Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
SCIROCCO Mk2 Scala by Stifler
Moderator: Moderatorzy
SCIROCCO Mk2 Scala by Stifler
Model : Sirocco Mk2 Scala
Rocznik : 1989
Silnik : 1.6 LPG
Mody z zewnątrz :
- szeroki grill z Passata B2
- gwint MTS Technik (można też zaliczyć do wyglądu w sumie )
- wyleczony pas przedni i podszybie
- ATS Cup 15x7J
- maska i dach w czarnym macie (dojdzie jeszcze klapa bagażnika)
Mody pod maską :
- przede wszystkim porządek, co w tym aucie jest dużym modem
- wyczyszczony i wyregulowany Pierburg 2E
Plany :
- ciekawsze ospojlerowanie
- zmiana koloru
- dobre koło
- może w przyszłym roku swap na ABF (2.0 16v), albo KR(1.8 16v)
i więcej mu nie trzeba moim zdaniem
Początkowo auto zaniedbane, jak cholera... Brudne, środek w opłakanym stanie, skrzynia do wymiany, tylna belka krzywa, zawieszenia praktycznie brak, tak było wybite, wszędzie luzy, w baku rdzy co nie miara, chodził tylko na gazie, pod maską burdel roku po prostu... i tak małymi krokami do przodu wszystko idzie...
Foto jeszcze u poprzedniego właściciela :
Znalazłem na szrocie za 50 zł skrzynię 4t w ludzkim stanie, więc problem zmiany biegów usunięty
Tutaj popaprany środek, który ostatecznie wyleci za jakiś czas...
Mniej więcej w całej okazałości...zaniedbany trup
ATS po doprowadzeniu do kultury
Tutaj zabawki do bagażnika, żeby milej się jechało...
Prezent na zimę
Tu mamy go w trakcie ostatniego dłubania, czyli konserwacja nadkoli, leczenie podszybia i pasa przedniego zanim będzie za późno
A tu mój faworyt, jeśli chodzi o zaniedbanie auta... Pozdrawiam poprzedniego właściciela
A teraz sama słodycz, czyli moc prezentów!
Na dniach cyknę jakąś sesyjkę małą, jak to leży na gwincie i 13". Co prawda zimówki kupiłem 14, ale muszę dorwać dystanse na przód, bo trze o gwint... Oprócz tego wyprana tapicerka (w końcu biała ), audio polepione, szeroki grill wpadł, maska i dach w czarnym macie, na dniach dojdzie do tego klapa bagażnika.
Rocznik : 1989
Silnik : 1.6 LPG
Mody z zewnątrz :
- szeroki grill z Passata B2
- gwint MTS Technik (można też zaliczyć do wyglądu w sumie )
- wyleczony pas przedni i podszybie
- ATS Cup 15x7J
- maska i dach w czarnym macie (dojdzie jeszcze klapa bagażnika)
Mody pod maską :
- przede wszystkim porządek, co w tym aucie jest dużym modem
- wyczyszczony i wyregulowany Pierburg 2E
Plany :
- ciekawsze ospojlerowanie
- zmiana koloru
- dobre koło
- może w przyszłym roku swap na ABF (2.0 16v), albo KR(1.8 16v)
i więcej mu nie trzeba moim zdaniem
Początkowo auto zaniedbane, jak cholera... Brudne, środek w opłakanym stanie, skrzynia do wymiany, tylna belka krzywa, zawieszenia praktycznie brak, tak było wybite, wszędzie luzy, w baku rdzy co nie miara, chodził tylko na gazie, pod maską burdel roku po prostu... i tak małymi krokami do przodu wszystko idzie...
Foto jeszcze u poprzedniego właściciela :
Znalazłem na szrocie za 50 zł skrzynię 4t w ludzkim stanie, więc problem zmiany biegów usunięty
Tutaj popaprany środek, który ostatecznie wyleci za jakiś czas...
Mniej więcej w całej okazałości...zaniedbany trup
ATS po doprowadzeniu do kultury
Tutaj zabawki do bagażnika, żeby milej się jechało...
Prezent na zimę
Tu mamy go w trakcie ostatniego dłubania, czyli konserwacja nadkoli, leczenie podszybia i pasa przedniego zanim będzie za późno
A tu mój faworyt, jeśli chodzi o zaniedbanie auta... Pozdrawiam poprzedniego właściciela
A teraz sama słodycz, czyli moc prezentów!
Na dniach cyknę jakąś sesyjkę małą, jak to leży na gwincie i 13". Co prawda zimówki kupiłem 14, ale muszę dorwać dystanse na przód, bo trze o gwint... Oprócz tego wyprana tapicerka (w końcu biała ), audio polepione, szeroki grill wpadł, maska i dach w czarnym macie, na dniach dojdzie do tego klapa bagażnika.
Noo, gratulacje dla poprzedniego właściciela... Widzę, że "ramę" masz zawsze pod ręką... Ogólnie ja akurat mało spotykam naprawdę zadbanych scirocco... Kolega Ś.P. miał najmocniejszą wersję tego fałweja. Niestety pewnego feralnego poranka uderzył w drzewo na zakręcie... Nie wiem... on tam miał chyba turbo??? Dobrze mówię?? Były takie?
oj tam oj tam nie da sie... jak robilismy projkt Golfa 2 to nawinal sie nam rozbity tylem Golf 2 wlasnie z KR silnikiem do tego skrzynia z g60 belka tylna na tarczy srodek skora czarna z boczkami ze wszystkim z elektrycznymi szybami i jeszcze tam pare fajnych dupereli bylo za 800zl... poszedl swap prkatycznie wszystkiego do naszego projektu i za 1400zl zrobilismy naprawde fajowskie autko... szkoda ze po jakims szybkim czasie ok 2 miechy kumpla (w sumie glownego sponsora) siostra rozbila to autko... no i sprzedajac go na czesci zarobilismy tak ze sie nam zwrocil w sumie... a teraz chwila odsapu bo kumel ma wrocic niebawem po przerwie ojcowskiej z wiekszym zasobem czasu i szukamy Golfa 1 i podobny projekt pewnie sie zacznie...