrząd
- pasek klinowy
- termostat
- dwukrotnie olej w automacie (teraz jeździ cicho i płynnie)
- poduszkę pod silnikiem
- końcówki drążków kierowniczych
- opony na zimówki
- reflektor przód prawy (urwany regulator wysokości i nie przeszłaby przeglądu)
- tylną lampę lewą (rozbiłem klosz o ławkę przy parkowaniu w PL )
- pospawany wydech
- i jakieś tam pierdołki w elektryce - kontrolki, podłączenie napinacza, alarm.
Auto właśnie przeszło przegląd bez zastrzeżeń. Do zrobienia została tylko linka otwierania maski, która pasie się w bagażniku od listopada
kilka fotek Szafy w różnych sytuacjach:
ps. wczoraj kupiłem felgi 17" (Silverstone z Lagi II) jako letnie paputki
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A więc postanowiłem pochwalić się jednak już teraz, mimo iż fele założę dopiero w marcu.
Jedziemy więc z Maolatem do Birmingham je odebrać. 165 mil w jedną stronę, zamknięta autostrada, ponad godzina spóźnienia, ale jak widać było wesoło.
A tu już z felgami:
Następnego dnia udałem się do MT porobić kilka bzdurek. Założyliśmy więc nowy filterek powietrza, nową linką maski oraz zreanimowałem po raz kolejny alarm. Z ciekawostek okazało się, że angielskie szafy nie mają nawet miejsca na filtr przeciwpyłkowy, a dmuchawa jest z drugiej strony w śmiesznej dziurze.
Przez ostatnie dwa wieczorki szorowałem felgi bo były baaardzo brudne, ale warto było bo ich stan mnie zaskoczył. Są naprawdę ładne, bez większych zadrapań i prościutkie. Opony też są w dobrym stanie (dwie idealne, dwie jeszcze sezon spokojnie przejeżdżą).
Felgi 17" Silverstone z Laguny II. Podobają mi się i wchodzą plug & play
Jedziemy więc z Maolatem do Birmingham je odebrać. 165 mil w jedną stronę, zamknięta autostrada, ponad godzina spóźnienia, ale jak widać było wesoło.
A tu już z felgami:
Następnego dnia udałem się do MT porobić kilka bzdurek. Założyliśmy więc nowy filterek powietrza, nową linką maski oraz zreanimowałem po raz kolejny alarm. Z ciekawostek okazało się, że angielskie szafy nie mają nawet miejsca na filtr przeciwpyłkowy, a dmuchawa jest z drugiej strony w śmiesznej dziurze.
Przez ostatnie dwa wieczorki szorowałem felgi bo były baaardzo brudne, ale warto było bo ich stan mnie zaskoczył. Są naprawdę ładne, bez większych zadrapań i prościutkie. Opony też są w dobrym stanie (dwie idealne, dwie jeszcze sezon spokojnie przejeżdżą).
Felgi 17" Silverstone z Laguny II. Podobają mi się i wchodzą plug & play
Kolejne dwie małe zmiany:
Pierwsza to białe migaczki, zdjęć na aucie nie pokazuje, bo Szafa jest strasznie brudna, później zobaczycie
A druga to technologia rodem z Apollo 13... Postanowiłem, że fajnie by było mieć sterowanie radia za pomocą pilota przy kierownicy. Kupiłem więc specjalny adaptor Autoleads PC99-X12 z dostawką PC99-PAN (do radia Panasonic), podpięliśmy jak w instrukcji i działa Niesamowite zważywszy na to, że omija się totalnie kostkę która oryginalnie wchodzi z pilota do radia, a przewody podpina się pod wyświetlacz i oryginalne kostki ISO. Jak to działa nie wiem, ale wiem, że działa. Można zmieniać głośność, źródło muzyki i przewijać utwory. Ponieważ jest to radio z MP3 bez zmieniarki, klawisz zmiany płyty jest nieużywany (a szkoda mógłby np. zmieniać katalogi). Chodziło mi jednak najbardziej o regulacje głośności, bo nie lubię żonglerki kawałkami, więc jest super
Pierwsza to białe migaczki, zdjęć na aucie nie pokazuje, bo Szafa jest strasznie brudna, później zobaczycie
A druga to technologia rodem z Apollo 13... Postanowiłem, że fajnie by było mieć sterowanie radia za pomocą pilota przy kierownicy. Kupiłem więc specjalny adaptor Autoleads PC99-X12 z dostawką PC99-PAN (do radia Panasonic), podpięliśmy jak w instrukcji i działa Niesamowite zważywszy na to, że omija się totalnie kostkę która oryginalnie wchodzi z pilota do radia, a przewody podpina się pod wyświetlacz i oryginalne kostki ISO. Jak to działa nie wiem, ale wiem, że działa. Można zmieniać głośność, źródło muzyki i przewijać utwory. Ponieważ jest to radio z MP3 bez zmieniarki, klawisz zmiany płyty jest nieużywany (a szkoda mógłby np. zmieniać katalogi). Chodziło mi jednak najbardziej o regulacje głośności, bo nie lubię żonglerki kawałkami, więc jest super