Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Djmonkey- Polski Fiat 126p

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Qucor

Post autor: Qucor »

Tam jest skrzynka z eleganta podpięta na jakiejś "przejściówce" co by pasowała do silnika...
carmaker

Post autor: carmaker »

Qucor pisze:Tam jest skrzynka z eleganta podpięta na jakiejś "przejściówce" co by pasowała do silnika...
znaczy sie FLANSZA ;-)
Qucor

Post autor: Qucor »

Znaczy się :mrgreen:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

carmaker oltoc miał dobry francuski silnik 1,3 bokser z chłodnicą oleju i prawie 80 km mój dzadek miał takiego i miał zajeciaszczy dizajn w środku i jak na tamte czasy to nie żle wymiatało, tylko spalanie miał dosyć duże bo 9-11l na trasie wciągał (bydgoszcz-gdynia).
z falaszami nie mam żadnego problemu bo mam 1:1 na papierze milimetrowym wykreśloną + pod tarcze od SC bo sie tak nie zapiekają jak polonezowe czy z 125p :).
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Przedni hamulce z SC, a z tyłu bębny z tłoczkami z przednich maluchowskich, bo jak dasz cztery tarcze to tył będzie uciekał na boki w zimie ;D

Silnik 1.2 16v z punto na flanszy ze skrzynią ori maluchowską, jak jest dobrze poskładana to da rade, ale jak celujesz w moce koło 100 koni w góre, to skrzynia ze skody rapid. Wtedy wymieniasz juz szklanki i pół ośki na specjalne przegubowe półosie, i maluch na takiej puszce zapieprza ponad 200 a zbiera się do setki w około 5s.

Przy takich modach klatka w środku dla własnego bezpieczeństwa.

Potem to amory belistein, lekka gleba, chłodnica z przodu itd. - rzeczy raczej kosmetyczne.

Jak coś to podeśle pare stron i opisów na każdy z tych tematów ; ))
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

wszystko pięknie ale na prostej ;-) bo malec z silnikem 1.2 w miejscu oryginalnego silnika nie prowadzi się wcale , jeżdziłem sporo 1.2 mpi zrobiony coś na ok 90KM i w zimie bez 2 worków z piachem w bagażniku jechał sobie gdzie chciał :-) w lecie trochę lepiej ale jak już zamachnął się tyłem to było pozmiatane
jak chcesz zrobić hardcora to załaduj centralnie silnk od jakiegoś ściga 100-150KM :evil:
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Też miałem malczana z 84 r. ale sprzedałem i kupiłem r5, wole jeżdzić czymś bardziej ... pewnym:) Miałem kanały polerowane, gaznik przerobiony, inna rurka emulsyjna, turbinka kowalskiego, lepiej się zbierał na wyższych obrotach i mniej palił! Pewnego razu moja była dziewczyna powiedziała mi, ze dobrze ze zmieniłem na r5, bo do malucha by nawet nie wsiadła- i w tym momencie juz wiedziałem że ją kiedyś rzucę...
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Nie wiem, ale jeździłem też takim maluszkiem 1.2 i wcale w zimie tak źle nie było.
Boki brał bardzo ładnie, a przód jechał tam gdzie ja chciałem a nie tam gdzie on. Może to jest kwestia dobrych zimowych opon z przodu. A w lecie to już jest bardzo dobrze, powiem super. Zwinny mały pierdolnik :mrgreen:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Więc tak autko się rozpadło poszły 2 wahacze jak kręciłem bączki na lotnisku za Rumią :/
Wyglądały jak nowe zero rdzy a pod farbą same próchno. Zostały po nim tylko chromowane zderzaki :mrgreen: a sam maluszek jutro o 10 zostaje przerobiony na żyletki. Dam fotki jak jeszcze był cały tylko muszę poszukać kabelek do mojego telefonu.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
cyp

Post autor: cyp »

krotka byla jego historia ;)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1364
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

krotka byla jego historia
jak przeważnie na fiata
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

76stitch pisze:
krotka byla jego historia
jak przeważnie na fiata
Fiat istnieje od 1899 roku, Renault od 1898 roku.

Fiat ma jednak dużo więcej marek motoryzacyjnych które wpisały się na stałe do historii motoryzacji światowej. Choćby Maserati, Ferrari, Alfa Romeo, Lancia...
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

No a co z silnikiem ?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Silnik działał lepiej niż w mojej r11 nawet lepiej palił przy -15 . W moim wypadku miałem ten wozik od czerwca więc trochę nim zjeździłem. kolega który nim jeździł miał co chwilę z nim kłopoty. Mnie jakoś się to raczej nie zdarzało bo zanim nim zacząłem śmigać w 2 dni zdążyłem go rozkręcić i skręcić tylko do tej pory nie wiem jakim cudem nie sprawdziłem tych wahaczy wcześniej bo mógłbym je dostać z innego dawcy który w tym czasie trafił na złom. No nic teraz zostaje wykupić oc na Renatę bo stare lada dzień się kończy wymienić prawie cały układ hamulcowy i na przegląd.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

No tak, ale poszedł na złom ?? Taki lekko zmodzony sam bym chętnie przyjął ; >
ODPOWIEDZ