Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jaki OLEJ KUPIĆ - Renault R5 1,4 KAT 1990 160000 przebiegu

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

carmaker

Post autor: carmaker »

michaeel pisze:Jeżdże na krótkich dystansach narazie. 10-15 km dziennie czyli 5 do pracy i 5 z pracy a czasmi inna droga wiec wiecej wyjdzie.
wiec odpowiedz nasuwa sie sama raczej lapiesz sie w przebiegu rocznym do 10000 czyli w granicach przebiegow dla minerala czy pol syntetyka ze wskazaniem na ten drugi.
Piotrek
Posty: 999
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

kabar pisze:
vino1986 pisze:wszelkiego rodzaju odpadu które wychodzą przy produkcji paliwa...
vino1986 pisze:nie korzystają z odpadów tylko wykorzystując dużo lepsze pochodne
????
tu raczej chodziło że producenci korzystają lub nie korzystają z pierwotnych substancji i nie dodają do oliwy dodatkowych odpadów produkcyjnych które już nie nadają się do niczego zmniejszając tym samym koszty produkcji
tel. 694-451-356
Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

nooo mniej wiecej o to chodzi :)
Awatar użytkownika
michaeel
Posty: 38
Rejestracja: 24 lutego 2010, 09:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: michaeel »

Decyzja podjęta ostatecznie:

Kupuję płukankę LM Pro Line i olej Valvoline Max Life 10W40.
unikorn

Post autor: unikorn »

Etam. Kup syntetyk. PEŁNY. Ile zaoszczędzisz na tym połówczaku?
Awatar użytkownika
michaeel
Posty: 38
Rejestracja: 24 lutego 2010, 09:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: michaeel »

Nie chodzi o zaoszczędzenie. Jeżeli miałbym 100% pewność że syntetyk będzie lepszy to bym zdecydował się na niego. Ale najpierw spróbuje płukankę i półsyntetyk. Jak się nacieszę autkiem to będę eksperymentował.

A jak dotąd, większość poleca półsyntetyk.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Czyli najpierw wyczyścisz LM aby później zrobić nagar półsyntetykiem a w rzeczywistości pewnie mineralem z domieszką syntetyka i dodatków jak większość 10W40 :)
Różnica w cenie 30-40 zł, a wymiana i tak pewnie raz na rok, więc różnica nieodczuwalna dla kieszeni.

Generalnie każdy współczesny olej i tak będzie dużo lepszy niż oleje dostępne przy projektowaniu tej rodziny silników (Cleon - projekt koniec lat 60 a wkładane od początku lat 70). Zauważ jednak, że kiedyś olej zmieniało się co 3- 4 tys km, a dzisiaj przy dobrym syntetyku ze spokojem sumienia co 15 tys. a niektórzy producenci zalecają jeszcze większe przebiegi między wymianami.
carmaker

Post autor: carmaker »

nic sie nie stanie tylko jaki sens lac syntetyka jeśli olej trzeba zmienic po roku a ty nie robisz dużych przebiegów i raczej nie eksploatujesz auta extremalnie wieć byłoby to huhanie na zimno
Awatar użytkownika
michaeel
Posty: 38
Rejestracja: 24 lutego 2010, 09:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: michaeel »

A czy nie lepiej chuchac na zimno :) ? Może zacznę robić duże dystanse. W końcu musze się rozjeździć... :>

Na czym jeżdzisz carmaker?
unikorn

Post autor: unikorn »

z drugiej strony... i tak zaraz bedziesz szukał F3N na swapa :P :P :P
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

Panowie, jaki olej polecacie do silnika F3N, który bedzie troche ostrzej użytkowany?
dobre opinie slyszalem o total racing :mysli:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Valvoline VR1 Racing :okok:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Robcio_GTT pisze:Valvoline VR1 Racing :okok:
:okok:
carmaker

Post autor: carmaker »

motul 300V COMPETITION
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

carmaker pisze:motul 300V COMPETITION
taaa do 1,4 mono 60KM do codziennej, całorocznej jazdy... życzę powodzenia...
ODPOWIEDZ