Strona 3 z 4

: 30 września 2012, 17:57
autor: jjmag
jest to główna wiązka od komputera ta która kończy się pod nogami pasażera i obie wtyczki tam się znajdują, kolejne pytanie odnośnie wiązki właśnie tej która idzie od modułu do wiązki pod licznikiem na wiązce gte mam 4 kostki idące do środka pod licznik 2 z nich są pod popielniczką natomiast 2 zostają i jedna z nich jest szara jak ta od stacyjki i do niej pasuje a druga jest czarna. I teraz pytanie czy tę od stacyjki podłączać do niej zamiast tej która idzie z głównej wiązki od bezpieczników i może ktoś pamięta co z tą czarną

[ Dodano: 1 Październik 2012, 18:44 ]
teraz pytanie czy te dwie luźne kostki nie powinny być spięte z kostkami wychodzącymi od wiązki idącej od modułu zapłonowego pod licznik ponieważ tak jak pisałem wcześniej zbywają mi tam dwie luźne kostki a po dokładnych oględzinach 2 z nich idące w wiązce od komputera są męskie a te 2 z pod licznika są żeńskie

: 2 października 2012, 20:09
autor: tommies
Hmmmm wyglądają jak od stacyjki

: 3 października 2012, 08:15
autor: jjmag
Obrazek

ale druga para identyczna tak jak pisałem idzie z odcinka wiązki od modułu zapłonowego pod licznik różnica jest jedynie taka że kostki przy wiązce głównej do komputera są żeńskie a kostki które pozostają mi pod licznikiem mają wtyk męski patrząc po długości obu kabli wygląda mi na to że powinny być również spięte w okolicach nagrzewnicy

: 3 października 2012, 09:11
autor: corey16
ta czarna wygląda jak wtyczka do wentylatora którą podpina się do pudła

: 3 października 2012, 10:39
autor: Jackal
obie te wtyczki wpina sie przy pudle, ściągając deske bedziesz je miał od czoła :)

: 3 października 2012, 12:20
autor: jjmag
i właśnie potwierdziłeś tego czego się sam domyślałem wielkie dzięki pod względem mechanicznym się nie obawiałem ale ogarnąć elektrykę przy pierwszym swoim swapie na mpi było lekkim zastanowieniem czy sam podołam

: 29 stycznia 2013, 18:39
autor: jjmag
i ponownie ja a mianowicie mam 2 luźne kostki
1 wychodząca z magicznej kostki pod lampa
Obrazek
Obrazek
2 wychodzaca z głównej wiązki od sterowania silnika
Obrazek
Obrazek

i na koniec prośba o obfotografowanie wszystkich podciśnień oraz przewodów w komorze silnika oczywiście tych wodnych przy podłączeniu do silnika bo nie wiem czy nic nie namieszałem

: 29 stycznia 2013, 19:12
autor: Hawi
To tylko moja opinia ale tak mi to wyglada:
1. czujnik temperatury od strony grodzi wskazanie na zegarach w glowicy... a nie doczytalem :D kierunkowskaz :)
2. czujnik powietrza przed filtrem powietrza :)

: 29 stycznia 2013, 19:45
autor: jjmag
czekam na jeszcze jakies propzycje, czujnik zasysanego powietrza przed filtrem, czy na odcinku filtr-przepustnica

: 29 stycznia 2013, 20:06
autor: karo3003
Brak tego czujnika może powodować że zalewa silnik? Czyżbyśmy byli w domu? :cwaniak:

: 29 stycznia 2013, 20:20
autor: Hawi
no w kompa wpięte jest więc pomaga tylko :D

: 29 stycznia 2013, 20:37
autor: karo3003
Ogólnie to właśnie jest problem bo samochód odpalał a teraz nie... nie jest podpięta sonda bo nie można znaleźć kostki ani kabli do tego plus niepodłączone te dwie o których pisał wcześniej JJ :zalamka:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

: 29 stycznia 2013, 23:10
autor: tommies
Czujnik poziomu oleju? Albo.... taki cymes od regulatora pochłaniacza oparów paliwa czy jak go tam zwał - tez wlasnie 2 piny, ale chyba nie kostka tylko pojedyncze kable...
A silnik 1.7 MPI bez podpiętej sondy gadał nie będzie bo to głównie z niej bierze ustawienia

: 20 sierpnia 2013, 15:12
autor: karo3003
witam po przerwie, kolejne pytanie a propos swapa na 1.7, pojawił się problem z długością półosi, od kompletu z 1.4 niestety nie pasują, można liczyć na jakieś info o wymiarach bo samochód stoi daleko i nie mam jak pomierzyć...

: 20 sierpnia 2013, 15:16
autor: kabar
Długość półosi zależy nie od silnika a od typu skrzyni. JB1, JB3, JB5 itp...