Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Elvis_Presley - Audi 100 2.2E "Cygaro" 1988
Moderator: Moderatorzy
Elvis_Presley - Audi 100 2.2E "Cygaro" 1988
Uwaga - nie zamierzam uciekać z tego forum na forum Audi, forum AKP nie ma klimatu no i poza tym ciągle poszukuję 5
Po utracie R5 zostało mi jeszcze jedno autko - Astra 1.4 16V '98, średnio za nią przepadałem no ale darowanemu koniowi się w zęby nie patrzy... Jednakże Astra była autem dosyć pospolitym i nieekonomicznym, poza tym tęsknota za R5 była silna - nastąpiła decyzja sprzedaży Szukałem jakiś czas fajnej piątki do jazdy, ale sami wiecie jak ciężko jest znaleźć coś ciekawego - tym bardziej, że szukam z ukierunkowaniem na GTE I w międzyczasie pojawiła się oferta zakupu auta, które znałem od dawna i uwielbiałem ten konkretny egzemplarz - ulubione auto taksiarzy, Audi 100 Cygaro. Na pierwsze oględziny udałem się raczej z niechęcią, ponieważ byłem strasznie napalony na znalezienie GTE. Po jeździe próbnej stwierdziłem całkiem dobry stan i obiecałem się odezwać w celu wpłacenia zaliczki - nie byłem jednak jeszcze przekonany do zakupu z uwagi na nadzieję, że jednak znajdzie się jakiś ładny piątal Zapomniałem o Audi na jakiś tydzień i uparcie szukałem Renault 5, jednak czas leciał nieubłaganie a auto wydawało się coraz bardziej potrzebne...
Mniej więcej w środku sierpnia zadzwonił do mnie właściciel z pytaniem czy ma trzymać autko dla mnie i wpłacam zaliczkę czy puścić je w świat, ponieważ miał kupca. Ponieważ auto było mi naprawdę potrzebne a sensownych ofert nadal brakowało, zdecydowałem się na wpłatę zaliczki. Tydzień później auto stało u mnie pod domem
Dlaczego Cygaro? Ano dlatego, że swego czasu bardzo chciałem mieć taki wóz. Jest w sam raz na potrzeby studenta - duży, wygodny, bezpieczny... A poważnie - uwielbiam auta nietuzinkowe. Może trochę faktów:
-rok prod. 1988 - czyli "kasetowe" klamki i ładne wnętrze, które występowało jeszcze w modelu 100 C4
-przebieg 304 000
-sprowadzony w 1995 roku z Francji - od tej pory jeden właściciel - fanatyk Audi, ma sklepik z częściami do Audi
-wspomaganie, el. szyby i lusterka, welury, klimatronic(działa! ), centralka, rolety przeciwsłoneczne, dokładki przód+tył i progowe firmy Kamei(rarytas, jedna z dwóch takich Audi we Wrocku i kilkunastu w Polsce, druga wrocławska z tymi dokładkami należy do mojego najlepszego kumpla , do tego blenda czarna Hella TRESER, a nie żadna pomalowana szprajem
-instalacja LPG(ważne dla studenta), spalanie 9-11l/trasa i 13-16l/miasto w zależności od ciężkości nogi
-i kilka innych pierdół
Auto zdało egzamin - wozi się bezproblemowo(odpukać) 2.2 138KM - do GTT trochę brakuje, ale wystarczy do naprawdę sprawnego poruszania się. Auto dosłownie płynie po drodze, jest bardzo komfortowe. Z gazem nie ma żadnych problemów Do wozu dostałem zeszycik z opisami wszystkich napraw od 1995 do 2009 i większością faktur/paragonów. Dostałem też normalną kierownicę od Audi, tylną klapę w kolorze nadwozia, butlę gazową w miejsce koła, drzwi pasażera i trochę innych pierdół
Daję zdjęcia jeszcze za poprzedniego właściciela, w tej chwili nie ma już podkowy i chromowanej atrapy grilla. Na wiosnę dojdą jakieś ładne oryginalne alusy od Audi i to wszystko
Pozdrawiam wytrwałych, którym chciało się to przeczytać, w sobotę wrzucę jakieś fotki od siebie
Po utracie R5 zostało mi jeszcze jedno autko - Astra 1.4 16V '98, średnio za nią przepadałem no ale darowanemu koniowi się w zęby nie patrzy... Jednakże Astra była autem dosyć pospolitym i nieekonomicznym, poza tym tęsknota za R5 była silna - nastąpiła decyzja sprzedaży Szukałem jakiś czas fajnej piątki do jazdy, ale sami wiecie jak ciężko jest znaleźć coś ciekawego - tym bardziej, że szukam z ukierunkowaniem na GTE I w międzyczasie pojawiła się oferta zakupu auta, które znałem od dawna i uwielbiałem ten konkretny egzemplarz - ulubione auto taksiarzy, Audi 100 Cygaro. Na pierwsze oględziny udałem się raczej z niechęcią, ponieważ byłem strasznie napalony na znalezienie GTE. Po jeździe próbnej stwierdziłem całkiem dobry stan i obiecałem się odezwać w celu wpłacenia zaliczki - nie byłem jednak jeszcze przekonany do zakupu z uwagi na nadzieję, że jednak znajdzie się jakiś ładny piątal Zapomniałem o Audi na jakiś tydzień i uparcie szukałem Renault 5, jednak czas leciał nieubłaganie a auto wydawało się coraz bardziej potrzebne...
Mniej więcej w środku sierpnia zadzwonił do mnie właściciel z pytaniem czy ma trzymać autko dla mnie i wpłacam zaliczkę czy puścić je w świat, ponieważ miał kupca. Ponieważ auto było mi naprawdę potrzebne a sensownych ofert nadal brakowało, zdecydowałem się na wpłatę zaliczki. Tydzień później auto stało u mnie pod domem
Dlaczego Cygaro? Ano dlatego, że swego czasu bardzo chciałem mieć taki wóz. Jest w sam raz na potrzeby studenta - duży, wygodny, bezpieczny... A poważnie - uwielbiam auta nietuzinkowe. Może trochę faktów:
-rok prod. 1988 - czyli "kasetowe" klamki i ładne wnętrze, które występowało jeszcze w modelu 100 C4
-przebieg 304 000
-sprowadzony w 1995 roku z Francji - od tej pory jeden właściciel - fanatyk Audi, ma sklepik z częściami do Audi
-wspomaganie, el. szyby i lusterka, welury, klimatronic(działa! ), centralka, rolety przeciwsłoneczne, dokładki przód+tył i progowe firmy Kamei(rarytas, jedna z dwóch takich Audi we Wrocku i kilkunastu w Polsce, druga wrocławska z tymi dokładkami należy do mojego najlepszego kumpla , do tego blenda czarna Hella TRESER, a nie żadna pomalowana szprajem
-instalacja LPG(ważne dla studenta), spalanie 9-11l/trasa i 13-16l/miasto w zależności od ciężkości nogi
-i kilka innych pierdół
Auto zdało egzamin - wozi się bezproblemowo(odpukać) 2.2 138KM - do GTT trochę brakuje, ale wystarczy do naprawdę sprawnego poruszania się. Auto dosłownie płynie po drodze, jest bardzo komfortowe. Z gazem nie ma żadnych problemów Do wozu dostałem zeszycik z opisami wszystkich napraw od 1995 do 2009 i większością faktur/paragonów. Dostałem też normalną kierownicę od Audi, tylną klapę w kolorze nadwozia, butlę gazową w miejsce koła, drzwi pasażera i trochę innych pierdół
Daję zdjęcia jeszcze za poprzedniego właściciela, w tej chwili nie ma już podkowy i chromowanej atrapy grilla. Na wiosnę dojdą jakieś ładne oryginalne alusy od Audi i to wszystko
Pozdrawiam wytrwałych, którym chciało się to przeczytać, w sobotę wrzucę jakieś fotki od siebie
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Fajne auto ,lecz pod domem pewnie wolał byś by stało coś takiego np:
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
Wasq - tak tak 5 garów, nagram jak to fajnie bangla i wstawię na youtube'a, w sumie mam radio i głośniki całkiem niezłe ale jak na razie wolę sobie posłuchać silnika
Maciek - no pewnie że bardziej wolał bym GTE, nawet tutaj w podpisie dałem że mogę się zamienić
Cyp - może i sporo, ale w dobrym stanie naprawdę niewiele Wiem bo w zeszłym roku szukałem ale zwątpiłem
W sobotę będę miał w końcu wolne, więc zrobi się kilka pierdół przy aucie i przy okazji strzelę jakąś sesję zdjęciową w plenerze jeśli będzie pogoda Zmienię w końcu kierownicę na oryginał, pokombinuję coś z tą tylną dokładką bo lekko pęknięta jest i może założę tą klapę co dostałem - w tej co jest na aucie mam ślad po antenie i takie małe wgniotki, ponoć zrobiły się na myjni za poprzedniego właściciela
Prowadzi ktoś jeszcze dystrybucję rameczek klubowych pod tablice?
I chociaż polubiłem bardzo tą maszynkę to mam nadzieję, że podczas MG2010 Audica zostanie we Wrocku a pod Kielcami zagości GTE...
Zapomniałem o naklejce pt. "Elvis żyje" Jeśli ktoś wie gdzie można nabyć to proszę o kontakt
Maciek - no pewnie że bardziej wolał bym GTE, nawet tutaj w podpisie dałem że mogę się zamienić
Cyp - może i sporo, ale w dobrym stanie naprawdę niewiele Wiem bo w zeszłym roku szukałem ale zwątpiłem
W sobotę będę miał w końcu wolne, więc zrobi się kilka pierdół przy aucie i przy okazji strzelę jakąś sesję zdjęciową w plenerze jeśli będzie pogoda Zmienię w końcu kierownicę na oryginał, pokombinuję coś z tą tylną dokładką bo lekko pęknięta jest i może założę tą klapę co dostałem - w tej co jest na aucie mam ślad po antenie i takie małe wgniotki, ponoć zrobiły się na myjni za poprzedniego właściciela
Prowadzi ktoś jeszcze dystrybucję rameczek klubowych pod tablice?
I chociaż polubiłem bardzo tą maszynkę to mam nadzieję, że podczas MG2010 Audica zostanie we Wrocku a pod Kielcami zagości GTE...
Zapomniałem o naklejce pt. "Elvis żyje" Jeśli ktoś wie gdzie można nabyć to proszę o kontakt
Kierownica w tygodniu zostanie zamontowana taka:
Jest jednak problem w postaci pęknięcia obszycia na górnej części kierownicy, wygląda to tak:
Da się to porządnie zrobić samemu w warunkach domowych czy lepiej udać się do jakiegoś zakładu? No i ile może taka przyjemność kosztować?
Dzisiaj pierwsza awaria - spryskiwacze się na mnie obraziły Zobaczę po południu co to może być(płyn jest, jeśli ktoś pyta ). Jakąś ładną sesję zrobi się jutro bo dzisiaj planuję wypolerować autko z okazji jego 21 urodzin i będę padnięty
Jest jednak problem w postaci pęknięcia obszycia na górnej części kierownicy, wygląda to tak:
Da się to porządnie zrobić samemu w warunkach domowych czy lepiej udać się do jakiegoś zakładu? No i ile może taka przyjemność kosztować?
Dzisiaj pierwsza awaria - spryskiwacze się na mnie obraziły Zobaczę po południu co to może być(płyn jest, jeśli ktoś pyta ). Jakąś ładną sesję zrobi się jutro bo dzisiaj planuję wypolerować autko z okazji jego 21 urodzin i będę padnięty
podepnij bezposrednio silniczek od spryskiwacza do aku i sprawdz czy kreci i czy pompuje plyn... jak nie to moze przyczyna lezec tez w przelaczniku... bo znajac zycie bezpieczniki posprawdzalesElvis_Presley pisze:Zobaczę po południu co to może być(płyn jest, jeśli ktoś pyta )
u mnie w alpie tez nie pryska a silniczek kreci... co moze byc czy tam sa jakies lopatki ktore pompuja plyn i maja juz takie luzy ze nie ma sily pompowac plynu do gory
Silniczek zaczął pracować spowrotem, problem w tym że nie bardzo ma ochotę psikać na szybę i tylko tak sobie posikuje jak by nie miał siły. W sumie koszt nowego to jakieś 24zł więc nie będę dziadował i sobie wymienię
Polerka zrobiona ale jest już ciemno więc nie będę się bawił w zdjęcia, jutro skoczę gdzieś w plener i się pofoci
Polerka zrobiona ale jest już ciemno więc nie będę się bawił w zdjęcia, jutro skoczę gdzieś w plener i się pofoci
Buźka za mojej kadencji:
Prawda, że lepiej bez tej chromowanej ramki?
Z technicznych rzeczy to wymieniłem dzisiaj poduszki kolumn McPhersona i amortyzatory z przodu - jeździ się teraz jeszcze lepiej W tygodniu musiałem też zmienić taki zaworek przepustnicy bo stary się zes*ał ze starości i sikał płynem. Jeszcze trochę zabawy i będę mógł ją pokazać w całości Obszywanie pękniętych szwów na wcześniej pokazanej kierownicy w toku, koszt 30zł
Prawda, że lepiej bez tej chromowanej ramki?
Z technicznych rzeczy to wymieniłem dzisiaj poduszki kolumn McPhersona i amortyzatory z przodu - jeździ się teraz jeszcze lepiej W tygodniu musiałem też zmienić taki zaworek przepustnicy bo stary się zes*ał ze starości i sikał płynem. Jeszcze trochę zabawy i będę mógł ją pokazać w całości Obszywanie pękniętych szwów na wcześniej pokazanej kierownicy w toku, koszt 30zł
Troszkę mi temat upadł, Audi aktualnie jest sobie bez gazu - instalacja będzie przerabiana na BLOS, więc jak na razie autko śmiga tylko a benzynie. Z grubszych imprez to wymieniłem pompę paliwa, niedługo czeka mnie czyszczenie baku. Wymieniłem też kierownicę, na taką od Audi B3/B4 Coupe
Ogólnie nie udzielam się na forum za bardzo, bo zawalony troszkę jestem. Napiszę tylko, że udało mi się dostać coś na czym bardzo mi zależało i co powinno Wam się na pewno spodobać, ale o tym w następnym odcinku...
Ogólnie nie udzielam się na forum za bardzo, bo zawalony troszkę jestem. Napiszę tylko, że udało mi się dostać coś na czym bardzo mi zależało i co powinno Wam się na pewno spodobać, ale o tym w następnym odcinku...