Strona 1 z 1

klatka z alpy

: 7 września 2010, 09:55
autor: carmaker
jak myślicie czy do super 5 wejdzie "trzepak" od alpiny?

: 7 września 2010, 19:12
autor: vino1986
a masz takowy :?: mnie sie wydaje ze inna konstrukcja... jeszcze jedno nie wiem jak w super ale w alpie skrecana jest klatka bodajrze 4 srobami i 12 do budy...

: 8 września 2010, 00:58
autor: carmaker
mam takową do kupienia ,pisze bo może ktoś próbował zaadoptować pozostaje wypożyczyć i spróbować skręcić w środku.Jeśli wpasuje sie w obrys wewnętrzny karoseri to bedzie ok

: 8 września 2010, 18:51
autor: vino1986
a czy to jest na cala bude czy tak jak w alpach wystepowalo jest to polklatka tylko na czesc tylna :?:

: 8 września 2010, 19:24
autor: carmaker
połówka

: 8 września 2010, 19:45
autor: guma
pożyczę ci na próbę

: 8 września 2010, 19:53
autor: carmaker
to poprosze Konrada bo on śmiga często zakopane-białka żeby przywiózł to przymierzymy jak nie wejdzie to ci odwiezie.A jak tam postępy z alpiną?

: 9 września 2010, 19:36
autor: vino1986
Matter oryginalny czy na wzor robiona :?:

postepy u mnie czy u gumy :?: ;P

: 9 września 2010, 20:10
autor: carmaker
Klatka przymierzona.Pałąk główny pasuje idealnie tylna część wchodzi bez problemu.Jedyna kwestia to przerobienie mocowania.W tej konkretnej klatce z wiśniowej alpy z allegro którą kupił GUMA brakuje tylnej stopki z kawałkiem rury więc przeróbka nie będzie profanacją bo dostanie nowe życie :] gdybym miał budować klatke od podstaw to już pewnie zdecydowałbym sie na rozbudowaną dwa kubły goła podłoga itd ale plan zakładał samochód cywilny więc pozostanie czerwona wykładzina i tylna kanapa a klatka będzie miłym akcentem.
vino1986 pisze:Matter oryginalny czy na wzor robiona
ori matter nawet zachowały sie pianki z nadrukiem i ori naklejka homologacyjna TUV (pisze r5 alpine turbo od 82r luzik przy kontrolach nawiedzonych policjantów antytuningowców)znawcami piątek to chyba nie sa żeby wiedzieć co r5 a co super 5
vino1986 pisze:postepy u mnie czy u gumy
u jednego i drugiego :) do sławka mam 15km więc moge nawiedzić a u ciebie cisza coś

witajcie koledzy

: 12 września 2010, 15:02
autor: guma
no widzę że klatka pasuje to dobrze ja tylne zawieszenie przywiozłem z tulejowania i fajnie to wyszło a amorki za tydzień do zabrania od Lewadowskiego a u was jak tam postępy .

: 12 września 2010, 17:20
autor: vino1986
u mnie cisza na planie... problemy z hamulcami tylko... bede robil to w tym tygodniu bo dopiero wczoraj z Wroclawia po prawie 2 tygodniach wrocilem... no i pare duperelek... Guma a Ty rozbierasz ta czerwona alpine na czesci czy nie :?:
a Ty tulejowales przednie zawieszenie i tylne :?: bo z przodem nie mialem problemow z tulejkami ale do tylu nie moglem znalesc i osbie narazie odpuscilem...

PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych :)

: 12 września 2010, 17:56
autor: carmaker
vino1986 pisze:PS przyznaj sie jeszcze gdzie amorki nabyles i jakie konkretnie bo Rycho35 i Zbyszek szukaja takowych
mamy takiego pana "doktora" Lewandowskiego w Zakopanem mechanik od zawieszeń starszej daty który potrafi sie pobawić na tokarkach frezarkach itd elementy regenerowane przez niego służą zazwyczaj dłużej niż nowe markowe pamiętam jak robił mi sworznie i końcówki drążków do 205gti to były tak ciasno spasowane że strasznie ciężko chodziły w palcach.Amorki też regeneruje a na życzenie utwardza

: 12 września 2010, 17:57
autor: vino1986
a drogie takie zabiegi :?:

no hej

: 12 września 2010, 20:55
autor: guma
amorki jak odbiorę to ci powiem bo z Panem. Lew.jest ciezka sprawa bo Jest bardzo dobry szpec tylko starszy Pan i wymaga .czyste, i musisz być cierpliwy bo jak sie spieszysz to zadrzwi i dowidzenia.tak wiec czekam cierpliwie .Jak widzi się wam ta babcia z Warszawy.jakbym Ją kupił to pare rzeczy bede miał do sprzedania