Strona 1 z 1
klatka z alpy
: 7 września 2010, 09:55
autor: carmaker
jak myślicie czy do super 5 wejdzie "trzepak" od alpiny?
: 7 września 2010, 19:12
autor: vino1986
a masz takowy
mnie sie wydaje ze inna konstrukcja... jeszcze jedno nie wiem jak w super ale w alpie skrecana jest klatka bodajrze 4 srobami i 12 do budy...
: 8 września 2010, 00:58
autor: carmaker
mam takową do kupienia ,pisze bo może ktoś próbował zaadoptować pozostaje wypożyczyć i spróbować skręcić w środku.Jeśli wpasuje sie w obrys wewnętrzny karoseri to bedzie ok
: 8 września 2010, 18:51
autor: vino1986
a czy to jest na cala bude czy tak jak w alpach wystepowalo jest to polklatka tylko na czesc tylna
: 8 września 2010, 19:24
autor: carmaker
połówka
: 8 września 2010, 19:45
autor: guma
pożyczę ci na próbę
: 8 września 2010, 19:53
autor: carmaker
to poprosze Konrada bo on śmiga często zakopane-białka żeby przywiózł to przymierzymy jak nie wejdzie to ci odwiezie.A jak tam postępy z alpiną?
: 9 września 2010, 19:36
autor: vino1986
Matter oryginalny czy na wzor robiona
postepy u mnie czy u gumy
: 9 września 2010, 20:10
autor: carmaker
Klatka przymierzona.Pałąk główny pasuje idealnie tylna część wchodzi bez problemu.Jedyna kwestia to przerobienie mocowania.W tej konkretnej klatce z wiśniowej alpy z allegro którą kupił GUMA brakuje tylnej stopki z kawałkiem rury więc przeróbka nie będzie profanacją bo dostanie nowe życie
gdybym miał budować klatke od podstaw to już pewnie zdecydowałbym sie na rozbudowaną dwa kubły goła podłoga itd ale plan zakładał samochód cywilny więc pozostanie czerwona wykładzina i tylna kanapa a klatka będzie miłym akcentem.
vino1986 pisze:Matter oryginalny czy na wzor robiona
ori matter nawet zachowały sie pianki z nadrukiem i ori naklejka homologacyjna TUV (pisze r5 alpine turbo od 82r
przy kontrolach nawiedzonych policjantów antytuningowców)znawcami piątek to chyba nie sa żeby wiedzieć co r5 a co super 5
vino1986 pisze:postepy u mnie czy u gumy
u jednego i drugiego
do sławka mam 15km więc moge nawiedzić a u ciebie cisza coś
witajcie koledzy
: 12 września 2010, 15:02
autor: guma
no widzę że klatka pasuje to dobrze ja tylne zawieszenie przywiozłem z tulejowania i fajnie to wyszło a amorki za tydzień do zabrania od Lewadowskiego a u was jak tam postępy .
: 12 września 2010, 17:20
autor: vino1986
u mnie cisza na planie... problemy z hamulcami tylko... bede robil to w tym tygodniu bo dopiero wczoraj z Wroclawia po prawie 2 tygodniach wrocilem... no i pare duperelek... Guma a Ty rozbierasz ta czerwona alpine na czesci czy nie
a Ty tulejowales przednie zawieszenie i tylne
bo z przodem nie mialem problemow z tulejkami ale do tylu nie moglem znalesc i osbie narazie odpuscilem...
PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych
: 12 września 2010, 17:56
autor: carmaker
vino1986 pisze:PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych
mamy takiego pana "doktora" Lewandowskiego w Zakopanem mechanik od zawieszeń starszej daty który potrafi sie pobawić na tokarkach frezarkach itd elementy regenerowane przez niego służą zazwyczaj dłużej niż nowe markowe pamiętam jak robił mi sworznie i końcówki drążków do 205gti to były tak ciasno spasowane że strasznie ciężko chodziły w palcach.Amorki też regeneruje a na życzenie utwardza
: 12 września 2010, 17:57
autor: vino1986
a drogie takie zabiegi
no hej
: 12 września 2010, 20:55
autor: guma
amorki jak odbiorę to ci powiem bo z Panem. Lew.jest ciezka sprawa bo Jest bardzo dobry szpec tylko starszy Pan i wymaga .czyste, i musisz być cierpliwy bo jak sie spieszysz to zadrzwi i dowidzenia.tak wiec czekam cierpliwie .Jak widzi się wam ta babcia z Warszawy.jakbym Ją kupił to pare rzeczy bede miał do sprzedania