Strona 2 z 2

: 27 stycznia 2013, 19:03
autor: -=wasq=-
serrwieprzu pisze:znaczy to coś w którym idzie przewód paliwowy ...

i czasami konczy sie tak

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9qxYg1eQhMo[/youtube]

: 21 października 2015, 20:20
autor: amer
proszę skorygować moją wiedzę odnośnie różnic w przednim zawieszeniu między ph. 1 a 2.
w fazie 1 amortyzatory miały otwory mocujące do zwrotnicy równoległe do osi amortyzatora natomiast górne mocowanie kolumny do kielicha miało otwór centralnie na środku.

w fazie 2 otwory mocujące amortyzator do zwrotnicy skośne (nierównoległe do osi ) zaś talerzyki mocowania do nadwozie z otworem nie na środku (asymetrycznym)

czy zwrotnice też były różne?

: 22 października 2015, 08:58
autor: Hawi
TAK, górne mocowanie zwrotnicy było skośne... czasami w 1,1 były właśnie skośne zwrotnice...

Ogólnie zawias GTT PH1 oraz GTE to samo - GTT PH2 skośne...

: 27 października 2015, 15:43
autor: tommies
Małe sprostowanie.
Zwrotnice są takie jak przy prostym mocowaniu. To amortyzator ma mocowanie skośne ale z rozstawem śrub pod proste mocowanie. No i na górze jest oczywiście inne.
Osobiście uważam, że przednie zawieszenie w Ph2 jest nieco lepsze.

: 28 października 2015, 09:11
autor: Hawi
No i wszystko jasne...mogłem pomieszać ;)

Są większe i mądrzejsze ode mnie głowy na tym forum ;)

: 24 listopada 2015, 22:32
autor: amer
no właśnie
bezskutecznie poszukuję górnego mocowania amortyzatora ph. II do nadwozia(takie tłoczone talerzyki z przesuniętym otworem na amortyzator i dwoma otworami na śruby mocujące do nadwozia)
może ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie.

: 24 listopada 2015, 22:44
autor: TQT
To daj ogłoszenie w dziale - Kupię :)