Strona 1 z 4

SWAP na 1.7 MPI

: 22 sierpnia 2010, 19:44
autor: qbica1988
W mojej renowce mam jeszcze do ogarniecia przewody hamulcowe, paliwowe i wiazke elektryczna i moge sie zaierac za wkladanie silnika i mam pare pytan co jeszcze bede potrzebowal do SWAPu.

Silnik wraz ze skrzynia, alternatorem, chlodnica i komputerem mam z GTE Kabara, półosie tez z GTE, licznik z obrotkiem z GTXa.
Czego jeszcze mi potrzeba zeby to wszystko zagralo wraz z reszta czesci z 1.4 mono?
Czy wiazka glowna i ta od komputera bedzie pasowac z 1.4 mono czy trzeba przerabiac?
Jak sie ma sprawa ukladu paliwowego?

: 22 sierpnia 2010, 21:34
autor: macky
Wiązkę musisz mieć z gte. podobno pompa paliwa bedzie za słaba (nie jestem pewien)

: 22 sierpnia 2010, 21:54
autor: Robcio_GTT
smok ze zbiornika od GTE/GTT
przewody paliwowe chyba też
pompa paliwa też napewno

: 23 sierpnia 2010, 08:47
autor: qbica1988
przeowdy paliwowe w oplocie juz czekaja ;)

Z ta wiązką to pewne? Ta od komputera musi byc z GTE, czy glowna wiazka tez?
A tak z ciekawosci czym jakie sa roznice w wiazkach z 1.4 mono lub 1.2 na gazniku od GTE? Napewno bedzie brakowac kablekow do obrotomierza, co jeszcze? Moze udalo by mi sie dorobic to czego brakuje w wiazkach ktore mam

: 23 sierpnia 2010, 09:55
autor: lodoo
czytaj trochę forum...
wiązka kabiny albo będzie ok i będzie brakowało tylko wskazań poziomu oleju, płynnego ciśnienia oleju i wskazówki od temperatury, obrotomierz będzie
albo będziesz miał choinkę na desce...

: 23 sierpnia 2010, 12:09
autor: qbica1988
Gdyby byl porzadek w tym dziale to bym nie musial zakladac takiego tematu i pytac o takie rzeczy.

Dzieki za info o wiazce :okok:

: 24 sierpnia 2010, 09:46
autor: lodoo
jak to mówią? jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz :-P

: 24 sierpnia 2010, 16:40
autor: maciek od iwony
Wracając do smoka gte/gtt to niekoniecznie ;)
Jeżeli masz pompę paliwa 3barową to w zupełności wystarczy(ja mam i jest ok)
Pozdrawiam

: 25 sierpnia 2010, 07:57
autor: lodoo
ja też śmigałem na smoku 1.4 i było OK, ale koniecznie wymień przewody paliwowe na grubsze... w GTE powrót ma średnicę zasilania 1,4 - możesz go wykorzystać, A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)

: 25 sierpnia 2010, 09:13
autor: vino1986
lodoo pisze:A na zasilanie dać 8mm (np rurka miedziana od instalacji gazowych)
polecam ale dac w otulince takowa... ja u siebie na zasilanie dalem taka... problem w tym ze ciezko sie ja uklada ale jak jest kanal to nie problem...

: 25 sierpnia 2010, 12:32
autor: -=wasq=-
ja mialem zasilanie i powrot 8mm aluminiowa tansze niz miedz wytrzymale tak samo :)

pompa paliwowa z 1,4 mono powinan wyrobic bo tez ma 3 bary tak jak pompy 1,7 1,4 gtt


taka pompka nowex w bosch jest droga ale zamienniki sa tanie podejdzie praktycznei kazda zewnetrzna pompa byleby dalo rade zalozyc na nia gumowe przewody :)

filtra paliwa ep90c purflux duza banka


wiazka do ograniecia ale ta 1,4 ma mniejsza ilosc przewodow niz 1,7 gte najlepiej schematy w dlon i porownywac dokladac co brakuje i juz

: 26 sierpnia 2010, 08:18
autor: qbica1988
smok z GTT mam juz zamowiony, i przewody paliwowe w stalowym oplocie 8mm, ktore pojda sobie w srodku auta tez juz leza w garazu.
A z ta wiazka to chyba faktycznie zrobie tak jak wasqu pisze, moze sie uda cos wyrzezbic ;)

: 26 sierpnia 2010, 13:34
autor: -=wasq=-
jak cos poszukaj Haynesa do r5 w necie ja gdzies mam w wersji ksiazkowej jeszcze kserowane przez chyba Kabara :D

: 26 sierpnia 2010, 18:13
autor: wsmpw
ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko :D
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych ;)

: 26 sierpnia 2010, 22:00
autor: qbica1988
wsmpw pisze:ja mam wszystko od 1.1 ale deska nie campus ale ta szersza ale i tak bida a mam wszystko :D
wszystko da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych ;)
no to mysle ze nie bedzie az tak zle :) deske tez wyminiam na taka nie z campusa ;)