Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
proszę skorygować moją wiedzę odnośnie różnic w przednim zawieszeniu między ph. 1 a 2.
w fazie 1 amortyzatory miały otwory mocujące do zwrotnicy równoległe do osi amortyzatora natomiast górne mocowanie kolumny do kielicha miało otwór centralnie na środku.
w fazie 2 otwory mocujące amortyzator do zwrotnicy skośne (nierównoległe do osi ) zaś talerzyki mocowania do nadwozie z otworem nie na środku (asymetrycznym)
Małe sprostowanie.
Zwrotnice są takie jak przy prostym mocowaniu. To amortyzator ma mocowanie skośne ale z rozstawem śrub pod proste mocowanie. No i na górze jest oczywiście inne.
Osobiście uważam, że przednie zawieszenie w Ph2 jest nieco lepsze.
no właśnie
bezskutecznie poszukuję górnego mocowania amortyzatora ph. II do nadwozia(takie tłoczone talerzyki z przesuniętym otworem na amortyzator i dwoma otworami na śruby mocujące do nadwozia)
może ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie.