Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Rosic - Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Rosic

Post autor: Rosic »

Słyszałem co się dzieję z 3.0 dlatego go nie kupiłem, o korbach nic nie słyszałem, nie widziałem też żadnej 2.2 'bez silnika, albo z silnikiem po wymianie'. No nic, zobaczymy co będzie :]
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Gratulację zakupu świetne autko. Nie martw się o korby bo na pewno wytrzymają trasę w tą i z powrotem.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Rosic

Post autor: Rosic »

Korby wytrzymały, ale przygody z autem już miałem...

Otóż rozleciało mi się turbo. Po wymianie na regenerowane auto zaczęło wywalać błąd wtrysku paliwa. Mechanicy głowili się bardzo długo, wymienili pół silnika, aż w końcu doszli do wniosku, że to te nowe turbo... Potwierdziła to też pewna niezależna analiza.
Jak na razie sprawa stanęła na tym, że auto jeździ elegancko z połową nowego osprzętu (czujniki, kolektor dolotowy, egr i jakieś tam inne pierdołki) oraz z nowym turbo od Renault, a ja nie zapłaciłem za to ani grosza... sprawa jest natomiast w sądzie :D
Moi mechanicy pozwali tego kolesia co dostarczył niby zregenerowane turbo... okazało się jednak, że zregenerowane było na używanych częściach, zmienna geometria łopatek nie działała i stąd wszystkie problemy. Jak się sprawa zakończy - zobaczymy.
Ja póki co sobie przyjemnie jeżdżę.

Wrzucę tu też te fotki ze Safraną. Tak jak pisałem, jestem w kropce ->.<- bo nie wiem które auto sobie zostawić, a utrzymywanie dwóch w sumie podobnych aut nie ma większego sensu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Maolat

Post autor: Maolat »

Szafka Szafka !!
vino1986

Post autor: vino1986 »

to samo co Maolat bym polecal... a Vel Satis to ma ten sam silnik co krolowa lawet czy juz on jest zmodyfikowany w stosunku do tych co w Lagunach 2 byly stosowane :?:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

szafa! only! ;-)
velsatisa renault powinno odkupywać od ludzi i unieszkodliwiać :-D no i zapomnieć o tym czymś :-D
Rosic

Post autor: Rosic »

Większość ludzi mówi zostaw Safrane. Prawdopodobnie dlatego, że do stylistyki Vela trzeba się przyzwyczaić, albo ją po prostu zaakceptować. Oczywiście jest kilka osób (w tym ja), którym Vel się po prostu podoba, ale rozumiem ogólną niechęć do tego auta.

Pytanie tylko takie: ilu z tych ludzi (nie mowie tylko w klubie, ale generalnie bo zadałem te pytanie generalnie wśród znajomych), miało styczność z Vela i ze Szafą większą niż ewentualne bycie pasażerem? Praktycznie nikt. Dlatego też właśnie waham się bardzo ze względu na "miłość" do Szafy, ale jednak Vel ją mocno przebija. Pomijając już element ekonomiczny - mniej pali, tańszy w ubezpieczniu, dochodzi jeszcze element wygody i bezpieczeństwa. Nie licząc skóry (którą i tak wrzuce jeżeli postanowię go zostawić), auto jest trochę lepiej wyposażone, bezpieczniejsze - nie tylko chodzi mi tu o ilość poduszek powietrznych czy gwiazdki w testach, ale takie rzeczy jak rewelacyjne wycieraczki, światła xenonowe, kontrola trakcji, a także wygodniejsze. Jakby nie było brak schowka czy chwytaków na kubki w ang. wersji Safrany jest szokująco wkurwiające :D i bardzo przeszkadza na długiej trasie. W Velu jest cały "barek' z przodu i z tyłu oraz miliony schowków. Dodatkowo wnętrze jest jeszcze większe, dużo lepiej wykończone i spasowane. W aucie jest też bardzo, bardzo cicho - nie słychać nawet podmuchów wiatru. Bardzo zaskoczyło mnie też perfekcyjne prowadzenie w Veli, które spokojnie można równać ze Szafą na spaxie - a mimo wszystko w Veli nie traci się przy tym komfortu.
Ostatni punkt za Velem to wymieniona połowa silnika i nic do roboty. W szafie czeka mnie wydech i hamulce z tyłu, jeżeli chce ją zostawić.

Na korzyść Szafy przemawiaja tylko cztery rzeczy: sentyment, klimat, skóra i automat...

sami widzicie, że nie jest mi łatwo podjąc tę decyzje :P
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Zostaw Velka. To co napisałeś to bardzo słuszne uwagi - czyli warto zostawić auto bezpieczniejsze lepiej wyposażone i ekonomiczniejsze. Od wygłupów i sentymentów są R5 :)
unikorn

Post autor: unikorn »

No
tommies pisze:Zostaw Velka. To co napisałeś to bardzo słuszne uwagi - czyli warto zostawić auto bezpieczniejsze lepiej wyposażone i ekonomiczniejsze. Od wygłupów i sentymentów są R5 :)
...ja miałem to napisać :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

sam sobie odpowiedziałeś ;-)
carmaker

Post autor: carmaker »

u mnie właśnie też padła decyzja o kupnie vel satisa pierwsze miał byc scenic rx4 lub II grand ale za velą przemawia wyposażenie i wygoda
Rosic

Post autor: Rosic »

Druga wizytacja w PL zakończona sukcesem. No i ta płynąco wygodna podróż. Ach...
Vela się trochę zmieniła :D Ale o tym jak już się obudzę :D Może wieczorem.

[ Dodano: 21 Październik 2010, 00:34 ]
Podczas wizyty w Polsce, oprócz kilku mechanicznych drobiazgów (drążki kierownicze, stabilizator), Velka aka. Jacht została zgodnie z obietnicą wzbogacona o ładne wnętrze.
Nie ma to jak posadzić dupę na mięciutkim i miłym w dotyku byczku :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Maolat

Post autor: Maolat »

bosko to wygląda :D
carmaker

Post autor: carmaker »

gdzie tą skórke kupowałeś w pl czy w uk?I jakie koszty bo 2.2 ciężko kupić w skórach.Pewnie tez bede doposażał auto.
Rosic

Post autor: Rosic »

Kupiłem w PL, ale z Angielskiego auta. Cena - jak dla mnie dość śmieszna - 799zł :D
ODPOWIEDZ