Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

karo3003

Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego

Post autor: karo3003 »

Witam serdecznie

Orientuje się ktoś do którego pina w zegarach GTX-owych należy podłączyć kabel od czujnika temperatury? Oczywiście tego który pokazuje aktualną temperaturę a nie przegrzanie... Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :)

Znalazłem taki schemat tylko, że ktoś napisał że zaadoptował takie zegary z Renault 19 więc chciałem się zapytać czy to to samo...
Obrazek

Pozdrawiam
karo3003
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

C1 - pisze jak byk...
B8 - kontrolka temperatury
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

lodoo pisze:C1 - pisze jak byk...
B8 - kontrolka temperatury
:okok:
karo3003 pisze:Znalazłem taki schemat tylko, że ktoś napisał że zaadoptował takie zegary z Renault 19 więc chciałem się zapytać czy to to samo...
W R5 jest tak samo :]

A tu masz schematy instalacji, które kiedyś zamieszczałem i są w dziale DOWNLOAD :>
viewtopic.php?t=8660
Ostatnio zmieniony 19 lutego 2011, 12:24 przez Robcio_GTT, łącznie zmieniany 1 raz.
karo3003

Post autor: karo3003 »

lodoo pisze:C1 - pisze jak byk...
no właśnie też napisałem "jak byk" że:
Znalazłem taki schemat tylko, że ktoś napisał że zaadoptował takie zegary z Renault 19 więc chciałem się zapytać czy to to samo...
:>
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

podłączaj nie marudź :-D
karo3003

Post autor: karo3003 »

no właśnie żebym podłączył to jeszcze mi potrzebna jedna rzecz... :uoee: ale to zrobię foto i wrzucę to może ktoś skojarzy o co biega bo jest taki jeden szary kabel luźny w jednej z tych trzech kostek przy nogach kierowcy zakończony wsuwką ( i nie jest to kabelek do włączania lampki oświetlającej wnętrze po otwarciu drzwi, bo ten już podłączyłem) tylko inny... i nijak nie wiem do czego go przypiąć :nerwus:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jak to wsówka hmm zwykła taka żeńska ? to moze weź miernik włącz zapłon i sprawdź czy jest na nim +12v
karo3003

Post autor: karo3003 »

zwykła żeńska, szary kabel ale wsówka nie jest płaska tylko taka jakby rureczka... kurde nie mam pojęcia do czego to ma być... niedługo będę w domu to wrzucę zdjęcie tego zjawiska :szok:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wsuwka to jest do włosów, wsówka nie istnieje na świecie wcale, a do prądu to jest konektor..... ;P
karo3003

Post autor: karo3003 »

oj Ty lepiej napisz do czego mam ten konektor podłączyć ;P bo coś czuję, że wiesz o który mi chodzi... :radocha:

Obrazek Obrazek

może teraz ktoś będzie wiedział do czego to... :wnerw:
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1660
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

olej to ;)

zegary z r19 pasują ale tylko veglia bo jeszcze były sagem - w veglii z r19 zmieniasz szybkę z r5 i jest OK
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
karo3003

Post autor: karo3003 »

dzięki wszystkim ;) jak narazie wszystko pasi, szybka zamieniona bo była pęknięta, kokpit założony, czujnik temperatury kupiony nówka i siedzi, wszystko podpięte tylko pojawił się problem z elektrycznymi szybami bo silniczki milczą... Wiązka była zmieniana w całości niby... nie wiem jak do tego podejść :stres: bo raczej wątpię żeby oba silniczki się na raz popsuły :nerwus:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

może jakiś konektor jest odłączony :rotfl:









a na poważnie - wiem o jaki typ konektora chodzi, ale zupełnie nie kojarzę takiego w R5 - podejrzewam, że to jakiś dołożony "electric tuning mod"... zaizoluj i olej ;-)
karo3003

Post autor: karo3003 »

lodoo, a orientujesz się może jak te elektryczne szyby działają? chodzi mi czy na zapłonie czy zawsze (bez kluczyka)?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nigdy nawet nie wciskałem przycisku szyb w R5 ;-)
ale na 99% mają działać po zapłonie - żeby patykiem przez szczelinę w drzwiach złodziej nie wcisnął przycisku ;-)
ODPOWIEDZ