Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa paliwa 1.4 mono

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Robcio_GTT

Pompa paliwa 1.4 mono

Post autor: Robcio_GTT »

Mam pytanko : jak powinna być podłączona pompa paliwa w 1.4 mono ??
Bo narazie mam prowizorkę i pompa pracuje cały czas po przekręceniu kluczyka...
A tak chyba nie powinno być :P

Dobra powinno iść przez przekaźnik.
Wie ktoś jaki ?? I jak to podłączyć ??

I kolejna uwaga : czy ta wtyczka jest na pompę paliwa ??
http://img21.imageshack.us/i/dsc00045paint.jpg/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak jest bronzowy kabelek to pompa paliwa podłączasz ten brązowy do plusa pompki a minusa od pompki do masy ..
aha. Daj bezpiecznik na plusa jakieś 15A ;)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Dzięki wielkie, tak właśnie zrobiłem i hula :lol: no i idzie przez przekaźniki :radocha:
No jeszcze troszkę przerobiłem instalację elektryczną LPG.
Znaczy sygnał na pompę ten brązowy dałem na + do centralki od gazu.
I teraz jak przełączam na LPG pompa paliwa nie chodzi :cwaniak:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Robcio_GTT pisze:I teraz jak przełączam na LPG pompa paliwa nie chodzi :cwaniak:
zły pomysł chyba że chcesz sobie wtryskiwacz usmażyć takto jest chłodzony przez paliwo a takto się zapiecze ...
przerabiałem to na niepracującej pompce ..tzn. jak miałem zatartą i tylko na lpg śmigałem :szok:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

hmm... to jak inaczej ??
na LPG to i tak pompa nie może pracować przecież :mysli:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a dlaczego nie może?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

nie kumam, ma albo jeździć na benie albo na gazie...
jak pompa będzie pracować na LPG, to co z benzynką ?? :mysli:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no odcina się wtryskiwacz a pompa sobie pracuje,
można komputer oszukać rezystorem o mocy ok 2w i oporze ok 2om kiedy pracuje na gazie..
Ale ja mam poprostu przekażnik założony który odcina wtryskiwacz i też zdaje egzamin luzik
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

wsmpw pisze:no odcina się wtryskiwacz a pompa sobie pracuje
czyli paliwo płynie cały czas ??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak ale spowrotem do baku bo wtryskiwacz do nie wypuszcza
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

no o to mi chodziło ;)
dzięki za uwagę, trzeba będzie o tym pomyśleć

aha jeszcze jedno jaka średnica przewodów paliwowych (zasilanie i powrót) powinna być w 1.4 mono ??
bo zostawiłem te co były na gaźniku i nie wiem czy dobre :P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

w gaźniku powrót jest cieniutki z tego co pamiętam.
ale jak powinno być musisz poczekać aż ktoś kto to przerabial albo ma w oryginale sie wypowiedzieć ja dałem powrót takim samym jak zasilanie czyli chyba coś koło 8mm
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

wsmpw pisze:w gaźniku powrót jest cieniutki
no właśnie jest cieniutki...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to zmień na taki sam jak zasilane i już :okok:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

wsmpw pisze:to zmień na taki sam jak zasilane i już :okok:
No i tak zrobiłem, teraz tu i tu jest fi 6 mm.
ODPOWIEDZ