Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
qbica - Peugeot 106 1.6 XSi
Moderator: Moderatorzy
qbica - Peugeot 106 1.6 XSi
Tu przedstawie mojego furacza ktorym poruszam sie na codzien
Jest to peugeot 106 rocznik 1995 z silnikiem 1.6 8v o mocy okolo 103 KM. Peugeocik jako w wersji XSi posiada dosc bogate wyposazenie tj, skorzana tapicerka, elektryczne szyby i lusterka, szyberdach i poduszka powietrzna kierowcy.
Przy kupnie dostalem komplet opon zimowych na 13" felgach stalowych i komputer peugeot sport, przy ktorym odcinka jest przesunieta nieco wyzej na jakies 7200 obrotow (na seryjnym kompie chyba 6500).
Mody:
-poliuretanowe tuleje przednie wahacza
-amory tyl koni sport z regulowana twardoscia
-z przodu wsadzone sprezyny eibach -30mm
-tyl obnizony na belce tez okolo 30mm
-uklad wydechowy: strumienica zamiast katalizatora, srodkowy i koncowy przelotowe
(w garazu lezy jeszcze kolektor wydechowy 4-2-1 peugeot sport i czeka na montaz)
Plany:
-montaz kolektora
-uspawanie rozporki do ktorej mam juz elementy ale brak czasu aby poprzymierzac i pospawac
-kupno dolotu racelanda albo reczne urzezbienie jakiegos bo musze sie pozbyc serii aby zamontowac rozporke
-regeneracja tylnej belki i usuniecie paru drobnych usterek
I to jak na razie na tyle, ponizej troche fotek mojego puga.
Jest to peugeot 106 rocznik 1995 z silnikiem 1.6 8v o mocy okolo 103 KM. Peugeocik jako w wersji XSi posiada dosc bogate wyposazenie tj, skorzana tapicerka, elektryczne szyby i lusterka, szyberdach i poduszka powietrzna kierowcy.
Przy kupnie dostalem komplet opon zimowych na 13" felgach stalowych i komputer peugeot sport, przy ktorym odcinka jest przesunieta nieco wyzej na jakies 7200 obrotow (na seryjnym kompie chyba 6500).
Mody:
-poliuretanowe tuleje przednie wahacza
-amory tyl koni sport z regulowana twardoscia
-z przodu wsadzone sprezyny eibach -30mm
-tyl obnizony na belce tez okolo 30mm
-uklad wydechowy: strumienica zamiast katalizatora, srodkowy i koncowy przelotowe
(w garazu lezy jeszcze kolektor wydechowy 4-2-1 peugeot sport i czeka na montaz)
Plany:
-montaz kolektora
-uspawanie rozporki do ktorej mam juz elementy ale brak czasu aby poprzymierzac i pospawac
-kupno dolotu racelanda albo reczne urzezbienie jakiegos bo musze sie pozbyc serii aby zamontowac rozporke
-regeneracja tylnej belki i usuniecie paru drobnych usterek
I to jak na razie na tyle, ponizej troche fotek mojego puga.
Ostatnio zmieniony 17 września 2009, 22:30 przez qbica1988, łącznie zmieniany 2 razy.
Wiem wiem, mam gdzies tabele z dlugosciami dolotu ale i tak beda testy przy roznych dlugosciachmario-s pisze:Przy wymianie dolotu pamiętaj o jego właściwej długości i przekroju w przeciwnym razie wyraznie stracisz na momencie obrotowym w dolnym przedziale obrotów.Autko fajne pamiętam z pucharu w RSMP.