Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
O panie taka jak moja tylko ja mam nr 176 no i jeszcze ta oryginalna a moja już od oryginału deko odjechała.Zastanawiam się tylko co autor miał na myśli wiercąc te otwory w obudowie filtra powietrza?
Tkwi już dość długo na allegro. Ogólnie ładne auto, ale za taką cenę nie przypuszczam aby się sprzedała. Za 22 tys od 15-letniego auta oczekiwał bym naprawdę igiełki, a ta raczej taka nie jest - farfocle na prawym progu, tył też jakiś taki...
A Grand Prix poza innym kolorem tapicerki i jakimiś detalikami z których tabliczka z numerem jest najważniejsza właściwie niczym nie różni się od zwykłej 16.
Coś jak Raider w R5.
Gdyby to choć Williams był.
A jak ktoś chce innego GrandPrixa to prosze za 3500 z Warszawy - Kabar zna to auto. http://moto.allegro.pl/renault-clio-1-8-16v-i1374622881.html
Bardzo ładna a cena z kosmosu.Moja 16s sprowadzona z belgii po opłatach wyszła 8k autko z przebiegiem ~120tys udokumentowane w książce serwisowej na brembo maxach ,ebc green stuff ,sprężynach eibacha i wydechu devila.Wyglądała jak ta na aukcji no może nie zawsze bo raczej jeżdziłem a nie spędzałem czasu na myjni.Trafnie to Kabar określił:w tej cenie to ciekawostka ...
Po prostu niektórzy myślą że odzyskają "każdą" zainwestowana złotówkę w auto , ale tak się nie da bo wtedy auta by drożały a nie taniały, oprócz klasyków które zyskują na cenie z każdym rokiem
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679
Z tym zyskiwaniem klasyków, to też sprawa dyskusyjna. Wystarczy pomyśleć ile trzeba środków aby po pierwsze doprowadzić do znakomitego stanu , a po drugie aby ten stan utrzymać.
Są po prostu ludzie którym to sprawia frajdę i tyle, bo o zysku mowy być nie może.
Tomku i tu się nie zgodzę ostatnio szykowałem dla gościa nadwozie pontiaca gto z 67r piaskowanie nadwozia koła z uzupełnieniem ubytków z pospawaniem i cynowaniem do tego konserwacja całego nadwozia i pomalowanie podkładem oraz transport z niemiec do polski i z powrotem wyniosły gościa 10 koła wartość tego auta u gebelsa zaczyna sie od 10 koła ale ojro do renowacji
Mam znajomego w Katowicach który zajmuje się takimi rzeczami i za zrobienie budy ale bez lakieru też bierze ok. 10 tys.
Czyli spawanie, piaskowanie, zabezpieczenie, podwozie na gotowo itp.