Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

stiflersrt

Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7

Post autor: stiflersrt »

Siema. Mam aktualnie silniczek 1.1 w mojej reni. Jakiś czas temu padł rozrusznik, a po paru dniach poszła uszczelka pod głowicą. Od momentu, jak kupiłem ten samochód, wiedziałem, że silnik za długo nie pochodzi. Od znajomego mogę za nieduże w sumie pieniądze kupić 1.7 bodajrze na wielopunkcie ze skrzynią i elektryką.
I teraz pojawia się pytanie, co jeszcze będę musiał zmienić?
Deskę mam w najcieńszej wersji. Czy jest dużo roboty z elektryką? Czy ma ktoś jakiś schemat elektryki do tego silnika? Bardzo bym was prosił o pomoc. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7

Post autor: tommies »

Zaczął bym od kilkugodzinnego poczytania forum, ściągnięcia serwisówki. Zobaczysz że sporo ci się rozjaśni.
stiflersrt

Post autor: stiflersrt »

Serwisówkę ściągnąłem juz. Na forum sporo przesiedziałem też, ale mimo wszystko wolałbym, żeby bezpośrednio mi ktoś podpowiedział, co i jak. Wiadomo, jak jest.
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Nie pierwszy chcesz zmienić. :mrgreen: Wystarczy poszukać, to nie boli. ;-)
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Na pewno znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania cierpliwie szukając ;-)
unikorn

Post autor: unikorn »

hehe swaperzy :P podpowiem Ci, że dobrze byś miał komplet z samochodu. Bo co to znaczy silnik z osprzętem i elektryką?

Cały nowy wydech do 1.7, z 1.1 nie podejdzie.
Układ paliwowy też nowy od pływaka w baku, przez pompę przy baku (wiązka do niej), przewody paliwowe i filtry.
Deska to chyba najmniejszy problem :P

Nie wiem co jeszcze.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

unikorn pisze:Cały nowy wydech do 1.7, z 1.1 nie podejdzie.
;-) ;-) :mrgreen: :mrgreen:
Karol

Post autor: Karol »

zawieszenie, hamulce, półosie i dużo więcej :-P
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Taki słop to pewnie ciężka sprawa ,prawda panowie...?
unikorn

Post autor: unikorn »

No... Ty żeś zdaje się w weekend zrobił... ja już trzeci miesiąc kisze części i połowy nie widać nawet :/
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

To nie byłem ja ;-)
ale też szybko poszło.
Najciekawsze pamiętam było, gdy włożyłem kluczyk w stacyjkę(auto jeszcze bez zamontowanej deski)"Czy to wszystko zadziała?"
Nie zadziałało ;-( ale...
Kostka przy lewym światełku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
potem od kluczyka odpalił i do dziś jest oki
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

coraz częściej są zadawane pytanka do swapów. Czasem nie było by lepiej aby utworzyć jeden przyklejony temat ze wszystkimi wiadomościami czyli co gdzie i jak ? byłoby podobnie jak jest w na forum Renault 19 w niektórych działach
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

całkiem dobry pomysł na takie coś bo takto jest milion godzin szukania a i tak nie wszystko jasne bo ślęczenie i wyłapywanie szczegółów męczy a co za tym idzie wszystko się miesza;)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Przecież jest dział "SWAP". Czego jeszcze pragniecie?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Dokładnie, jest odpowiedni dział od tego. Poza tym, nie da się stworzyć jednego tematu poruszającego wszystkie zagadnienia i raczej należy szukać tego w tematach użytkowników.
Jest zbyt wiele wersji podstawowych R5 jak i możliwości SWAPów silnika.
Dodatkowo gama wsadzanych silników też może być znacznie większa niż się pozornie wydaje - tylko kwestia zasobności portfela.
Poza tym do samej operacji potrzebna jest już spora wiedza o R5 i mechanice jako takiej, lub odpowiednia ilość kasy dla warsztatu.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to stworzyć temat gdzie użytkownicy będą mogli wpisać swoje dokonania np. Tommies - z 1.6D 84' na 1.9D 96' strona xx, ale obawiam się, że po kilku wpisach temat by umarł.
ODPOWIEDZ