Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

SWAP na 1.7 MPI

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

jjmag

Post autor: jjmag »

jest to główna wiązka od komputera ta która kończy się pod nogami pasażera i obie wtyczki tam się znajdują, kolejne pytanie odnośnie wiązki właśnie tej która idzie od modułu do wiązki pod licznikiem na wiązce gte mam 4 kostki idące do środka pod licznik 2 z nich są pod popielniczką natomiast 2 zostają i jedna z nich jest szara jak ta od stacyjki i do niej pasuje a druga jest czarna. I teraz pytanie czy tę od stacyjki podłączać do niej zamiast tej która idzie z głównej wiązki od bezpieczników i może ktoś pamięta co z tą czarną

[ Dodano: 1 Październik 2012, 18:44 ]
teraz pytanie czy te dwie luźne kostki nie powinny być spięte z kostkami wychodzącymi od wiązki idącej od modułu zapłonowego pod licznik ponieważ tak jak pisałem wcześniej zbywają mi tam dwie luźne kostki a po dokładnych oględzinach 2 z nich idące w wiązce od komputera są męskie a te 2 z pod licznika są żeńskie
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Hmmmm wyglądają jak od stacyjki
jjmag

Post autor: jjmag »

Obrazek

ale druga para identyczna tak jak pisałem idzie z odcinka wiązki od modułu zapłonowego pod licznik różnica jest jedynie taka że kostki przy wiązce głównej do komputera są żeńskie a kostki które pozostają mi pod licznikiem mają wtyk męski patrząc po długości obu kabli wygląda mi na to że powinny być również spięte w okolicach nagrzewnicy
corey16

Post autor: corey16 »

ta czarna wygląda jak wtyczka do wentylatora którą podpina się do pudła
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

obie te wtyczki wpina sie przy pudle, ściągając deske bedziesz je miał od czoła :)
jjmag

Post autor: jjmag »

i właśnie potwierdziłeś tego czego się sam domyślałem wielkie dzięki pod względem mechanicznym się nie obawiałem ale ogarnąć elektrykę przy pierwszym swoim swapie na mpi było lekkim zastanowieniem czy sam podołam
jjmag

Post autor: jjmag »

i ponownie ja a mianowicie mam 2 luźne kostki
1 wychodząca z magicznej kostki pod lampa
Obrazek
Obrazek
2 wychodzaca z głównej wiązki od sterowania silnika
Obrazek
Obrazek

i na koniec prośba o obfotografowanie wszystkich podciśnień oraz przewodów w komorze silnika oczywiście tych wodnych przy podłączeniu do silnika bo nie wiem czy nic nie namieszałem
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

To tylko moja opinia ale tak mi to wyglada:
1. czujnik temperatury od strony grodzi wskazanie na zegarach w glowicy... a nie doczytalem :D kierunkowskaz :)
2. czujnik powietrza przed filtrem powietrza :)
jjmag

Post autor: jjmag »

czekam na jeszcze jakies propzycje, czujnik zasysanego powietrza przed filtrem, czy na odcinku filtr-przepustnica
karo3003

Post autor: karo3003 »

Brak tego czujnika może powodować że zalewa silnik? Czyżbyśmy byli w domu? :cwaniak:
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

no w kompa wpięte jest więc pomaga tylko :D
karo3003

Post autor: karo3003 »

Ogólnie to właśnie jest problem bo samochód odpalał a teraz nie... nie jest podpięta sonda bo nie można znaleźć kostki ani kabli do tego plus niepodłączone te dwie o których pisał wcześniej JJ :zalamka:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Czujnik poziomu oleju? Albo.... taki cymes od regulatora pochłaniacza oparów paliwa czy jak go tam zwał - tez wlasnie 2 piny, ale chyba nie kostka tylko pojedyncze kable...
A silnik 1.7 MPI bez podpiętej sondy gadał nie będzie bo to głównie z niej bierze ustawienia
karo3003

Post autor: karo3003 »

witam po przerwie, kolejne pytanie a propos swapa na 1.7, pojawił się problem z długością półosi, od kompletu z 1.4 niestety nie pasują, można liczyć na jakieś info o wymiarach bo samochód stoi daleko i nie mam jak pomierzyć...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Długość półosi zależy nie od silnika a od typu skrzyni. JB1, JB3, JB5 itp...
ODPOWIEDZ