Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Kabar - Renault Clio Baccara

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Kabar - Renault Clio Baccara

Post autor: kabar »

Kupiłem to auto z "uszkodzonym sterowaniem skrzyni biegów", przez pół roku serwisy nie mogły dojść czemu skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Ja zrobiłem w godzinę :-)

Trochę danych:
Renault Clio I ph2
Rocznik 1995
Przebieg ok. 135 tys km.
Założona instalacja LPG - sekwencyjna
Wymieniłem w niej praktycznie wszystko i tak:
Reduktor - Scorpion ST
Wtryskiwacze - pojedyncze MagicJet (dysza 2.0)
Filtr z rozdzielaczem MagicJet
Komputer - Stag 300.4
Zbiornik toroidalny pod autem

Te wtryskiwacze i reduktor które są na zdjęciach (Alaska i Valtek) ma już wsmpw.

Wyposażenie: Baccara (wszystko co się dało wtedy), m.in:
-klimatyzacja
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie szyby przód
-elektryczny szyberdach
-wspomaganie kierownicy elektro-hydrauliczne
-schowek 'na garnitur' pod tylną półką
-skórzana tapicerka
-automatyczna skrzynia biegów z trybami 'sport/comfort'
-4 hamulce tarczowe
-belka 4-ro drążkowa z tyłu
-i wiele innych :-)

Kilka fotek:
Załączniki
Koło zapasowe
Koło zapasowe
DSC05528.JPG (296.11 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05523.JPG
DSC05523.JPG (175.17 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05515.JPG
DSC05515.JPG (175.33 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05513.JPG
DSC05513.JPG (169.14 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05510.JPG
DSC05510.JPG (157.7 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05507.JPG
DSC05507.JPG (243.19 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05500.JPG
DSC05500.JPG (242.23 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5490.jpg
DSC_5490.jpg (133.97 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5514.jpg
DSC_5514.jpg (131.07 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5517.jpg
DSC_5517.jpg (119.66 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5531.jpg
DSC_5531.jpg (98.83 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5536.jpg
DSC_5536.jpg (127.98 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5541.jpg
DSC_5541.jpg (111.1 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5542.jpg
DSC_5542.jpg (189.44 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5556.jpg
DSC_5556.jpg (106.29 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5563.jpg
DSC_5563.jpg (120.65 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5584.jpg
DSC_5584.jpg (122.81 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC_5608.jpg
DSC_5608.jpg (136.13 KiB) Przejrzano 2212 razy
Fabryczne radio ze sterowaniem przy kierownicy
Fabryczne radio ze sterowaniem przy kierownicy
DSC_5637.jpg (87.18 KiB) Przejrzano 2212 razy
DSC05475.JPG
DSC05475.JPG (201.97 KiB) Przejrzano 2212 razy
corey16

Post autor: corey16 »

Ale śliczna :sweet: :sweet: :sweet:
skąd Ty takie cuda bierzesz?
Jeśli można wiedzieć, ile taka przyjemność kosztuje??
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Przyjemności są bezcenne.. :-D

PS. Zaraz wrzucę zdjęcia kolejnej Baccary z mojej kolekcji.
Karol

Post autor: Karol »

tez tak chce :zalamka:
pogratulować pięknych renatek :brawo:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

hehe no furka jest elegancka siedziałem sobie w niej troszkę jak i wiśniowej :lol:
Balos

Post autor: Balos »

Rewelacja ta Renia :okok: Jak Kabar będziesz chciał sprzedać to daj cynka, chociaż wątpię czy by mi starczyło kasy hehe.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

No Kabar,pogratulować :okok:
Piękna maszynka.
U mnie pod blokiem stoi podobna ale stan znacznie gorszy.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz;mianowicie znaczek Bktóry ta u mnie ma a na tylnej klapie.a na Twojej nie widać :mysli:
Mało się na tym znam ale ta różnica wpadła mi w oko
Jak się uda wrzucę fotę.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wiem o czym mówisz, ale.. moja Baccara to ph2, czyli faza 2.
Różni się dość mocno od tej o której piszesz (ph I) m.in:

Inne fotele, inne elementy drewniane, inny silnik (mono vs multi), inne lampy, inna blenda, inny grill z przodu, inne zegary, inne tapicerki drzwiowe, wykładzina itp. itd...

Faza I była produkowana do 1993, faza II 1993-1996.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

No i jest odpowiedź ;)
Foty tej u mnie tak na szybko w drodze do sklepu:
Obrazek Obrazek
corey16

Post autor: corey16 »

zarąbisty jest porządek pod maską, można jeść z silnika :okok: :okok: :okok:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

corey16 pisze:można jeść z silnika
umył przed zdjeciami ;)
corey16

Post autor: corey16 »

taka ściema :figielek: :figielek: :figielek:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

No dziwne żebym umył po zdjęciach...

Jak zobaczycie moje auta to wszystkie mają czyste silniki - takie moje zboczenie.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no raczej teraz auto jest poobijane brudne w środku pod maską też już tak ładnie nie jest :lol: :glupek:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

wsmpw pisze:no raczej teraz auto jest poobijane brudne w środku pod maską też już tak ładnie nie jest :lol: :glupek:
Jakie brudne w środku? Pod maską jest nadal czysto. Z zewnątrz brudne bo jeżdżę nim codziennie, dziwne żeby w takich warunkach czyste było.
ODPOWIEDZ