Strona 2 z 4

: 6 września 2010, 23:44
autor: b.pawelek
wygląda swap z 1237 na 1.7, gdzie oba silniki są na monowtrysku?
Trzeba wymienić:
-jakiś kawałek wiązki? (ten z komory)
-pompe paliwa?
-przewody?
- komputer rozumiem, że z nowego silnika (1.7)?

Liczyłem, że taka zamiana silnika gdzie oba są na monowtrysku będzie sporo łatwiejsza, ale jestem ciekaw jak to by wyglądało.

: 7 września 2010, 19:06
autor: vino1986
poczytaj forum duzo bylo na ten temat... a i foty chlopaki wstawiali ;P

: 7 września 2010, 19:21
autor: maciek od iwony
b.pawelek pisze:jakiś kawałek wiązki? (ten z komory)
-wiązka od 1,7
b.pawelek pisze:-pompe paliwa?
-jeżeli masz 3 barową to w zupełności wystarczy
b.pawelek pisze:przewody?
-10 zasilanie,8 powrót
- komputer rozumiem, że z nowego silnika (1.7)?
-tak jest
Ponadto:którąś łapę silnika(doczytaj bo nie pamiętam dokładnie),wydech do przeróbki,uczulam na chłodzenie,dobrze by było aby skrzynia była JB3 co się wiąże ze zmianą półosi,nie wiem jaki moduł jest w 1,2 więc o tym też trzeba pomyśleć
To chyba tyle.Powodzenia

: 18 listopada 2010, 00:17
autor: qbica1988
ma ktoś jakis schemat podpiecia podcisnien z GTE?

: 27 sierpnia 2012, 18:41
autor: jjmag
podpinam się pod temat czy maglownica jest mocowana do sanek a jeśli tak czy pasują później idealnie mocowania do sanek z clio

: 27 sierpnia 2012, 20:14
autor: tommies
tak
sanki z clio maja 2 zasadnicze różnice - wymagają grubszych gum na drążku stabilizatora (zaleta) oraz nawiercenia-przesunięcia 1 otworu z przodu mocującego sanki

: 28 września 2012, 18:23
autor: jjmag
pare pytań ciąg dalszy a mianowicie dokładnie chodzi mi o sprzęgło czy flansza w tarczy sprzęgłowej przy silniku 1,7 ma tą wystająca częścią wchodzić do wewnątrz koła zamachowego czy w kierunku docisku bo coś mi nie bangla

: 28 września 2012, 19:41
autor: kabar
Pasuje tylko w jedną stronę :)

: 28 września 2012, 20:24
autor: carmaker
hehe normalnie uwielbiam admina z odpowiedziami :lol: to jak z maglownicą z clio : "ja miałem z clio" czasem zastanawiam sie czemu słuzy to forum.Jeśli ktoś zadaje pytanie to dostaje odpowiedz na zasadzie wiem ale nie powiem lub poszukaj na forum...Kabar z całym szacunkiem czy tak to powinno sie odbywać?Jestem tu z racji powrotu do r5 i kontaktu z innymi użytkownikami tego nietuzinkowego auta ,jest Was tu paru którzy zjedli zęby na r5.Niewiem czemu to tak działa... pisząc na PW do Mariusza (mario-s) zawsze otrzymuje wyczerpujące odpowiedzi gdzie zaznaczam robi to bezinteresownie poświecając czas na zadawane (pewnie dla osoby mającej taką wiedze) "bezsensowne" pytania.Myśle że niema ochoty pisać tego normalnie żeby nie uszczknąć forumowej krytyki...a bo ta klatka nietaka a bo coś tam z paliwem...w dziale gtt-modyfikacje niema nic sensownego poza pytaniami robcia-gtt i odpowiedziami Mariusza.W dobie dzisiejszej techniki obsługa zwykłego r5 pozostaje na możliwościach wypowiedzi specjalistów od 125p.FAQ do r5 gtt pozostaje w jakiejś fazie snu/koszmaru mechanicznego a to piękna prosta konstrukcja (pomijając gaznik i jego przypadłości) prawdziwa czysta mechanika bez często zawodnej elektronik pozostaje bez opisui.Na forach gb nikt sie nie czai można sie dowiedzieć wielu ciekawostek - pozostaje bariera językowa czasem w sprawach technicznych zawiła.Czy można by bardziej tak?Czy własne doświadczenia to temat tabu?Czasem nie dziwie się osoba przedstawia tylko auto przed i po remocie .Aby nie wystawić sie na krytyke...Kończe ten przydługawy wywód mając nadzieje iż osiągnie on zamierzony cel.
Re5pect

: 29 września 2012, 05:46
autor: jjmag
to że pasuje w jędną stronę to zauważyłem ale wolę się upewnić niż jeszcze raz wszystko wyciągać

: 29 września 2012, 06:53
autor: kabar
jjmag pisze:to że pasuje w jędną stronę to zauważyłem ale wolę się upewnić niż jeszcze raz wszystko wyciągać
Musiałbym zobaczyć jak to wygląda żeby sobie przypomnieć ale na pewno da się tylko w jedną stronę założyć.

Co się dzieje że nie jesteś pewien?
Może zrób jakieś zdjęcie.

: 29 września 2012, 08:36
autor: jjmag
chodzi mi o to że zazwyczaj wszystkie tarcze sprzegłowe przy montażu wystają wypustką w której znajduje się frez na zewnątrz a a w przypadku 1,7 chcąc założyć tak jak to w innych jest zazwyczaj montowane sprężynki opierają się na śrubach koła zamachowego i nie dociska tarczy do koła

dobra temat rozwiązany okazało się że mam 5 różnych kompletów tarcz wraz z dociskami od opli i innych szmelcwagenów pasujących plug&pley na otwory jak i również średnicowo tarcze jedyną różnicą była liczba i średnica frezów w tarczy sprzęgłowej a to co powinno być założone leżało sobie spokojnie pod wiązką w koszyku wraz z resztą części typu rozrusznik altek itp także jak mawiał mój znajomy pośpiech jest wskazany do łapania pcheł ale mam wolne do poniedziałku więc nadrabiam zaległości

: 29 września 2012, 21:13
autor: karo3003
jjmag pisze:mam wolne do poniedziałku więc nadrabiam zaległości
cieszy mnie to ;)

: 30 września 2012, 17:00
autor: jjmag
teraz tak mam kolejne pytanie na focie mamy dwie kostki z głównej wiązki od strony komputera gdzie to podpiąć bo z poprzedniej wiązki też były luzem

Obrazek
Obrazek

: 30 września 2012, 17:47
autor: qbica1988
musial bym widziec calość z czego to idzie. ta szara wtyczka jest taka jak ta co idzie do stacyjki?