Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rosic - Renault Safrane 2.5 20V Executive auto
Moderator: Moderatorzy
Rosic - Renault Safrane 2.5 20V Executive auto
Stało się, sprzedałem Lagune, ale na pewno nie zrobiłem tego, ponieważ było mi 'z nią źle'. Wręcz przeciwnie, po nastukaniu tylu kilometrów byłem bardzo zadowolony i stwierdziłem, że duże i wygodne auto to jednak podstawa. 5tka jest super, ale jako auto drugie - raz na tydzień.
Jeżeli ktoś jeszcze pamięta to juz rok temu mówiłem, że szukałem 3 aut - Safrane, Volvo 850 lub Lagune. Nie znalazłem wtedy takiej Szafy jakiej szukałem, więc wyszło na Lagune.
Teraz jednak, w sumie przez przypadek natknąłem się na Safrane dokładnie taką jakiej szukałem wtedy. Reszta potoczyła się już szybko
Dodatkowo auto nie było daleko, bo tylko 160 kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Oczywiście podrzucił mnie po nią Maolat z nim tez dokonałem pierwszych oględzin.
Kilka danych:
Renault Safrane 2,5 20V 170km w wersji Executive z automatyczną 4 stopniową skrzynia biegów.
Rocznik 1998, przejechane 128.000 mil (204800 km).
Wyposażenie obejmuje prawie wszystko co było dostępne a więc:
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- komputer pokładowy (gadający)
- skórzana tapicerka
- elektryczne i podgrzewane fotele wraz z pamięcią ustawienia
- cruise control (tempomat)
- el, szyby, lusterka, szyberdach
- dobre audio (głośniki) + nieoryginalne radio z mp3, firma fidżimidżi, ale gra ok.
- 4x airbag
- abs
- wspomaganie
- i inne bzdety.
Zdaje sobie sprawę, że duże grono ludzi powie teraz, ale czemu automat, do dupy, że automat... a tak na prawdę powody są trzy i wszystkie równo ważne
1. bo nigdy nie miałem automatu i chciałem zobaczyć jak to jest
2. bo to auto na trasy, który zrobię kupę mil i ma być miło, łatwo i przyjemnie
3. bo koniecznie chciałem faze 2 z pięciocylindrowym silnikiem 2.5, a w Anglii one występowały TYLKO z automatami.
Wrażenia:
- trochę więcej miejsca niż w Lagunie z przodu, dużo więcej z tyłu
- dużo ciszej
- wygodniejsze fotele
- bardzo płynna jazda
- sporo lepsze materiały i generalne wrażenie, że ma się do czynienia z czymś luksusowym.
Auto mam 3 dni, miejmy nadzieję, że nie będzie robić niespodzianek...
Oczywiście nie do końca wszystko jest ok, są pewne małe wady, np. drzwi kierowcy otwierają się tylko od środka i urwana jest linka od maski, ale to szczegóły i zrobi się szybko. Tak samo jak spalone żarówki w podświetleniu klimatyzacji. Jest natomiast jedna rzecz, która mnie zastanawia. Gadaczka jak auto postoi dłużej czasem (raczej jak jest wilgotno, ale nie zdarzyło się to jeszcze po staniu przez noc - raczej wieczór) mówi, że system jest uszkodzony. Ale wystarczy wyłączyć auto i włączyć jeszcze raz i już jest ok - informuje normalnie o tym jak coś jest źle (np. niezapięte pasy) i nie gada o żadnych problemach. Pierwsza teoria - styki i kostki, kable i połączenia... no nic - zobaczymy jak będzie dalej, ale póki co jeździ się elegancko.
Kilka fotek:
ps. te plamy z oleju na asfalcie, to nie od niej
Jeżeli ktoś jeszcze pamięta to juz rok temu mówiłem, że szukałem 3 aut - Safrane, Volvo 850 lub Lagune. Nie znalazłem wtedy takiej Szafy jakiej szukałem, więc wyszło na Lagune.
Teraz jednak, w sumie przez przypadek natknąłem się na Safrane dokładnie taką jakiej szukałem wtedy. Reszta potoczyła się już szybko
Dodatkowo auto nie było daleko, bo tylko 160 kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Oczywiście podrzucił mnie po nią Maolat z nim tez dokonałem pierwszych oględzin.
Kilka danych:
Renault Safrane 2,5 20V 170km w wersji Executive z automatyczną 4 stopniową skrzynia biegów.
Rocznik 1998, przejechane 128.000 mil (204800 km).
Wyposażenie obejmuje prawie wszystko co było dostępne a więc:
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- komputer pokładowy (gadający)
- skórzana tapicerka
- elektryczne i podgrzewane fotele wraz z pamięcią ustawienia
- cruise control (tempomat)
- el, szyby, lusterka, szyberdach
- dobre audio (głośniki) + nieoryginalne radio z mp3, firma fidżimidżi, ale gra ok.
- 4x airbag
- abs
- wspomaganie
- i inne bzdety.
Zdaje sobie sprawę, że duże grono ludzi powie teraz, ale czemu automat, do dupy, że automat... a tak na prawdę powody są trzy i wszystkie równo ważne
1. bo nigdy nie miałem automatu i chciałem zobaczyć jak to jest
2. bo to auto na trasy, który zrobię kupę mil i ma być miło, łatwo i przyjemnie
3. bo koniecznie chciałem faze 2 z pięciocylindrowym silnikiem 2.5, a w Anglii one występowały TYLKO z automatami.
Wrażenia:
- trochę więcej miejsca niż w Lagunie z przodu, dużo więcej z tyłu
- dużo ciszej
- wygodniejsze fotele
- bardzo płynna jazda
- sporo lepsze materiały i generalne wrażenie, że ma się do czynienia z czymś luksusowym.
Auto mam 3 dni, miejmy nadzieję, że nie będzie robić niespodzianek...
Oczywiście nie do końca wszystko jest ok, są pewne małe wady, np. drzwi kierowcy otwierają się tylko od środka i urwana jest linka od maski, ale to szczegóły i zrobi się szybko. Tak samo jak spalone żarówki w podświetleniu klimatyzacji. Jest natomiast jedna rzecz, która mnie zastanawia. Gadaczka jak auto postoi dłużej czasem (raczej jak jest wilgotno, ale nie zdarzyło się to jeszcze po staniu przez noc - raczej wieczór) mówi, że system jest uszkodzony. Ale wystarczy wyłączyć auto i włączyć jeszcze raz i już jest ok - informuje normalnie o tym jak coś jest źle (np. niezapięte pasy) i nie gada o żadnych problemach. Pierwsza teoria - styki i kostki, kable i połączenia... no nic - zobaczymy jak będzie dalej, ale póki co jeździ się elegancko.
Kilka fotek:
ps. te plamy z oleju na asfalcie, to nie od niej
Ostatnio zmieniony 3 lutego 2010, 00:01 przez Rosic, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
Piekna szafa. Dla mnie bomba że w automacie, kiedyś takiej szukałem ale stwierdziłem że zostanę przy R25 tylko zrobię jej remont. W anglii chyba wogóle trudno o taką szafe chodzi mi o silnik, jak kiedyś przeglądałem systematycznie Ebay`a to większość aut była na wypasie i z automatem ale raczej mniejsze silnii 2.0 lub 2.2 a trafić v-ke to już cud. W polsce znów ciężko trafić 2.5 w automacie. Ja z tym silnikiem jeździłem w 850 i się zakochałem