Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

SWAP na 1.7 MPI

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

qbica1988

SWAP na 1.7 MPI

Post autor: qbica1988 »

W mojej renowce mam jeszcze do ogarniecia przewody hamulcowe, paliwowe i wiazke elektryczna i moge sie zaierac za wkladanie silnika i mam pare pytan co jeszcze bede potrzebowal do SWAPu.

Silnik wraz ze skrzynia, alternatorem, chlodnica i komputerem mam z GTE Kabara, półosie tez z GTE, licznik z obrotkiem z GTXa.
Czego jeszcze mi potrzeba zeby to wszystko zagralo wraz z reszta czesci z 1.4 mono?
Czy wiazka glowna i ta od komputera bedzie pasowac z 1.4 mono czy trzeba przerabiac?
Jak sie ma sprawa ukladu paliwowego?
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

Wiązkę musisz mieć z gte. podobno pompa paliwa bedzie za słaba (nie jestem pewien)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

smok ze zbiornika od GTE/GTT
przewody paliwowe chyba też
pompa paliwa też napewno
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

przeowdy paliwowe w oplocie juz czekaja ;)

Z ta wiązką to pewne? Ta od komputera musi byc z GTE, czy glowna wiazka tez?
A tak z ciekawosci czym jakie sa roznice w wiazkach z 1.4 mono lub 1.2 na gazniku od GTE? Napewno bedzie brakowac kablekow do obrotomierza, co jeszcze? Moze udalo by mi sie dorobic to czego brakuje w wiazkach ktore mam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

czytaj trochę forum...
wiązka kabiny albo będzie ok i będzie brakowało tylko wskazań poziomu oleju, płynnego ciśnienia oleju i wskazówki od temperatury, obrotomierz będzie
albo będziesz miał choinkę na desce...
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

Gdyby byl porzadek w tym dziale to bym nie musial zakladac takiego tematu i pytac o takie rzeczy.

Dzieki za info o wiazce :okok:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jak to mówią? jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz :-P
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Wracając do smoka gte/gtt to niekoniecznie ;)
Jeżeli masz pompę paliwa 3barową to w zupełności wystarczy(ja mam i jest ok)
Pozdrawiam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja też śmigałem na smoku 1.4 i było OK, ale koniecznie wymień przewody paliwowe na grubsze... w GTE powrót ma średnicę zasilania 1,4 - możesz go wykorzystać, A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)
vino1986

Post autor: vino1986 »

lodoo pisze:A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)
polecam ale dac w otulince takowa... ja u siebie na zasilanie dalem taka... problem w tym ze ciezko sie ja uklada ale jak jest kanal to nie problem...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ja mialem zasilanie i powrot 8mm aluminiowa tansze niz miedz wytrzymale tak samo :)

pompa paliwowa z 1,4 mono powinan wyrobic bo tez ma 3 bary tak jak pompy 1,7 1,4 gtt


taka pompka nowex w bosch jest droga ale zamienniki sa tanie podejdzie praktycznei kazda zewnetrzna pompa byleby dalo rade zalozyc na nia gumowe przewody :)

filtra paliwa ep90c purflux duza banka


wiazka do ograniecia ale ta 1,4 ma mniejsza ilosc przewodow niz 1,7 gte najlepiej schematy w dlon i porownywac dokladac co brakuje i juz
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

smok z GTT mam juz zamowiony, i przewody paliwowe w stalowym oplocie 8mm, ktore pojda sobie w srodku auta tez juz leza w garazu.
A z ta wiazka to chyba faktycznie zrobie tak jak wasqu pisze, moze sie uda cos wyrzezbic ;)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak cos poszukaj Haynesa do r5 w necie ja gdzies mam w wersji ksiazkowej jeszcze kserowane przez chyba Kabara :D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko :D
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych ;)
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

wsmpw pisze:ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko :D
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych ;)
no to mysle ze nie bedzie az tak zle :) deske tez wyminiam na taka nie z campusa ;)
ODPOWIEDZ