Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik 1.4 mono - nie pali na wszystkie cylindry, dymi

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Jasne, że kupię.
http://sklep.salko.pl/index.php?t=32737

Uszczelkę pomiędzy kolektory a głowicę dostałem w sklepie z częściami do francuzów od ręki. Na resztę to karpia zrobili:)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

to jedz do salonu renault i zamów tylko musisz mieć numery bo nie zawsze chcą zamawiać w ciemno
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

http://allegro.pl/papier-uszczelki-gamb ... 96769.html
daruj sobie zakup tej uszczelki pod wtryskiwacz i kup coś takiego ja z tego dociąłem i wszystko ok, no i dużo taniej :)
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

ja też z tego robiłem uszczelki i jest ok.
Trzeba tylko pamiętać że nie jest to odporne na ogień i np pod kolektor wydechowy się nie nadaje
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 565
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

a zwróciłeś uwagę na tą uszczelkę na fotce od Tommies'a, to jest cholernie ważna rzecz przy monowtrysku, ja się z tym długo bujałem, jak ta uszczelka jest nieszczelna to jest dziadostwo, chmury i strzały, a przy okazji mapsensor też musi być połączony z tym króćcem z pod wtrysku i musi być sprawny bo też będzie walić straszną dawkę i może się silnik przegrzewać.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Uszczeleczki zamówione w ASO. Będą w przyszłym tygodniu. Ciąg dalszy zabawy pewnie w następny weekend.

Pomiędzy kolektory zamówiłem 2, żeby było na zapas.


I jeszcze jedno.
Uciekł mi dzisiaj cały dawca z przed nosa dosłownie:(
Przez przypadek znalazłem się w Poznaniu na Krakowskiej przy Starym Browarze. Sam nie wiem jak, ale tak było. Patrze stoi R5 w stanie dramatycznym. Popytałem ludzi z parkingu i coś mówili, że właściciel dzisiaj był i koła chciał zmieniać etc. bo na kapciach stała. Ale nie znają, bo stoi na ulicy na strefie parkowania.

Zostawiłem kartkę z numerem telefonu i się zmyłem. Godzinę później wracam, a auta nie ma! Stało już na lawecie z autokasacji i wiercili właśnie tablice. Dali mi minutę na wyjęcie tego na co mam ochotę. Niestety bez narzędzi to niewiele da się zrobić. Wziąłem więc tylko znaczek z atrapy, klemę + bo u mnie pęknięta i przewód pomiędzy mapsensorem a monowtryskiem, którego u mnie nie było.

Najbardziej to zirytowało mnie to, że tam sprawny działający w 100% (wg zapewnień właściciela) silnik z monowtryskiem był i odjechał niestety.

Jakby co to pojechał do firmy Bemars niedaleko Książa Wielkopolskiego. Długo nie postoi, bo kroją w zasadzie na bieżąco. Wiem bo rok temu dałem im Skodę Favorit.
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 565
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

ten przewód od mapsensora to sobie nowy kup z metra cięty w sklepie bo stary może puszczać.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Pytanie jeszcze jedno.

Nie mam jeszcze w rękach tej uszczelki miedzy kolektory, ale przypuszczam, że będzie ona strukturą podobna do tej pomiędzy głowicę, a kolektory, czyli taka co się zgniata.

Mocno to się skręca czy tak z wyczuciem, aby nie zmiażdżyć uszczelki całkiem? Śruby wkręcę na LOCTITE, wiec się nie wykręcą jeśli za słabo dociągnę.
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

skręć na max zmiażdżyć się nie może , a po co Ci ten loctite
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

skręć dość mocno ale bez przesady bo pozrywasz gwinty, loctite też bym sobie podarował bo jak stwardnie to przy wykręcaniu możesz pozbyć się gwintu
vino1986

Post autor: vino1986 »

musisz z wyczuciem bo bardzo latwo gwinty pozrywac... ja dokrecam zawsze grzechotka 1/4" i raczej nie ma mozliwosci ukrecic... nie dawaj kleju tylko daj na szpilke pod nakretne podkladke sprezynowa i bedzie po problemie...
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Myślałem o Loctite bo na forum R19 naczytałem się, że ludziom się to odkręcało i śruby ręcznie odkręcali. U mnie było wręcz odwrotnie - 2 śruby ukręciłem i kolektor musiałem oddać ślusarzowi, żeby je wykręcił.
W takim razie Loctite nie będzie.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

no ja skręcałem i jakoś się nie rozkręciło
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Jutro będę walczył. Mam nowe uszczelki pomiędzy kolektory, pomiędzy kolektory a głowice i pod monowtrysk. Jeszcze w ASO dostałem gratisa, bo się pomylili i jedną uszczelkę pomiędzy kolektory za 30PLN dostałem za darmo:)
Tak, więc zapas jest.

3majcie kciuki. Bardzo chciałbym, żeby wszystko po tej operacji z silnikiem było ok. Jeśli tak będzie to pozostałe prace ruszą z kopyta (chłodnica, oleje, filtry, przewody, palec, kopułka, świece, błotniki, tylna klapa i dużo innych) i auto wróci na drogi jako zimowóz do najcięższych zadań.

:( Po poczytaniu na forum o problemach z mono (lambda, czujniki temperatury, egr) zaczynam wątpić w powodzenie całej akcji...
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

pojedź do nich i zwróć tą jedną gratisową :okok:
ODPOWIEDZ