Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Djmonkey- Polski Fiat 126p

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Djmonkey- Polski Fiat 126p

Post autor: djmonkey »

Właścicielką jest że tak powiem żona brata ale ja nim jeżdżę oraz serwisuję go. Kupiony od kolegi za 200 zeta :P oczywiście było przy nim 2 dni roboty aby go ożywić
Rocznik 1988 czyli o rok starszy odemnie :)
Nadwozie polakierowane na dwa kolory czarny i pomarańczowy.
Chromowane zderzaki
Środek nie zmieniony
Szyby nie są przyciemnione bo nic w nocy nie widać jak się cofa

Powymieniane dużo części między innymi cały układ hamulcowy, sprzęgło z cc700, wydech, Instalacja elektryczna z wersji EL

Silnik 650 po gruntownym remoncie i po przeróbkach:
Głowica o 3mm niżej
Sportowy tłumik
Przerobiony gaźnik
Przestawny zapłon wraz z przesunięciem faz rozrządu

Mocy ma niewiele bo 33km i 52Nm
140km/h jedzie spokojnie ale jest już przy tej prędkości głośno :evil:

Spalanie o dziwo małe bo 5,3- 6lPb/100km w mieście :shock:

Na trasie jeszcze nie sprawdzałem
Maluszek po prawej Nasz a po lewej kolegi(na razie seryjny)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 14:00 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
carmaker

Post autor: carmaker »

zajefajny ''bączek" ;-)
glock

Post autor: glock »

no fajniutki bzyk :D tylko wiecej fotek moglbys dodac :D
michal969

Post autor: michal969 »

kreci tył... w zimie :) i mokre szutry bomba
mialem małerka ale zamieniłem za czarna gtt :)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Dam więcej fotek jak znajdę aparat w swoim pokoju. Wczoraj poleciał mi tłumik :/ w poniedziałek muszę kupić nowy seryjny bo na pseudo sportowy mnie nie stać :/
Ostatnio zastanawiam się czy nie wsadzić tam 1,2 z punto :-D
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
vino1986

Post autor: vino1986 »

wsadz 1.1 z cc i posadz na nim glowice sama 16 zaworowa z punciaka... bedzie tez dobrze ;-)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

sie zobaczy jak z miejscem będzie bo pomagałem już przerabiać jednego maluszka i właśnie był mały problem z miejscem
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

vino1986 pisze:wsadz 1.1 z cc i posadz na nim glowice sama 16 zaworowa z punciaka... bedzie tez dobrze ;-)
E tam z CC...
wsadź 1.4 turbo z GTT to dopiero będzie :-P
a tak w sumie to znajomy miał 1.2 z punto w CC i zasuwało że hej
więc w malczanie też da radę ;-)
carmaker

Post autor: carmaker »

nie no robcio bez przesady...malczak do 70 kucy śmiga a wiecej to juz jak gr.B jedzie tam gdzie chce a nie gdzie chce kierowca
Qucor

Post autor: Qucor »

Ja mam znajomka który ma wsadzone do malacza 1.2 z palio i wymiata...

Kilka jego filmików:

http://www.youtube.com/user/cmr3rally

A tak co do tego tematu to ja proszę więcej zdjęć bo ciekawie się zapowiada :mrgreen:
jjmag

Post autor: jjmag »

jak sie ładnie uśmiechniesz to poszukam części do malucha bo zostało mi cylindry nadwymiarowe wraz z tłokami duuuużo większe niż seria do tego koło zamachowe odelżone o 3 kg i chyba jeszcze by sie znalazła głowica z polerowanymi kanałami oraz przerobiony wałek rozrządu tylko malczan miał jedną wadę szedł do 165k/h ale spalanie poniżej 8 nigdy nie spadało
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jjmag jak będę miał troszkę więcej szmalcui czasu na dalsze modzenie to się do ciebie ładnie uśmiechnę :mrgreen: :mrgreen:
no i za cholerę nie mogę znaleźć tego aparatu :/'
Qucor ilu biegową ma skrzynie ten malczan z filmu ?? 4 czy 5 bo się zastanawiam od czego by tu wsadzić aby za dużo nie modzić przy tej skorupie.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

sam bym chętnie chciał poskładać takiego fajnego malczara :-D
super autko :-)
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

Lodoo pisze:sam bym chętnie chciał poskładać takiego fajnego malczara :-D
pierwsze to złóz renówke :mrgreen:

skrzynia tam na bank jest 4 z malucha bo na tej skrzyni posadzi praktycznie każdy silnik z fiata;) Kiedyś miałem malucha z silnikiem z zastavy 1100 też robił swoje :mrgreen:
carmaker

Post autor: carmaker »

ze skrzyniami niema wiele do wyboru maluchowska daje rade w opcji praktycznie tylko z fiata 600(zastawa 750) lub fiata 850 coupe taki kolo z Łodzi miał z olcita razem z silnikiem tyle ze obróconą do góry nogami :roll: :!:
ODPOWIEDZ