Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Z 1.1 na 1.8 z Laguny (F3P)

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

maja28

Z 1.1 na 1.8 z Laguny (F3P)

Post autor: maja28 »

Witam wszystkich. Posiadam R5 z silnikiem 1.1 i lagune 1.8 jaka jest szansa na przeżucenie silnika z laguny do 5 ? nie znam się dobrze na tym dlatego tu piszę, jeszcze jedno z jakich aut można przeżucić silnik bez wielkich przeróbek ? z góry dziękuję i Pozdrawiam wszystkich posiadaczy R5
Ostatnio zmieniony 3 stycznia 2010, 22:18 przez maja28, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Witam,
Da rade, z przeróbkami.
carmaker

Post autor: carmaker »

a o silnikach jest wszystko wyczerpująco opisane na forum ino pogrzebać trzeba ;-)
maja28

Post autor: maja28 »

kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze raczej o 2.0 F3N chyba :) co by trzeba było przerabiać i jakie cześci musiał bym do kupić droga ogólnie taka zabawa ? nawet jeśli tak to i tak chciał bym swoją renówkę przerobić bo mi się podoba to auto :) chciał bym swoją doprowadzić do takiego stanu jak ta renault5baccara.nl Pozdrowiam
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

F3N to 1.7, F3P to 1.8, a F3R to 2.0.

Droga.. hmm... ok 1500 trzeba liczyć.
maja28 pisze: chciał bym swoją doprowadzić do takiego stanu jak ta renault5baccara.nl Pozdrowiam
Powodzenia...
maja28

Post autor: maja28 »

Chyba to nie jest aż tak źle ;) Nie Dziękuję :) Pozdrawiam może kiedyś się uda :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

maja28 pisze:Chyba to nie jest aż tak źle ;) Nie Dziękuję :) Pozdrawiam może kiedyś się uda :)
to pokaż zdjecia jak skończysz...
i podaj kosztorys :mrgreen:
a tym czasem pokaż jak wygląda teraz ;-)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

maja28 pisze:kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze
F3P i F3R różni się właściwie tylko wysokością bloku więc praktycznie różnica pomijalna w temacie swapa.
unikorn

Post autor: unikorn »

Kabar pisze:Droga.. hmm... ok 1500 trzeba liczyć.
zależy... oj zależy :P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no ja dałem np 70 zł za półosie
maja28

Post autor: maja28 »

Narazie wstyd pokazać ją ;) ale w końcu może za jakieś 2 miesiące przy dobrych wiatrach będzie już się czym pochwalić :) Wy się na tym już dobrze znacie ja jeszcze niee ;) zastanawiam się jeszcze nad silnikiem 1.7 z r19 on chyba wszedł by bez problemu i bez przeróbek do r5 ? Narazie w Reni zmodyfikowałem kierownice, przeżuciłem ją z Laguny :) Pozdrawiam

Obrazek
maja28

Post autor: maja28 »

aaaa i mi się udało kupić skrzyniee za 100 z 2 półosiami do 1.4 :) i gościu chiciał 100 za silnik :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

maja28 pisze:aaaa i mi się udało kupić skrzyniee za 100 z 2 półosiami do 1.4 :) i gościu chiciał 100 za silnik :)
Gratulacje, ale nie pisz posta pod postem. Używaj funkcji "Edytuj".
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Witamy koegę Maja28:
Używaj opcji EDYTUJ ( a ja poprawiłem temat aby czytelniejszy był)
Jeśli możesz to przedstaw nam swoją Renie w odpowiednim dziale. Nieważne jak wygląda i w jakim jest stanie technicznym - niejedna szkarlatyna przeobraziła się w piękną królewnę polskich szos ;)
Poczytaj troszkę forum, a wiele rzeczy o które teraz pytasz będzie prostsze.
A co do SWAPu - chcąc zrobić w miarę przyzwoicie musisz się liczyć z relatywnie w stosunku do Reni dużymi kosztami.
Żeby zrobić jak koledzy napisali za ok. 1500, to trzeba mieć dużą wiedzę na temat R5 zarówno teoretyczną jak i praktyczną, czas a raczej duuużo czasu, no i oczywiście odpowiednie warunki warsztatowe.
Oczywiście zawszę można odpier.... aby chodziło, ale chyba nie w tym sztuka.
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

Kabar pisze:
maja28 pisze:kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze
F3P i F3R różni się właściwie tylko wysokością bloku więc praktycznie różnica pomijalna w temacie swapa.
że czym sie różni :shock: skokiem tłoka raczej
ODPOWIEDZ