Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kabar - Renault Clio Baccara
Moderator: Moderatorzy
Kabar - Renault Clio Baccara
Kupiłem to auto z "uszkodzonym sterowaniem skrzyni biegów", przez pół roku serwisy nie mogły dojść czemu skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Ja zrobiłem w godzinę
Trochę danych:
Renault Clio I ph2
Rocznik 1995
Przebieg ok. 135 tys km.
Założona instalacja LPG - sekwencyjna
Wymieniłem w niej praktycznie wszystko i tak:
Reduktor - Scorpion ST
Wtryskiwacze - pojedyncze MagicJet (dysza 2.0)
Filtr z rozdzielaczem MagicJet
Komputer - Stag 300.4
Zbiornik toroidalny pod autem
Te wtryskiwacze i reduktor które są na zdjęciach (Alaska i Valtek) ma już wsmpw.
Wyposażenie: Baccara (wszystko co się dało wtedy), m.in:
-klimatyzacja
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie szyby przód
-elektryczny szyberdach
-wspomaganie kierownicy elektro-hydrauliczne
-schowek 'na garnitur' pod tylną półką
-skórzana tapicerka
-automatyczna skrzynia biegów z trybami 'sport/comfort'
-4 hamulce tarczowe
-belka 4-ro drążkowa z tyłu
-i wiele innych
Kilka fotek:
Trochę danych:
Renault Clio I ph2
Rocznik 1995
Przebieg ok. 135 tys km.
Założona instalacja LPG - sekwencyjna
Wymieniłem w niej praktycznie wszystko i tak:
Reduktor - Scorpion ST
Wtryskiwacze - pojedyncze MagicJet (dysza 2.0)
Filtr z rozdzielaczem MagicJet
Komputer - Stag 300.4
Zbiornik toroidalny pod autem
Te wtryskiwacze i reduktor które są na zdjęciach (Alaska i Valtek) ma już wsmpw.
Wyposażenie: Baccara (wszystko co się dało wtedy), m.in:
-klimatyzacja
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie szyby przód
-elektryczny szyberdach
-wspomaganie kierownicy elektro-hydrauliczne
-schowek 'na garnitur' pod tylną półką
-skórzana tapicerka
-automatyczna skrzynia biegów z trybami 'sport/comfort'
-4 hamulce tarczowe
-belka 4-ro drążkowa z tyłu
-i wiele innych
Kilka fotek:
- Załączniki
-
- Koło zapasowe
- DSC05528.JPG (296.11 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05523.JPG (175.17 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05515.JPG (175.33 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05513.JPG (169.14 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05510.JPG (157.7 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05507.JPG (243.19 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05500.JPG (242.23 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5490.jpg (133.97 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5514.jpg (131.07 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5517.jpg (119.66 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5531.jpg (98.83 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5536.jpg (127.98 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5541.jpg (111.1 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5542.jpg (189.44 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5556.jpg (106.29 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5563.jpg (120.65 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5584.jpg (122.81 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC_5608.jpg (136.13 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- Fabryczne radio ze sterowaniem przy kierownicy
- DSC_5637.jpg (87.18 KiB) Przejrzano 2212 razy
-
- DSC05475.JPG (201.97 KiB) Przejrzano 2212 razy
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiem o czym mówisz, ale.. moja Baccara to ph2, czyli faza 2.
Różni się dość mocno od tej o której piszesz (ph I) m.in:
Inne fotele, inne elementy drewniane, inny silnik (mono vs multi), inne lampy, inna blenda, inny grill z przodu, inne zegary, inne tapicerki drzwiowe, wykładzina itp. itd...
Faza I była produkowana do 1993, faza II 1993-1996.
Różni się dość mocno od tej o której piszesz (ph I) m.in:
Inne fotele, inne elementy drewniane, inny silnik (mono vs multi), inne lampy, inna blenda, inny grill z przodu, inne zegary, inne tapicerki drzwiowe, wykładzina itp. itd...
Faza I była produkowana do 1993, faza II 1993-1996.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz