Strona 1 z 2

Z 1.1 na 1.8 z Laguny (F3P)

: 2 stycznia 2010, 18:44
autor: maja28
Witam wszystkich. Posiadam R5 z silnikiem 1.1 i lagune 1.8 jaka jest szansa na przeżucenie silnika z laguny do 5 ? nie znam się dobrze na tym dlatego tu piszę, jeszcze jedno z jakich aut można przeżucić silnik bez wielkich przeróbek ? z góry dziękuję i Pozdrawiam wszystkich posiadaczy R5

: 2 stycznia 2010, 19:36
autor: kabar
Witam,
Da rade, z przeróbkami.

: 2 stycznia 2010, 20:03
autor: carmaker
a o silnikach jest wszystko wyczerpująco opisane na forum ino pogrzebać trzeba ;-)

: 2 stycznia 2010, 20:47
autor: maja28
kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze raczej o 2.0 F3N chyba :) co by trzeba było przerabiać i jakie cześci musiał bym do kupić droga ogólnie taka zabawa ? nawet jeśli tak to i tak chciał bym swoją renówkę przerobić bo mi się podoba to auto :) chciał bym swoją doprowadzić do takiego stanu jak ta renault5baccara.nl Pozdrowiam

: 2 stycznia 2010, 21:16
autor: kabar
F3N to 1.7, F3P to 1.8, a F3R to 2.0.

Droga.. hmm... ok 1500 trzeba liczyć.
maja28 pisze: chciał bym swoją doprowadzić do takiego stanu jak ta renault5baccara.nl Pozdrowiam
Powodzenia...

: 2 stycznia 2010, 21:30
autor: maja28
Chyba to nie jest aż tak źle ;) Nie Dziękuję :) Pozdrawiam może kiedyś się uda :)

: 2 stycznia 2010, 21:32
autor: wsmpw
maja28 pisze:Chyba to nie jest aż tak źle ;) Nie Dziękuję :) Pozdrawiam może kiedyś się uda :)
to pokaż zdjecia jak skończysz...
i podaj kosztorys :mrgreen:
a tym czasem pokaż jak wygląda teraz ;-)

: 2 stycznia 2010, 21:33
autor: kabar
maja28 pisze:kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze
F3P i F3R różni się właściwie tylko wysokością bloku więc praktycznie różnica pomijalna w temacie swapa.

: 2 stycznia 2010, 22:35
autor: unikorn
Kabar pisze:Droga.. hmm... ok 1500 trzeba liczyć.
zależy... oj zależy :P

: 2 stycznia 2010, 22:47
autor: wsmpw
no ja dałem np 70 zł za półosie

: 3 stycznia 2010, 12:54
autor: maja28
Narazie wstyd pokazać ją ;) ale w końcu może za jakieś 2 miesiące przy dobrych wiatrach będzie już się czym pochwalić :) Wy się na tym już dobrze znacie ja jeszcze niee ;) zastanawiam się jeszcze nad silnikiem 1.7 z r19 on chyba wszedł by bez problemu i bez przeróbek do r5 ? Narazie w Reni zmodyfikowałem kierownice, przeżuciłem ją z Laguny :) Pozdrawiam

Obrazek

: 3 stycznia 2010, 14:40
autor: maja28
aaaa i mi się udało kupić skrzyniee za 100 z 2 półosiami do 1.4 :) i gościu chiciał 100 za silnik :)

: 3 stycznia 2010, 14:42
autor: kabar
maja28 pisze:aaaa i mi się udało kupić skrzyniee za 100 z 2 półosiami do 1.4 :) i gościu chiciał 100 za silnik :)
Gratulacje, ale nie pisz posta pod postem. Używaj funkcji "Edytuj".

: 3 stycznia 2010, 22:31
autor: tommies
Witamy koegę Maja28:
Używaj opcji EDYTUJ ( a ja poprawiłem temat aby czytelniejszy był)
Jeśli możesz to przedstaw nam swoją Renie w odpowiednim dziale. Nieważne jak wygląda i w jakim jest stanie technicznym - niejedna szkarlatyna przeobraziła się w piękną królewnę polskich szos ;)
Poczytaj troszkę forum, a wiele rzeczy o które teraz pytasz będzie prostsze.
A co do SWAPu - chcąc zrobić w miarę przyzwoicie musisz się liczyć z relatywnie w stosunku do Reni dużymi kosztami.
Żeby zrobić jak koledzy napisali za ok. 1500, to trzeba mieć dużą wiedzę na temat R5 zarówno teoretyczną jak i praktyczną, czas a raczej duuużo czasu, no i oczywiście odpowiednie warunki warsztatowe.
Oczywiście zawszę można odpier.... aby chodziło, ale chyba nie w tym sztuka.

: 3 stycznia 2010, 23:30
autor: kureckie30
Kabar pisze:
maja28 pisze:kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze
F3P i F3R różni się właściwie tylko wysokością bloku więc praktycznie różnica pomijalna w temacie swapa.
że czym sie różni :shock: skokiem tłoka raczej