Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Uszczelka pod głowicą?? 1.4 C3J

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Uszczelka pod głowicą?? 1.4 C3J

Post autor: egonn87 »

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że kapie mi z rury wydechowej, wczoraj po przejechaniu 30 km też był taki objaw, oprócz tego przejadę ze 4 km przy - 15 st. cel. i mam saunę w aucie, ale w sumie nie zauważyłem żeby auto się jakoś szczególnie przegrzewało... no jest te 90 stopni. Płynu chyba troszeczkę ubywa, ale jeszcze nei jestem pewien z jakiego powodu, bo bardzo czuję nagrzewnicę jak włączam ogrzewanie w aucie... Doradźcie coś w sprawie uszczelki pod głową, bo nie znam się tak bardzo na tym....
jjmag

Post autor: jjmag »

a masz go z gazoliną czy bez bo jeśli z gazoliną to muszę cię zmartwić że to standard, druga opcja jest taka że przy obecnych temperaturach coś takiego jak skraplanie będzie się odbywać w tłumiku w momencie stygnięcia więc to tez w miarę normalne
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Bez gazu... właśnie się zastanawiałem czy to normalne jest czy tez nie :lol: Z fizyki z ledwością miałem trójczyny w szkole :P Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....
vino1986

Post autor: vino1986 »

jak uszczelka to mozna sprawdzic tez po spalinach... jezeli maja slodkawy posmak to przy plynie chlodzacym uszczelka siedzi na bank... nie wstydz sie i skosztuj co wydala z rury ;P mozna tez sprawdzic sciskajac gorny waz gumowy co do chlodnicy dochodzi czy wraz ze wzrostem obrotow znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

vino1986 pisze: znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...
tak to tez moze być przy zamulonej chłodnicy
egonn87 pisze:Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....
może to termostat jest cały czas otwarty i dlatego to tak długo trwa
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Nie sprawdzałem tak, ale w każdym razie ten przewód musiałem mocno dokręcać przy termostacie, bo troszke ciekło i to dało mi do myślenia.... ale teraz już tam nic nie cieknie....
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Podepnę się tutaj z głupim pytanie, żeby nie tworzyć nowego bezsensownego wątku.
Jaki rozmiar TORXa jest potrzebny do przykręcenia głowicy w C3J? Chcę dociągnąć nieco czapkę, bo chyba wciąga trochę płynu chłodniczego.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc, gdyż będę to robił w niedzielę, a najbliższy sklep z kluczami mam 20km od garażu więc chciałbym wcześniej się zaopatrzyć.
Nasadki których dotychczas używałem gdzieś zapodziałem :[
Karol

Post autor: Karol »

c3j nie ma skręcanej głowicy na torxy
chyba ze coś mi sie pojebało ale nic nie pilę jeszcze wiec chyba mowie dobrze :D :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

19 albo 17 klucz nasadowy
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

eeee No byłem przekonany, że jednak torx. Widocznie z Capri mi się pomyliło, bo tam mam Torxa:)
carmaker

Post autor: carmaker »

17ka
vino1986

Post autor: vino1986 »

a dynamometr posiada :?: :P
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

letko:)
carmaker

Post autor: carmaker »

ja dociągałem głowę bez dynanometra robiłem to co prawda na 3 razy raz przy założeniu drugi raz po pierwszym odpaleniu a trzeci z regulacją zaworów po 100km. Trzy razy zagotowałem płyn na starej chłodnicy to sie rozszczelniła pompa cieczy a uszczelka ma się dobrze :]
ODPOWIEDZ