: 8 sierpnia 2016, 11:37
Z góry przepraszam za odświeżenie tematu.
Przeszukuję forum drugi dzień ale nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam rozebranego Campusa, składam go spowrotem ale mam problem z pompą paliwa.
Po przekręceniu kluczyka się nie załącza. Jest napięcie na białej kostce na słupku prawym, ale ginie po podłączeniu wtyczki wiązki idącej na pompe. Prześledziłem kable - czarny (masa) idzie na stronę kierowcy w nogi, a jasny róż (biały) w kostkę w zegarach.
Jak to powinno być w oryginale? Ma ktoś jakiś schemat? Czy napięcie na pompe powinno iść z przekaźnika przez zegary jakoś? Coś mi tu śmierdzi. Pomóżcie.
Przeszukuję forum drugi dzień ale nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam rozebranego Campusa, składam go spowrotem ale mam problem z pompą paliwa.
Po przekręceniu kluczyka się nie załącza. Jest napięcie na białej kostce na słupku prawym, ale ginie po podłączeniu wtyczki wiązki idącej na pompe. Prześledziłem kable - czarny (masa) idzie na stronę kierowcy w nogi, a jasny róż (biały) w kostkę w zegarach.
Jak to powinno być w oryginale? Ma ktoś jakiś schemat? Czy napięcie na pompe powinno iść z przekaźnika przez zegary jakoś? Coś mi tu śmierdzi. Pomóżcie.