Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

SCIROCCO Mk2 Scala by Stifler

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

stiflersrt

SCIROCCO Mk2 Scala by Stifler

Post autor: stiflersrt »

Model : Sirocco Mk2 Scala
Rocznik : 1989
Silnik : 1.6 LPG

Mody z zewnątrz :
- szeroki grill z Passata B2
- gwint MTS Technik (można też zaliczyć do wyglądu w sumie ;) )
- wyleczony pas przedni i podszybie
- ATS Cup 15x7J
- maska i dach w czarnym macie (dojdzie jeszcze klapa bagażnika)

Mody pod maską :
- przede wszystkim porządek, co w tym aucie jest dużym modem :P
- wyczyszczony i wyregulowany Pierburg 2E

Plany :
- ciekawsze ospojlerowanie
- zmiana koloru
- dobre koło
- może w przyszłym roku swap na ABF (2.0 16v), albo KR(1.8 16v)

i więcej mu nie trzeba moim zdaniem

Początkowo auto zaniedbane, jak cholera... Brudne, środek w opłakanym stanie, skrzynia do wymiany, tylna belka krzywa, zawieszenia praktycznie brak, tak było wybite, wszędzie luzy, w baku rdzy co nie miara, chodził tylko na gazie, pod maską burdel roku po prostu... i tak małymi krokami do przodu wszystko idzie...

Foto jeszcze u poprzedniego właściciela :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Znalazłem na szrocie za 50 zł skrzynię 4t w ludzkim stanie, więc problem zmiany biegów usunięty
Obrazek

Tutaj popaprany środek, który ostatecznie wyleci za jakiś czas...
Obrazek

Mniej więcej w całej okazałości...zaniedbany trup ;)
Obrazek

ATS po doprowadzeniu do kultury
Obrazek

Tutaj zabawki do bagażnika, żeby milej się jechało...
Obrazek

Prezent na zimę
Obrazek

Tu mamy go w trakcie ostatniego dłubania, czyli konserwacja nadkoli, leczenie podszybia i pasa przedniego zanim będzie za późno ;)
Obrazek

A tu mój faworyt, jeśli chodzi o zaniedbanie auta... Pozdrawiam poprzedniego właściciela ;)
Obrazek

A teraz sama słodycz, czyli moc prezentów!
Obrazek

Na dniach cyknę jakąś sesyjkę małą, jak to leży na gwincie i 13". Co prawda zimówki kupiłem 14, ale muszę dorwać dystanse na przód, bo trze o gwint... :/ Oprócz tego wyprana tapicerka (w końcu biała ;) ), audio polepione, szeroki grill wpadł, maska i dach w czarnym macie, na dniach dojdzie do tego klapa bagażnika.
vino1986

Post autor: vino1986 »

pasek rozrzadu miodzio :)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Noo, gratulacje dla poprzedniego właściciela... :szok: Widzę, że "ramę" masz zawsze pod ręką... :] Ogólnie ja akurat mało spotykam naprawdę zadbanych scirocco... Kolega Ś.P. miał najmocniejszą wersję tego fałweja. Niestety pewnego feralnego poranka uderzył w drzewo na zakręcie... Nie wiem... on tam miał chyba turbo??? Dobrze mówię?? Były takie?
stiflersrt

Post autor: stiflersrt »

najmocniejsze były 1.8 16V (139 KM), turbo nie występowało... Roboty faktycznie mam przy tym trochę, aczkolwiek uważam, że w porównaniu do stanu początkowego.. jest to zupełnie inny samochód ;)
Qucor

Post autor: Qucor »

Piękne jest :okok:

Jedyny z Vwejów który się mi podoba :szok:

Działaj z nim i opisuj bo ciekaw jestem co z niego wyrośnie :okok:
vino1986

Post autor: vino1986 »

ABF i KR to praktycznie poza pojemnoscia to sie chyba moca nie roznia :?: i czy jeden i drugi meczaniczny wtrysk :?:
stiflersrt

Post autor: stiflersrt »

Szczerze powiem, ze co do wtrysku to się niezbyt dobrze orientuję, ale KR na mechanicznym na 99% był, a w ABF już normalny wielopunktowy był z tego, co kojarzę. Może ktoś z okolic na sesyjkę chętny? ;)
carmaker

Post autor: carmaker »

może szpecem od vw nie jestem ale z tego co pamietam to kr był na jetronic-u a abf na elektronicznym zupełnie inna głowa bardzo podatna na porting kanałów, fabrycznie 150KM pierwszy leciał w m.in gofach II generacji a ABF już w trójkach
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

carmaker pisze:ABF już w trójkach
A z tego co ja kojarzę, to najpierw w Passatach :P
stiflersrt

Post autor: stiflersrt »

Dokładnie tak... Chociaż nie powiem, bo kusi mnie strasznie opcja kupna zwykłego JH, czyli 1.8 8v 90 km i doprowadzenie go do stanu idealnego, po czym delikatne mody i myślę, że osiągi nie gorsze by były, niż na zajechanym KR... Ale to takie tam przemyślenia... Czas pokaże, co z tego wyjdzie...
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Moim zdaniem lepszy byłby EG, oryginalny GTI z golfa I, 1.6 8V (110KM).
Tylko pewnie takiego to teraz szuka ze świecą :mysli:
vino1986

Post autor: vino1986 »

a ja mysle ze KR jak w dobrym stanie to najlepsze rozwiazanie...
stiflersrt

Post autor: stiflersrt »

o motorze z GTI mk1 nie ma co marzyć ;) To samo z resztą tyczy się niezajechanego KR... Silnik + części = przekroczenie budżetu o 100% :P
Ostatnio zmieniony 16 stycznia 2011, 10:26 przez stiflersrt, łącznie zmieniany 2 razy.
vino1986

Post autor: vino1986 »

oj tam oj tam nie da sie... jak robilismy projkt Golfa 2 to nawinal sie nam rozbity tylem Golf 2 wlasnie z KR silnikiem do tego skrzynia z g60 belka tylna na tarczy srodek skora czarna z boczkami ze wszystkim z elektrycznymi szybami i jeszcze tam pare fajnych dupereli bylo za 800zl... poszedl swap prkatycznie wszystkiego do naszego projektu i za 1400zl zrobilismy naprawde fajowskie autko... szkoda ze po jakims szybkim czasie ok 2 miechy kumpla (w sumie glownego sponsora) siostra rozbila to autko... :[ no i sprzedajac go na czesci zarobilismy tak ze sie nam zwrocil w sumie... a teraz chwila odsapu bo kumel ma wrocic niebawem po przerwie ojcowskiej z wiekszym zasobem czasu i szukamy Golfa 1 i podobny projekt pewnie sie zacznie... :]
wsmpw

Post autor: wsmpw »

vino1986 pisze:a teraz chwila odsapu bo kumel ma wrocic niebawem po przerwie ojcowskiej z wiekszym zasobem czasu i szukamy Golfa 1 i podobny projekt pewnie sie zacznie... :]
weź sie lepiej za renówke a nie pieprzysz mi o golfach
ODPOWIEDZ